کنسول قابل حمل MSI Claw با پردازنده جدید اینتل در نمایشگاه CES 2024 – Tekrato معرفی شد

کنسول قابل حمل MSI Claw با پردازنده جدید اینتل در نمایشگاه CES 2024 – Tekrato معرفی شد

مقاله کنسول قابل حمل MSI Claw با پردازنده جدید اینتل ارائه شده در CES 2024 اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

کنسول قابل حمل MSI Claw این گوشی مجهز به صفحه نمایش ال سی دی هفت اینچی و باتری 53 وات ساعتی است که MSI ادعا می کند حتی در هنگام اجرای بازی های سطح بالا بیش از دو ساعت دوام می آورد.

MSI جدیدترین سازنده رایانه‌های شخصی است که سعی می‌کند در مقابل استیم دک Valve با Claw، یک کنسول بازی دستی جدید مبتنی بر ویندوز که قرار است در نمایشگاه CES معرفی شود، مقابله کند. طبق بیانیه مطبوعاتی MSI، Claw از پردازنده جدید Meteor Lake Core Ultra اینتل استفاده می کند که ماه گذشته معرفی شد و می توان آن را به عنوان Intel Core Ultra 7 155H معرفی کرد. در نمایشگاه CES 2024، MSI به ما می گوید که قصد دارد سه مدل از 699 دلار تا 799 دلار را در نیمه اول سال با Core Ultra 5 پایه و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه کند.

اگرچه Valve فرم فاکتور رایانه‌های بازی قابل حمل را اختراع نکرد، اما عرضه Steam Deck آن در اوایل سال 2022 با موجی از انتشار از سوی تولیدکنندگان بزرگ دنبال شد. ما دیده ایم که ایسوس ROG Ally را راه اندازی کرد، لنوو Legion Go را راه اندازی کرد و حتی لاجیتک G Cloud متمرکز بر استریم را راه اندازی کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • کنسول ایکس باکس انحصاری با تم Willy Wonka با کنترلر شکلاتی رونمایی شد
  • بهترین هدفون برای PS5; برای کنسول سونی چه هدفونی بخریم؟
  • لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 17 با کارت گرافیک RTX 4070 رونمایی شد
  • بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024; راهنمای خرید مانیتورهای بازی در بازار ایران

کنسول قابل حمل MSI Claw

MSI چند استدلال مختلف دارد که چرا Claw ارزش بررسی دارد. مجهز به پردازنده جدید اینتل که از فناوری بهبود XeSS اینتل در عناوین پشتیبانی شده پشتیبانی می کند. MSI ادعا می کند که این پردازنده به دستگاه اجازه می دهد تا “عناوین AAA” را بدون زحمت اجرا کند. سپس باتری 53 وات ساعتی وجود دارد که MSI می گوید بزرگترین در کلاس خود است و دو ساعت عمر باتری را تحت بارهای کاری کامل ارائه می دهد و همچنین سیستم خنک کننده با دریچه های هوا که ادعا می شود 50 درصد بزرگتر از رقبای خود است.

علیرغم نامش که باعث می‌شود به موقعیت‌های دست ناجور فکر کنم، MSI می‌گوید Claw برای راحتی در طول جلسات طولانی بازی بهینه شده است. با وزن 675 گرم، کمی سنگین‌تر از Steam Deck اصلی است و 294 میلی‌متر عرض، 117 میلی‌متر ارتفاع و 21.2 میلی‌متر ضخامت دارد. MSI می گوید به دکمه های لمسی و محرک های جلوه هال مجهز شده است که امیدواریم مدت طولانی دوام بیاورند. همچنین دارای جوی استیک های جلوه هال است که امیدواریم از هر گونه رانش در آینده جلوگیری کند.

کنسول قابل حمل MSI Claw با پردازنده جدید اینتل در نمایشگاه CES 2024 – Tekrato معرفی شد

Claw دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی IPS با فرکانس 120 هرتز با وضوح 1080p و روشنایی معمولی 500 نیت است، مشابه آنچه در Asus ROG Ally خواهید دید، و MSI به ما می گوید که باید نرخ تازه سازی متغیری نیز داشته باشد. . این صفحه بین صفحه بخار 800p Valve و صفحه نمایش بزرگتر 1600p در Lenovo Legion Go قرار می گیرد، اگرچه فاقد صفحه نمایش OLED Steam Deck اخیر است.

سایر مشخصات شامل 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه PCIe M.2 است که در مدل 799 دلاری با این مشخصات موجود است. در بالای دستگاه، یک اسلات microSD برای افزودن ظرفیت ذخیره سازی بیشتر، یک پورت Thunderbolt 4، یک جک 3.5 میلی متری هدفون و یک دکمه پاور مجهز به حسگر اثر انگشت وجود دارد. این تلفن همچنین دارای دکمه های ماکرو است که می توانید عملکردهای مختلف را ضبط کنید و نور RGB در اطراف کنسول وجود دارد. درست مانند ASUS ROG Ally.

مقطعی از سیستم خنک کننده Claw.

از نظر نرم افزاری، کنسول قابل حمل MSI Claw ویندوز 11 را با نرم افزار اختصاصی MSI Center M اجرا می کند تا میانبرهایی را برای بازی ها و کتابخانه های بازی شما فراهم کند. علاوه بر عناوین رایانه شخصی، MSI اعلام کرد که Claw می تواند بازی های اندروید را از طریق App Player خود اجرا کند.

آنچه هجوم اخیر گوشی‌های گیمینگ به ما آموخته این است که فاکتور شکل رایانه‌های بازی با معاوضه‌های بی‌پایان بین قدرت، عمر باتری، قابلیت حمل، مشخصات و البته قیمت آکنده است. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا MSI تعادل مناسب را پیدا کرده است یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • قابلیت تماس اضطراری اپل واچ جان یک دانشجوی آمریکایی را نجات داد
  • ایسوس در نمایشگاه CES 2024 از سری گوشی های گیمینگ Ragphone 8 رونمایی کرد [+ویدئوی معرفی]
  • بهترین دستگاه های بازی 2024; ما ابزارهای بازی جذابی را ارائه می دهیم.
  • مانیتور بازی Master Master Mini LED معرفی شده [+ قیمت و مشخصات]

نظر شما در مورد کنسول قابل حمل MSI Claw چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: TheVerge

مقاله کنسول قابل حمل MSI Claw با پردازنده جدید اینتل ارائه شده در CES 2024 اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.