افزایش کیفیت تجربه بازی Apple Vision Pro با کنترلر – Tekrato امکان پذیر خواهد بود

افزایش کیفیت تجربه بازی Apple Vision Pro با کنترلر – Tekrato امکان پذیر خواهد بود

مقاله نحوه افزایش کیفیت تجربه بازی ویژن پرو اپل با کنترلر برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

بر اساس برخی منابع، اپل احتمالا در جهتی است کیفیت تجربه بازی Vision Pro را افزایش دهید برای کاربران، این هدست گران قیمت با یک کنترلر مجزا عرضه می شود.

اپل رسما اعلام کرد که هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظارش، ویژن پرو، در تاریخ 2 فوریه در تمامی فروشگاه های اپل و در وب سایت رسمی ایالات متحده عرضه خواهد شد و پیش فروش آن از 19 ژانویه آغاز می شود. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتری در مورد محصول در حال ظهور است و راه حل های تعاملی نوآورانه ای را که اپل برای توسعه دهندگان بازی در نظر گرفته است، آشکار می کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • اپل ویژن پرو از 27 ژانویه در ایالات متحده به فروش می رسد
  • هدفون اپل ویژن پرو در زمستان امسال عرضه می شود. گرم ترین زمستان تاریخ در انتظار طرفداران اپل است
  • آیفون 17 پرو مکس به 3 دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. برای ویژن پرو بهینه شده است
  • پیش بینی فروش هدفون Apple Vision Pro; 10 میلیون دستگاه تنها در 3 سال!

کیفیت تجربه بازی Vision Pro را با کنترلر افزایش دهید

به گزارش جام نیوز، اپل در هدست Vision Pro خود دو راه حل تعاملی را برای توسعه دهندگان بازی ارائه می دهد.راه حل اول شامل تجربه بازی تمام حرکتی است که به کاربران امکان می دهد ضربه زدن روی دکمه های مجازی را از طریق بازخورد صوتی شبیه سازی کنند. گزینه دوم پشتیبانی کامل از یک کنترلر جوی استیک را ارائه می دهد و به کاربران این امکان را می دهد که نه تنها عملکرد دکمه ها را انجام دهند بلکه به صورت بصری دستگاه را با درجه ای از آزادی ردیابی و قرار دهند. این راه حل جوی استیک شباهت هایی به راه حل جوی استیک موجود در سیستم PS VR دارد.

Vision Pro با استفاده از تراشه های M2 و R1 اپل، حرکات دست و چشم شما را برای کنترل حرکات نمایشی ردیابی می کند.

افزایش کیفیت تجربه بازی Apple Vision Pro با کنترلر – Tekrato امکان پذیر خواهد بود

در حالی که شکل دقیق کنترلر Vision Pro اپل نامشخص است، راه حل هایی برای روش های کنترل با استفاده از کنترل چشم، عملیات انتخاب انگشت و ارتباط صوتی با سیری نشان داده است. با این حال، اشاره شده است که این روش کنترلی می تواند تا حدودی نادرست باشد، به خصوص برای بازی هایی که به سرعت پاسخگویی بالا نیاز دارند.

کیفیت تجربه بازی Apple Vision Pro با کنترلر.webp

هدفون Vision Pro ابتدا توسط اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در ژوئن سال گذشته با برچسب قیمت 3499 دلار معرفی شد. این هدست دارای رزولوشن 4K است که به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از یک دستگیره در کنار صفحه، بین حالت های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) جابجا شوند. هدفون با استفاده از تراشه M2 اپل و تراشه R1 جدید، داده های حسگرها، دوربین ها و میکروفون های داخلی را پردازش می کند.

با ورود اپل به بازار واقعیت ترکیبی، انتظار می رود Vision Pro تجربه منحصر به فرد و همه جانبه ای را ارائه دهد و فناوری پیشرفته را با راه حل های بازی تعاملی ترکیب کند.

بیشتر بخوانید:

  • رقابت تنگاتنگ مایکروسافت و اپل؛ ارزش بازار مایکروسافت با اپل فاصله چندانی ندارد
  • کاهش قابل توجه ارزش سهام اپل در بازار؛ ضرر 107 میلیارد دلاری کوپرتینویی ها!
  • بازگشت اپل واچ به بازار؛ آیا ممنوعیت فروش برداشته می شود؟
  • Samsung Music Framework معرفی شد. فریم ها هم صحبت می کنند

نظر شما در مورد افزایش کیفیت تجربه بازی ویژن پرو چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

مقاله نحوه افزایش کیفیت تجربه بازی ویژن پرو اپل با کنترلر برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.