بهترین کشورها برای سفر در تابستان اندلرن

بهترین کشورها برای سفر در تابستان اندلرن

بهترین کشورها برای سفر در تابستان کدامند؟ گرمای تابستان از یک سو و آب و هوای مدیترانه ای برخی کشورهای خارجی از سوی دیگر مردم را به سفر ترغیب می کند. البته این بدان معنا نیست که ایران فاقد جاذبه های گردشگری است.

با این حال هموطنان ما می توانند در فصل تابستان سفری خوش را برای آشنایی با کشورهای مختلف سپری کنند. کشورهای دیدنی در تابستان می توانند تعطیلات شما را به یکی از لذت بخش ترین لحظات زندگی شما تبدیل کنند.

اگر هنوز تصمیم به سفر در تابستان نگرفته اید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله اندلرن در مورد مناسب ترین کشورها برای تعطیلات تابستانی صحبت خواهیم کرد. با ما بمان.

در تابستان چه کشورهایی را باید دید؟

مطمئناً در این کره زمین که شعاع آن 6400 کیلومتر است، در تابستان جاذبه های خارجی حتی در کشورهای خارجی بسیار زیاد است. شاید کشورهای همسایه ایران از هر نظر گزینه های مناسبی برای سفر باشند. از یک طرف هزینه سفر به این کشورها پایین است و از طرف دیگر دسترسی به آنها راحت تر است. در ادامه در مورد بهترین کشورها برای سفر در تابستان با شما صحبت خواهیم کرد.

ترکیه; نماد سرمایه گذاری در صنعت گردشگری.

یکی از کشورهایی که سالانه بخش زیادی از بودجه خود را به صنعت گردشگری اختصاص می دهد، کشوری است که توسط رجب طیب اردوغان اداره می شود. بخشی از این کشور در آسیا و بخشی دیگر در اروپا است. این کشور تنها کشور مسلمان عضو ناتو است و دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. این کشور دسترسی خوبی به آب های دریای مدیترانه دارد. به همین دلیل آب و هوا و البته چشم انداز طبیعی این کشور هر گردشگری را تشویق به سفر به این کشور می کند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران خارجی به شهرهای معروف این کشور سفر می کنند و از دیدنی های آنها لذت می برند.

از مهمترین این شهرها می توان به آدانا، آنتالیا، کوش آداسی و البته استانبول اشاره کرد. در هر یک از شهرهای توریستی این کشور امکانات مهمی به چشم می خورد. به همین دلیل سالانه گردشگران زیادی از کشورهای مختلف از جمله ایران به ترکیه سفر می کنند. اما تمام جذابیت این کشور به شهرها و مراکز خرید آن محدود نمی شود. اما باید جذابیت جزایر این کشور را نیز در نظر بگیریم. شاید برای ایرانیان استانبول و آنتالیا از محبوب ترین شهرهای توریستی باشند. چرا که سفر به این شهرها و بازدید از امکانات گردشگری به این نام شناخته شده هزینه چندانی برای مردم ندارد. به هر حال آیا تصمیم می گیرید که به عنوان یکی از کشورهایی که باید در تابستان به ترکیه سفر کنید یا خیر؟

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های دبی کدامند؟

اندونزی؛ نگاهی به شرق آسیا!

کشورها برای سفر در تابستان اندلرن.webp

اندونزی یکی از کشورهای آسیایی است که به دلیل داشتن جزایر فراوان گزینه مناسبی برای سفرهای تابستانی است. طبیعت بکر و دلپذیر این کشور باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای سفر در تابستان شناخته شود. احتمالا نام جزیره بالی را شنیده اید. جزیره بالی نیز بخشی از اندونزی است. موقعیت این جزیره جایی بین اقیانوس آرام و اقیانوس هند است. اتفاقا این موقعیت جغرافیایی باعث می شود این کشور موقعیت جغرافیایی خاصی داشته باشد. حدود 3 میلیون نفر در این جزیره زندگی می کنند. اگر به این جزیره سفر کردید حتما به جاذبه های طبیعی آن توجه کنید. در میان مزارع برنج جزیره بالی، بسیار دیدنی هستند.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال با شوهرم ازدواج کن

قبرس؛ کوچک اما جذاب

1705725651 482 بهترین کشورها برای سفر در تابستان اندلرن

قبرس یکی از نام آشناترین نام های دریای مدیترانه است. یکی از بهترین کشورها برای سفر در تابستان، قبرس است. کشوری که در این فصل آب و هوای مثال زدنی دارد. یکی از دلایلی که این کشور را به عنوان یکی از مناسب ترین مناطق برای تعطیلات تابستانی می شناسند، ورزش های آبی و هتل های بسیار مجلل آن است. در این کشور می توانید فرهنگ های مختلفی را ببینید. به یاد داشته باشید که برای سفر به قبرس ویزا لازم است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید می توانید از طریق هوایی و همچنین از طریق دریا در ترکیه این کار را انجام دهید.

بلغارستان; جواهر دریای سیاه

1705725651 593 بهترین کشورها برای سفر در تابستان اندلرن

یکی از بهترین مقاصد گردشگری تابستانی در بلغارستان به ویژه شهر وارنا است. این کشور سواحل بسیار جذابی در نزدیکی دریای سیاه دارد. پایتخت این کشور شهر صوفیه است و آب و هوای مطبوع این کشور در فصل تابستان، بلغارستان را به یکی از کشورهایی تبدیل می کند که در تابستان گردشگران زیادی دارد. با وجود اروپایی بودن این کشور، نیازی به اخذ ویزای شینگن برای این کشور نیست. بنابراین به عنوان یک گردشگر ایرانی می توانید به راحتی به این کشور سفر کنید. پس اگر به دنبال سفر به کشورهای مناسب برای سفر در تابستان هستید، بلغارستان را در لیست خود قرار دهید.

روسیه؛ در هر فصلی از سال جذاب است.

1705725651 16 بهترین کشورها برای سفر در تابستان اندلرن

جاذبه های گردشگری روسیه به فصل تابستان محدود نمی شود. این کشور با وجود جاذبه های گردشگری فراوان، از مکان های تاریخی زیادی نیز بهره می برد. شهرهای مختلف این کشور از جمله سن پترزبورگ و مسکو هر کدام دنیایی از جاذبه ها هستند. این دو نام نه چندان ناشناخته این قابلیت را دارند که گردشگران را عاشق خود کنند. بنابراین روسیه را می توان یکی از بهترین کشورها برای سفر در تابستان دانست. اگر به این کشور سفر کنید، فرهنگ های مختلفی را خواهید دید. باید بدانید که این کشور به سرزمین تزارها معروف است. اگر شما هم به جاذبه های تاریخی و طبیعی علاقه مند هستید، باید بدانید که روسیه یکی از کشورهایی است که در تابستان بیشترین گردشگر را به خود جذب می کند.

آلمان؛ صنعتی، مغرور و جذاب.

1705725651 633 بهترین کشورها برای سفر در تابستان اندلرن

شاید بسیاری از شما فکر کنید که این عنصر هوای سرد دارد. زیرا موقعیت جغرافیایی این کشور در حاشیه کوه های آلپ است. اما نباید این واقعیت را پنهان کنیم که آلمان در فصل تابستان آب و هوای بسیار مطبوعی دارد. به همین دلیل یکی از بهترین مقاصد گردشگری در تابستان به حساب می آید. آلمان همچنین هر ساله میزبان طیف گسترده ای از جشنواره های هنری و رویدادهای ورزشی است. همه شما تیم های ورزشی آلمان از جمله باشگاه های فوتبال این کشور را می شناسید. به نظر می رسد موارد ذکر شده دلایل کافی برای در نظر گرفتن المان به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب باشد. اگر شما هم به دنبال کشورهای مناسب برای سفر در تابستان هستید، حتما آلمان را در لیست خود قرار دهید.

مکزیک؛ دور از ایران اما زیبا.

1705725651 300 بهترین کشورها برای سفر در تابستان اندلرن

مکزیک نامی آشنا در میان کشورهای قاره آمریکاست و یکی از بهترین مقاصد برای سفرهای فردی یا خانوادگی است. این کشور در تابستان میزبان رویدادهای مهمی است که کوسه نهنگی یکی از آنهاست. در مکزیک، دیدن بقایای مایاها جذابیت خاص خود را دارد. علاوه بر این، ما نباید سواحل دلپذیر مکزیکو سیتی را نادیده بگیریم. در کنار شناخته شده ترین کشورهای اروپا و آسیا، مکزیک را می توان یکی از مناسب ترین کشورها برای تعطیلات تابستانی دانست.

اسپانیا؛ به کشور ماتادورها خوش آمدید!

1705725652 84 بهترین کشورها برای سفر در تابستان اندلرن

یکی از بهترین کشورها برای سفر در تابستان، اسپانیا است. از یک طرف هزینه سفر به این کشور بسیار مناسب است و از طرف دیگر آب و هوای این کشور در فصل تابستان بسیار مطلوب است. احتمالاً به لطف تیم های فوتبال این کشور با شهرهای معروف آن آشنا شدید. هر کدام از نام های بارسلونا، مادرید و … آنها جذابیت های خاص خود را دارند. البته از جذابیت جزایر قناری نیز نباید غافل شد.

آخرین کلمه

در این مقاله بحث کاملی را در مورد بهترین مقاصد گردشگری در فصل تابستان در اختیار شما قرار می دهیم. سفر به یک کشور خارجی جذابیت و لذت خاص خود را دارد زیرا هر کشوری دارای جاذبه های گردشگری و البته آشنایی با فرهنگ های خارجی است. با این حال، تهیه لیستی از بهترین مقاصد گردشگری، انتخاب مقصد خارج از کشور را برای شما آسان می کند. کشورهایی که به دریا دسترسی دارند از نظر آب و هوایی گزینه مناسبی برای سفر تابستانی هستند. اما در انتخاب مقصد سفر نباید از جاذبه های گردشگری آن کشور غافل شد.

سوالات متداول

طبق روال همیشگی این مجله تصمیم داریم به چند سوال متداول اشاره کنیم و البته به آنها پاسخ دهیم. با ما بمان.

  • بهترین کشورهای تابستانی برای فرهنگ و تاریخ کدامند؟

مکزیک – روسیه – اسپانیا – ترکیه و…

  • بهترین کشورهای تابستانی برای خانواده ها کدامند؟

برای یک سفر خانوادگی یا انفرادی، کشورهایی مانند مکزیک، ترکیه، آلمان و غیره. بسیار مناسب هستند.

  • بهترین کشورهای تابستانی با بودجه کدامند؟

کشورهایی مانند ترکیه و اسپانیا مقاصد خوبی از نظر هزینه سفر هستند.

  • بهترین کشورهای تابستانی برای ایرانیان کدامند؟

کشوری مانند ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران و البته هزینه مناسب سفر برای ایرانیان مناسب است.

 

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.