نیروهای مسلح ایران به دنبال توسعه هوش مصنوعی در زمینه های مختلف هستند – بازیگرها

نیروهای مسلح ایران به دنبال توسعه هوش مصنوعی در زمینه های مختلف هستند – بازیگرها

مقاله «نیروهای مسلح ایران به دنبال توسعه هوش مصنوعی در زمینه های مختلف» اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح توسعه هوش مصنوعی در این سازمان تا بتوانند حجم اطلاعات، تصاویر ماهواره ای و عکس های هوایی را به سریع ترین و بهترین شکل ممکن جمع آوری کنند.

از زمان پیشرفت سریع فناوری هوش مصنوعی که کمتر از یک سال از عمر آن می گذرد، ایران و سایر کشورها به فکر پذیرش و توسعه هوش مصنوعی در تمامی بخش های ملی هستند تا بتوانند در ارائه خدمات موفق تر ظاهر شوند.

هوش مصنوعی دیگر تنها یک فناوری برای سرگرمی نیست و ابعاد وسیع تری پیدا کرده و به قلب جامعه نفوذ کرده است. تاکنون چندین بار در کشور خود شاهد استفاده از این فناوری بوده ایم. اکنون که هوش مصنوعی راهی سریع و قابل اعتماد برای رسیدن به هدف شده است، نیروهای مسلح نیز آماده استفاده از آن هستند.

بیشتر بخوانید: در رویداد هوش مصنوعی، محصول و اختراع مورد بحث قرار گرفت. برای مهاجرت ثبت اختراع نکنید

توسعه هوش مصنوعی در نیروهای مسلح

امیر سرتیپ مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح وی با اشاره به جایگاه هوش مصنوعی در صنایع کشورمان گفت: از آنجایی که با حجم عظیمی از داده ها از جمله تصاویر ماهواره ای و عکس های هوایی مواجه هستیم، چاره ای جز توجه به هوش مصنوعی نداریم. تنها راه پردازش تصاویر ماهواره ای گرفته شده در یک دوره سه ساله در دریای خزر و حوضه هیرمند.”

او ادامه داد:

در حال حاضر پروژه های متعددی در زمینه هوش مصنوعی وجود دارد که سرعت پردازش و تحلیل ما را افزایش داده و نتایج مناسبی را در زمینه تحلیل فضایی به ویژه هوش مصنوعی ارائه می دهد. ما در منطقه جایگاه خوبی داریم زیرا دانشمندان ما در این زمینه منحصر به فرد هستند و حتی در بسیاری از مراجع معتبر دنیا دانشمندان ایرانی در حال فعالیت هستند و نتایج آنها قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

  • کاهش مصرف لیتیوم در باتری ها با کمک هوش مصنوعی ماده جدیدی کشف شد
  • تصویب سند هوش مصنوعی در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • تغییر نام مرورگر مایکروسافت اج در اندروید و iOS. همراه با هوش مصنوعی

نظر شما در مورد استفاده از هوش مصنوعی در نیروهای مسلح چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله «نیروهای مسلح ایران به دنبال توسعه هوش مصنوعی در زمینه های مختلف» اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.