تشخیص آلزایمر با کمک هوش مصنوعی – بازیگرها

تشخیص آلزایمر با کمک هوش مصنوعی – بازیگرها

مقاله تشخیص آلزایمر با کمک هوش مصنوعی اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

از آنجایی که یکی از عوامل زوال عقل، ژنتیک است، تشخیص آلزایمر با کمک هوش مصنوعی ممکن است این رویدادی باشد که بستگان فرد آسیب دیده منتظر آن هستند.

اخیراً سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) محصولی به نام Brain C را تأیید کرده است که بر حوزه تجزیه و تحلیل تصویر مغز تمرکز دارد. این محصول که مبتنی بر هوش مصنوعی است، می تواند زوال توانایی های شناختی و همچنین از دست دادن حافظه را طی 5 سال آینده پیش بینی کند.

بیشتر بخوانید: باتری اتمی که تا 50 سال شارژ دارد. دیگر نیازی به شارژ گوشی خود نخواهید داشت!

شرکت سازنده این محصول، دارمیان، ادعا می کند که اختراع آن می تواند با کمک MRI مغز و تست های شناختی، پیشرفت از دست دادن حافظه را شناسایی و پیش بینی کند.

در حال حاضر، این محصول بر روی بیماران مبتلا به علائم اولیه آلزایمر آزمایش شد و پس از نمونه گیری و ارزیابی توانایی شناختی، یک امتیاز پیش بینی کننده نشان دهنده احتمال از دست دادن حافظه در 5 سال آینده ارائه شد.

دریافت تاییدیه De Novo از سازمان غذا و داروی آمریکا حاکی از آن است که نمونه های دیگری از این محصول قبلا معرفی و تایید شده است، اما در بازار موجود نیست، اما در تست های انجام شده اثربخشی و ایمنی آن مشخص شده است. نشان داده شده. تلاش کرد.

بیشتر بخوانید:

  • آیا عشق عقل را از بین می برد؟
  • سیری در سال 2024 با هوش مصنوعی مولد وارد عرصه رقابت خواهد شد
  • تفاوت بین باتری لیتیوم یون و لیتیوم پلیمر؛ جوانب مثبت و منفی را مرور کنید
  • کاهش مصرف لیتیوم در باتری ها با کمک هوش مصنوعی ماده جدیدی کشف شد
  • نگاه کن؛ اولین تصاویر از دستیار گوگل بر اساس هوش مصنوعی منتشر شد

نظر شما در مورد تشخیص آلزایمر با کمک هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله تشخیص آلزایمر با کمک هوش مصنوعی اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.