Apple Vision Pro فاقد اتصال Wi-Fi 6E و UWB – Tecrato است

Apple Vision Pro فاقد اتصال Wi-Fi 6E و UWB – Tecrato است

مقاله Apple Vision Pro فاقد اتصال Wi-Fi 6E و UWB برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

پیش فروش اپل ویژن پرو دو روز دیگه شروع میشه تاکنون، گواهی‌های FCC جزئیات جالب و گاهی ناامیدکننده‌ای را در مورد این هدست‌های واقعیت مختلط (MR) فاش کرده‌اند که اپل برخی از آنها را فاش نکرده است.

انتظارات زیادی از اپل ویژن پرو با قیمت 3499 دلار می رود. با این حال، بر اساس گواهینامه هایی که این محصول تاکنون دریافت کرده است، به نظر می رسد این دستگاه هوشمند فاقد دو گزینه اتصال یعنی Wi-Fi 6E و UWB است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • آیفون 17 پرو مکس به 3 دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. برای ویژن پرو بهینه شده است
  • پیش بینی فروش هدفون Apple VisionPro; 10 میلیون دستگاه تنها در 3 سال!
  • فروشگاه اپلیکیشن اپل ویژن پرو راه اندازی شد. توسعه دهندگان شروع به ساخت برنامه می کنند.
  • افزایش کیفیت تجربه بازی Apple VisionPro با کنترلر امکان پذیر خواهد بود

Apple Vision Pro فاقد اتصال Wi-Fi 6E و UWB است

بر اساس گواهی FCC هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو، اتصال وای فای در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز کار می کند و خبری از باند فرکانسی 6 گیگاهرتز لازم برای وای فای 6E نیست. این بدان معنی است که Vision Pro از Wi-Fi 6E پشتیبانی نمی کند و احتمالاً به Wi-Fi 6 محدود می شود.

علاوه بر این، این گواهی نشان می دهد که Vision Pro از باند فرکانسی Ultra Wide Band (UWB) پشتیبانی نمی کند. با این اتصال، افراد می توانند مکان دقیق یک محصول اپل دارای UWB را با دستگاه های سازگار (iPhone، iPad، Mac و Apple Watch) پیدا کنند. با این حال، هدفون هوشمند اپل از این ویژگی محروم است.

Apple Vision Pro فاقد اتصال Wi-Fi 6E و UWB است

این موضوع ممکن است برای علاقه مندان باشد. هدفون ویژن پرو ناامید کننده است زیرا معمولاً رقبای اپل این ویژگی های ارتباطی را در محصولات خود حتی با قیمت پایین تر ارائه می دهند.

گزارش ها حاکی از عدم وجود اتصال Wi-Fi 6E و UWB در این دستگاه به دلیل چیپست آن یعنی Apple M2 است که از این گزینه های اتصال پشتیبانی نمی کند. با این حال، این قابلیت های اتصال در چیپست M3 اپل وجود دارد که در جدیدترین دستگاه های مک استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:

  • رقابت تنگاتنگ مایکروسافت و اپل؛ ارزش بازار مایکروسافت با اپل فاصله چندانی ندارد
  • کاهش قابل توجه ارزش سهام اپل در بازار؛ ضرر 107 میلیارد دلاری کوپرتینویی ها!
  • بازگشت اپل واچ به بازار؛ آیا ممنوعیت فروش برداشته می شود؟
  • اطلاعات جدیدی از مشخصات دوربین آیفون 16 پرو فاش شد

چه فکری در این باره دارید؟ هدفون ام آر آی اپل قیمت 3499 دلار چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

.

منبع: sammobile

مقاله Apple Vision Pro فاقد اتصال Wi-Fi 6E و UWB برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.