بهترین خوانندگان ترک را معرفی می کنیم.

بهترین خوانندگان ترک را معرفی می کنیم.

در این مطلب با ارائه لیست بهترین خوانندگان ترک شما را همراهی می کنیم. اگر به موسیقی ترکی علاقه مند هستید، لطفا از اندلرن که بهترین و مشهورترین خوانندگان ترک را در آن حضور دارد، دیدن کنید.

موسیقی انواع مختلفی دارد و در تمام کشورهای دنیا به سبک های مختلفی نواخته می شود. موسیقی بخش بزرگی از زندگی انسان است. مثلاً در مراسم مذهبی، فعالیت های اجتماعی، جشن های ملی و خانوادگی و فعالیت های فرهنگی، موسیقی جایگاه ویژه ای دارد. موسیقی نوعی هنری است که با تک تک افراد جهان رابطه برقرار می کند.

همانطور که می دانید موسیقی ترکی نوعی موسیقی محبوب در بین مردم ترکیه است و طرفداران بی شماری در جهان ترک دارد. آهنگ ترکی حتی برای کسانی که معنی زبان ترکی را نمی دانند صمیمانه و شیرین است. اگر شما هم می خواهید با بهترین خواننده های ترکیه آشنا شوید و بدانید بهترین و جوان ترین خواننده ترکیه کیست؟ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بهترین خوانندگان ترک را معرفی می کنیم.

در زیر تعدادی از بهترین خوانندگان ترکیه را معرفی می کنیم و قسمت کوچکی از بیوگرافی و آثار آنها را شرح می دهیم:

آبراهام تاتلیسس; بهترین صدا در ترکیه.

محبوب ترین خواننده مرد ترکیه متولد 1952 بدون شک مردی به نام ابراهیم تاتلیسس خواننده، بازیگر، کارگردان، نویسنده، تهیه کننده و تاجر اهل ترکیه است. او در جنوب ترکیه، در شهر شانلی اورفا به دنیا آمد. این شهر در ترکیه دارای ساکنان عرب، کرد و ترکمن است. امپراتور (به ترکی استانبولی: imperator) لقبی است که طرفدارانش به او داده اند.

ابراهیم تاتلیسس بهترین صدا در ترکیه به زبان های عربی و کردی و همچنین ترکی مسلط است. او در سال 2011 به عنوان بهترین خواننده ترکیه شناخته شد و با آهنگ هایش در کشورهای خاورمیانه مانند آذربایجان، ایران، افغانستان، عراق و سوریه شهرت دارد. وی در طول زندگی خود 5 بار ازدواج کرد که حاصل این ازدواج ها 6 فرزند است.

ابراهیم در خانواده ای پرجمعیت و فقیر به دنیا آمد و در جوانی به ترکیه آمد و کار ساخت و ساز را آغاز کرد. بعدها با آشنایی با آدانا که در سینما حضور داشت، صدای ابراهیم را کشف کرد و اولین آلبوم خود را ضبط کرد. او با کمک خانواده نام «کش پهیسه» را به صورت گرامافون روانه بازار کرد. او در 13 مارس 2011 در منطقه شیشلی استانبول به قتل رسید، اما به لطف جراحی مغز نجات یافت.

ابرو گوندس

بهترین خواننده های ترکیه.

او یکی دیگر از بهترین خواننده های ترکیه و از چهره های مشهور دنیای موسیقی و تلویزیون ترکیه است. او سه سال متوالی برنده جایزه بهترین خواننده زن شده است. سبک آواز ابرو سبک عربی غمگین است که مهمترین سبک در ترکیه محسوب می شود. او در 12 اکتبر 1974 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. ابرو کار خود را به عنوان خواننده در دهه 90 آغاز کرد.در بین آهنگ های معروف ابرو بهترین صدای ترکیه تانری میثافیری، عرفاتیم است.

بیشتر بخوانید: بهترین خواننده های پاپ ایرانی.

ماهسون (Mahsun Kirmizigul)

بهترین خواننده ترک.

یکی از محبوب ترین خوانندگان مرد در ترکیه ماهسون کرزامی گل با نام اصلی عبدالله با زنجیر است که در 25 مارس 1969 در دیاربکر ترکیه به دنیا آمد. او فعالیت خود را در صنعت موسیقی از سال 1360 آغاز کرد و تاکنون 24 آلبوم رسمی منتشر کرده است. از ترانه های معروف او می توان به ببگیم، بنیم، بهالیم، وفاسیز، ییکیمادیم، ساری ساری و … اشاره کرد.

سیبل می تواند

بهترین صدا در ترکیه.

یکی از مشهورترین خوانندگان ترک سیبل جان یا سیبل جانگوره است. او ابتدا به عنوان یک رقصنده شرقی یا رقص عربی وارد عرصه هنر شد و به همراه پدرش در داخل و خارج از ترکیه به رقص و آواز ادامه داد تا اینکه یکی از بهترین خوانندگان زن ترکیه محسوب می شد. سیبل جان در 1 آگوست 1970 در استانبول به دنیا آمد. این خواننده دو بار ازدواج کرده و طلاق گرفته و 3 فرزند دارد. کاناسین، هنسر، واللهی یالان، بو دویرده از جمله آهنگ های معروف سیبل هستند.

یلدیز تیلبه (یلدیز تیلبه)

بهترین خواننده های ترکیه.

یکی از محبوب ترین خوانندگان ترکیه، یلدیز تیلبه است که در 6 جولای 1966 در شهر زیبای ازمیر ترکیه به دنیا آمد. یلدیز به سبک های پاپ و سنتی می خواند و از دوران کودکی شروع به خواندن در بارها و کلوب ها کرد.

اولین آلبوم او “دلیانلیم” بود که در سال 1994 منتشر شد و با انتشار این آلبوم به عنوان بهترین خواننده ترکیه شناخته شد. بنابراین او به کار خود ادامه داد و تا کنون 21 آلبوم کامل منتشر کرده است. آهنگ های معروف او مانند: (Hastayim sana vazgectim Delikanlim) طرفداران زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین گروه های پسر کی پاپ

احمد کایا (احمد کایا)

بهترین خواننده های ترکیه.

احمد کایا یکی از بهترین صداهای ترکیه است. او در سال 1957 در مالاتیا به دنیا آمد و از 6 سالگی با موسیقی آشنا شد. احمد کایا با آلبوم ها و کنسرت های لذت بخش خود بهترین خواننده ترکیه از سال 1980 تا 2000 شد. اولین آلبومی که منتشر کرد «گریه نکن پسرم» بود. احمد کیا دو بار ازدواج کرده و دو دختر دارد. او در سال 2000 در پاریس درگذشت. اشعار احمد کایا آغلاما ببگیم، یکاموز، بی بیگیم صفاک است.

بهترین خوانندگان جوان و جدید ترکیه.

ترکیه کشوری است که سالهاست به این حرفه معروف است. فعالیت های هنری ترکیه نه تنها در این کشور بلکه در سایر کشورها در زمینه های بازیگری، موسیقی و خوانندگی نیز خوش درخشیده است. تعدادی از معروف ترین خوانندگان ترکیه را معرفی می کنیم.

آلینا تیلکی (آلینا تیلکی)

بهترین خوانندگان جوان و جدید ترکیه.

یکی از مشهورترین خوانندگان ترک، علیبا تیلکی است که در 28 مارس 2000 در قونیه ترکیه به دنیا آمد. او در جوانی بهترین خواننده زن ترکیه شد و در عرصه موسیقی بسیار فعال بود.

در سال 2016، آلینا به عنوان خواننده در آهنگ “Cevapsiz Cinlama” اثر Emrah Karaduman ظاهر شد که ویدیوی آن در یوتیوب بسیار محبوب شد. یکی دیگر از آهنگ های معروف او «باری سن اولسان» است که بهترین آهنگ آلینا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گروه های دخترانه کی پاپ

تصادف (رویداد)

معروف ترین خوانندگان ترک.

یکی از بهترین خواننده های ترکیه کادانی است که در 22 اکتبر 1985 در بلژیک به دنیا آمد. اما خانواده او اهل سیواس ترکیه هستند. اولین آلبوم حادثه به زبان انگلیسی بود که در سال 2005 به نام (Stir Me Up) منتشر کرد. این آهنگ باعث محبوبیت او در ترکیه و بلژیک شد. آلبوم دوم تصادف به نام خودش بود. او با ساخت آهنگ هایی مانند (Hadise Sampiyon) Beden Giyer، Ask Kac به شهرت رسید.

انس باتور (انس باتور)

محبوب ترین خواننده های مرد ترکیه ای.

او یکی از بهترین خوانندگان ترکیه است که متولد 9 آوریل 1998 در آنکارا ترکیه است و یکی از استعدادهای جوان ترکیه محسوب می شود. شهرت او در یوتیوب شروع شد و او به یکی از معروف ترین یوتیوبرهای ترکیه تبدیل شد.

انس باتور در سال 2017 برنده جایزه بهترین یوتیوبر سال شد.او توانست با آهنگ های خود به 31 میلیون مشترک در یوتیوب برسد. از آهنگ های محبوب او می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرغان دریایی، بیا، بیا، می دانم.

راینمنرینمن)

معروف ترین خواننده ترک.

یکی دیگر از خوانندگان محبوب ترکیه یوسف آکتاش معروف به رینمان یکی از خوانندگان جوان ترکیه ای است که در 6 نوامبر 1995 در استانبول به دنیا آمد. در سال 2016 فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرد و پس از یک سال آهنگی به نام بیزیز را اجرا کرد.

این موزیک ویدیو در فضای مجازی منتشر شد و تنها در ۲ روز به بیش از ۷۵ میلیون بازدید در یوتیوب رسید. او با تمام تلاش به کار خود ادامه داد و به همین دلیل توانست ۲ جایزه پربیننده ترین ویدیوی سال و محبوب ترین موسیقی سال را از آن خود کند. Derdim Olsun، Ela، Leila، Melek از جمله آهنگ های معروف رینمن هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین طبل های بازار ایران.

امره آیدین (امره آیدین)

محبوب ترین خوانندگان ترک.

یکی از خوانندگان محبوب ترکیه امره آیدین است که در 2 فوریه 1981 در شهر اسپارت ترکیه به دنیا آمد. تحصیلات وی در رشته اقتصاد است و از دانشگاه دوکوز، ایلول، ازمیر فارغ التحصیل شده است.

امره خوانندگی را در بارهای شهر ازمیر آغاز کرد، بنابراین در بارهای پارک بورنوا کوچوک به اوج شهرت رسید. او یکی از بهترین خوانندگان ترکی در سبک پاپ و به خصوص راک است. سه آلبوم او عبارتند از: Eylul Geldi، Afili Yalnizlik، Kagit Evler که برنده جوایز متعددی شده اند.

جام آدریان (جم آدریان)

معروف ترین خوانندگان ترک.

یکی از محبوب ترین خواننده های ترکیه که استعدادی جوان و خاص است در سبک های پاپ و سنتی فعالیت می کند. جام آدریان در سال 1980 در 30 نوامبر در شهر ادرنه به دنیا آمد. او دومین فرزند خانواده بود که در کلاس های دبیرستان شروع به یادگیری موسیقی کرد.

در سال 2002 اولین آلبوم رسمی خود را با نام Ben Bu Sarkiyi Sana Yazdim منتشر کرد. این آهنگ که براتون نوشتم خیلی محبوب شد. آهنگ بعدی او نیز مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفت و تاکنون 13 آلبوم رسمی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی جونگ کوک، محبوب ترین عضو BTS

مراد گوز (مورات بوز)

محبوب ترین خوانندگان ترک.

یکی از محبوب ترین خوانندگان مرد در ترکیه، مراد بز است که در درجه اول خواننده پاپ بوده و هست. مراد یا به گویش ترکی مورات در سال 1980 در شهر کارادنیز ارغلی در استان زونگولداک ترکیه به دنیا آمد. او قبل از اجرای حرفه ای خود به آموزش و همکاری با خوانندگانی مانند تارکان به عنوان خواننده پرداخت. موسیقی او: اوزلدیم آدینی بیلن یازسین

این آهنگ های او باعث شد مراد بز نه تنها در ترکیه بلکه در کشورهای دیگر محبوبیت پیدا کند. او در چندین فیلم بازی کرده است. فیلم برادر من یکی از فیلم های تولید کشور ترکیه و با بازی بوراک اوزچیویت است. همچنین مراد بز یکی از داوران مسابقه معروف اوسیس در ترکیه بود.

هایکو جپکین (هایکو چپکین)

خواننده های معروف ترکیه

یکی از بهترین خواننده های ترکیه که اولین فرد شناخته شده در زمینه متال در ترکیه است، هایکو جپکین است. اصل این خواننده از طرف پدرش از ارامنه ترکیه است. هایکو بیش از 20 سال است که پرچمدار متال ترکیه در عرصه هنر و موسیقی محسوب می شود. هایکو در 11 مارس 1978 در استانبول ترکیه متولد شد و فعالیت حرفه ای خود را از سال 1997 آغاز کرد و اولین آلبوم خود را در سال 2005 ساخت. یکی از شعرهای معروف او اوزلدیم آدینی بیلن یازسین است.

آخرین کلمه

همانطور که گفتیم موسیقی در همه کشورهای جهان جایگاه ویژه ای دارد، گاهی اوقات کاری که یک ارتش بزرگ در جنگ نمی تواند انجام دهد، انسان می تواند با پخش یا خواندن یک آهنگ یا موسیقی سرنوشت یک کشور را تغییر دهد. همچنین در مورد بهترین خواننده ترکیه و مشهورترین خواننده های ترکیه که با تلاش و پشتکار به موفقیت رسیده اند صحبت می کنیم. اگر نظر یا پیشنهادی دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

بهترین خواننده ترک کیست؟

بهترین صدا در ترکیه متعلق به ابراهیم تاتلیسس است. در این کشور به او لقب امپراتور داده اند.

محبوب ترین خواننده های جوان در ترکیه چه کسانی هستند؟

از مشهورترین خوانندگان ترکیه و جوانترین آنها می توان به آلیناتیلکی، یلدیز تیلبه، مرادبز، جم آدریان، یلدیز تیلبه، هایکو جپکین، راینمن، انس و باتور اشاره کرد.

 

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.