ایران در خط وسط غایب است

ایران در خط وسط غایب است

هدف امروز: سامان قدوس با بازی های عالی خود در خط هافبک ثابت می کند که باید در ترکیب اصلی بازی کند.

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم فوتبال ایران جام ملت های آسیا را قدرتمندانه آغاز کرد و موفق شد در دیدار مقابل فلسطین با نتیجه 4 بر یک پیروز شود.

یکی از بازیکنان بسیار خوب ایران در این بازی سامان قدوس بود. تجربه این بازیکن در لیگ برتر انگلیس او را به بازیکنی بسیار خوب و با تجربه تبدیل کرده است و امیر قلعه نویی نشان می دهد که به این بازیکن اعتماد زیادی دارد.

قدوس توانست در این بازی خیلی خوب ظاهر شود. او هم در دفاع و هم در حمله به تیم کمک کرد. دو پاس گلی که این بازیکن داد در کنار دقت فوق العاده اش در پاس دادن و دویدن او را به بهترین بازیکن زمین تبدیل کرد.

تیم فوتبال ایران سال هاست که کمبود هافبک باهوشی که بتواند در مرکز زمین بازی کند احساس می کند. در واقع کی روش نیازی به چنین بازیکنی نداشت و با وجود دعوت قدوس، کمتر از او در ترکیب اصلی یازدهم استفاده کرد، اما قلعه نویی غایب تیم را در خط هافبک و اعتماد فراوانش به قدوس پیدا کرده است. باعث شده این بازیکن با جان باشد و دل بازی کند

این بازیکن 30 ساله در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرد که آماده بازی در هر پستی قلعه نویی است و این نشان از انگیزه بالای او دارد.

انبوه تجربه این بازیکن در کنار هوش و کیفیت بالای او، تیم فوتبال ایران را برای درخشش او در جام ملت های آسیا امیدوار کرده است.

حضور قدوس در کنار بازیکنان سرشناس دیگری چون مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و کریم انصاری فرد، ایران را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام ملت های آسیا تبدیل کرده است. / شفقنا

نوشته گمشده ایران در خط میانه اولین بار امروز در روزنامه آرمان پدیدار شد.