مانیتور بی سیم باریک The Link سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 – Techrato رونمایی شد

مانیتور بی سیم باریک The Link سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 – Techrato رونمایی شد

مقاله مانیتور باریک و بی سیم سامسونگ، The Link که در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد، برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سامسونگ مانیتور بی سیم باریک لینک در CES 2024 ارائه شد. این مانیتور هوشمند بدون نیاز به اتصال کابلی به دومین مانیتور شما تبدیل می شود.

سامسونگ در CES 2024 چندین مانیتور جدید از جمله Smart Monitor M8 و نمایشگرهای QD-OLED جدید در اندازه های مختلف را معرفی کرد. همچنین یک مانیتور جالب به نام The Link را معرفی کرد که با زیبایی و اندازه جمع و جور طراحی شده است. سامسونگ فقط یک عکس از مانیتور در حال کار منتشر کرده است.

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • مانیتور ال جی MyView با رزولوشن 4K رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات]
  • مانیتور سه بعدی Lenovo ThinkVision 27 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات]
  • سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 دو مانیتور جدید با فناوری QD-OLED ارائه خواهد کرد
  • مانیتور بازی MSI; صفحه نمایش 24 اینچی 180 هرتزی MSI جدید برای گیمرها

سامسونگ مانیتور بی سیم باریک پیوند

به گفته سامسونگ، The Link نازک‌ترین و سبک‌ترین مانیتور 32 اینچی 4K LED جهان است و از نظر ظاهری، چنین به نظر می‌رسد. همچنین یکی از تمیزترین مانیتورهای جهان است که دارای پشتی صاف تنها با سه پورت HDMI، پاور و پورت USB Type-C است. همچنین دارای یک پایه VESA 100 x 100 در پشت است. این نمایشگر قبلاً در CES 2024 جایزه بهترین نوآوری را دریافت کرده بود.

مانیتور Samsung Link فاقد طراحی پایه استانداردی است که معمولاً در سایر مانیتورها می بینیم. لینک دارای یک پایه است که به اندازه مانیتور است و وقتی از همه طرف به آن نگاه می کنید، پایه فلزی T شکل دارد.

سامسونگ مانیتور بی سیم باریک پیوند

این مانیتور همچنین می تواند با سایر مانیتورهای The Link بدون کابل مجزا به صورت زنجیره ای متصل شود. ممکن است پین های Pogo روی مانیتور وجود داشته باشد که از طریق آن به مانیتورهای دیگر متصل می شود. سامسونگ می‌گوید که می‌توانید «هر تعداد مانیتور را که برای تکمیل تنظیمات نیاز دارید وصل کنید». از آنجایی که مانیتور حاشیه‌های بسیار نازکی دارد، تنظیمات چند مانیتور با The Link درزهای ناهموار یا ناهمواری ندارند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی سامسونگ، TheLink همچنین دارای بلندگوهای داخلی است. چهار دکمه کنترل در جلوی مانیتور (روی قاب زیر صفحه نمایش) قرار دارند. کل طراحی قطعا جدید و هیجان انگیز است، برخلاف هر چیزی که تاکنون دیده ایم، اما باید چند هفته دیگر صبر کنیم تا سامسونگ اطلاعات بیشتری در مورد این مانیتور منتشر کند. در حال حاضر قیمت یا تاریخ انتشار در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین مانیتورهای گیمینگ سال 2023; راهنمای خرید مانیتور گیمینگ
  • هوش مصنوعی سامسونگ گلکسی اس 24 هنگام اتصال به اینترنت و اکانت گوگل فعال می شود
  • هدف سامسونگ برای سال 2024 کسب درآمد 8.8 میلیارد دلاری در بازار تراشه است
  • در سری گلکسی اس 24 سامسونگ هیچ ارتباط ماهواره ای دو طرفه وجود نخواهد داشت

نظر شما در مورد مانیتور باریک و بی سیم The Link سامسونگ چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

مقاله مانیتور باریک و بی سیم سامسونگ، The Link که در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد، برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.