در آپدیت جدید واتس اپ امکان ارتباط با افراد مشهور – بازیگرها وجود دارد

در آپدیت جدید واتس اپ امکان ارتباط با افراد مشهور – بازیگرها وجود دارد

مقاله مربوط به آپدیت جدید واتس اپ که امکان ارتباط با افراد مشهور را به شما می دهد اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

واتس اپ اخیرا قابلیت جدیدی را به کانال های خود اضافه کرده است که کاربران می توانند با این قابلیت معروف برقراری ارتباط

واتس اپ اخیرا قابلیت جدیدی را به کانال های خود اضافه کرده است که به برندها، افراد مشهور و چهره های عمومی اجازه می دهد با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. این کانال ها که در اواخر سال 2023 راه اندازی شدند به این کاربران اجازه می دهند مستقیماً برای دنبال کنندگان خود پیام ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: هزینه نقض حق ثبت اختراع اپل؛ ورود اپل واچ ممنوع!

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا اعلام کرد که واتس اپ چهار ویژگی جدید هیجان انگیز را به کانال ها اضافه کرده است. از این پس، مدیران کانال می توانند پیام صوتی ارسال کنند. این ویژگی برای به‌روزرسانی‌های سریع، اشتراک‌گذاری تکه‌های پشت صحنه یا چت ساده با فالوورها مفید است.

در مرحله بعد تابع نظرسنجی به کانال ها اضافه شد. اگر از نظرسنجی ها در گروه های WhatsApp استفاده کرده اید، می دانید که چقدر مفید هستند. اکنون مدیران می توانند نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف مانند معرفی محصول جدید یا محتوای مورد نظر از فالوورها بپرسند.

تغییر بزرگ دیگر این است که کانال ها اکنون می توانند چندین مدیر داشته باشند. این به ویژه برای سازمان‌ها یا برندهای بزرگی که باید کانال خود را فعال نگه دارند و به سرعت به پیام‌ها پاسخ دهند بسیار مفید است.

در نهایت، فالوورها می‌توانند به‌روزرسانی‌های جالب کانال‌ها را در وضعیت WhatsApp خود به اشتراک بگذارند. این بدان معنی است که افراد بیشتری می توانند این به روز رسانی ها را ببینند، که به کانال ها کمک می کند مخاطبان خود را افزایش دهند.

اگرچه زمان خاصی برای به روز رسانی اعلام نشده است، اما ویژگی های جدید واتس اپ مرحله آزمایشی را پشت سر گذاشته اند، بنابراین به زودی در دسترس همه قرار خواهند گرفت. به نظر می رسد این ویژگی های جدید کانال های WhatsApp را برای مدیران و دنبال کنندگان جذاب تر و تعاملی تر می کند.

واتس‌اپ با توانایی ارسال پیام‌های صوتی، ایجاد نظرسنجی، داشتن چندین سرپرست و اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌ها با فالوورها، گام‌های بزرگی در بهبود نحوه ارتباط افراد و اشتراک‌گذاری محتوا در پلتفرم خود برداشته است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های نوکیا 2024; راهنمای خرید گوشی نوکیا در بازار ایران
  • بهترین گوشی های اوپو 2024; راهنمای خرید گوشی اوپو در بازار ایران
  • بهترین گوشی های Honor 2024; راهنمای خرید گوشی آنر در بازار ایران
  • بهترین گوشی های OnePlus 2024; راهنمای خرید گوشی وان پلاس در بازار ایران
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024 [+ معرفی گوشی‌های مورد انتظار]

نظر شما در مورد ویژگی جدید واتس اپ برای ارتباط با افراد مشهور چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله مربوط به آپدیت جدید واتس اپ که امکان ارتباط با افراد مشهور را به شما می دهد اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.