ساعت هوشمند Massimo با قابلیت نظارت بر اکسیژن خون – بازیگرها ارائه شد

ساعت هوشمند Massimo با قابلیت نظارت بر اکسیژن خون – بازیگرها ارائه شد

مقاله ساعت هوشمند Massimo با قابلیت نظارت بر اکسیژن خون اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با تکنولوژی قرار گرفت. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ماسیمو که از اپل به دلیل نقض حق چاپ شکایت کرده بود، ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد. ساعت هوشمند Massimo. به آن آزادی می گویند.

ماسیمو از اپل به دلیل عملکرد اکسیژن خون اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا شکایت کرده بود. این شرکت اکنون می تواند با عرضه ساعت هوشمند Freedom با نظارت بر اکسیژن خون، سر و صدای زیادی علیه اپل ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: نسخه ویژه ساعت هوشمند شیائومی S3 با رنگ خودروی SU7 شیائومی معرفی شد.

ساعت هوشمند Massimo با قابلیت نظارت بر اکسیژن خون

با عرضه ساعت هوشمند Massimo’s Freedom، این ساعت از سبک تجاری خود به عنوان یک شرکت فناوری پزشکی متحول خواهد شد. این برند اکنون تمرکز خود را برای پوشش دستگاه های مصرف کننده پسند گسترش می دهد. اگرچه این شرکت ساعت هوشمند Masimo W1 را در سال 2023 عرضه کرد، اما این مدل در درجه اول برای نظارت بر سلامت ساخته شده است.

اما با عرضه Freedom به لطف امکانات کامل تری نسبت به سری های قبلی این برند توانست مشتریان بیشتری داشته باشد.

نمونه اولیه Masimo Freedom که در CES 2024 ارائه شد، کاملاً متفاوت از ساعت اپل است. این ساعت دارای صفحه نمایش گرد با نوار لمسی ناوبری در سمت راست و همچنین دکمه ای برای انتخاب اشیا است.

این شرکت برندها و ساختار متمایز خود را دارد زیرا اپل می تواند در صورت نقض پتنت های اپل، آن را حذف کند.

ماسیمو می گوید که هدف از طراحی و راه اندازی Freedom برجسته کردن دقت فناوری نظارت بر سلامت است. به گفته این شرکت، نظارت بر اکسیژن خون این برند از رقبای خود دقیق تر است و می تواند عوامل مختلفی مانند کمبود خون، حرکت، رنگدانه های پوست یا تغییرات در جریان خون را با دقت بیشتری نشان دهد.

ساعت هوشمند Masimo Freedom همچنین می‌تواند تعدادی از عملکردهای سلامتی را ردیابی کند، از جمله میزان هیدراتاسیون، تغییرات ضربان نبض، ضربان قلب، ضربان تنفس و همچنین تشخیص زمان زمین خوردن کاربر. این ساعت دارای امکانات بیشتری نسبت به سطح استاندارد مانند ردیاب خواب می باشد. این ساعت هوشمند می تواند وضعیت حیاتی شما را به طور مداوم و هر ثانیه رصد کند و به نظر می رسد برای سالمندانی که در هر زمانی نیاز به نظارت بر سلامت خود دارند، انتخابی عالی باشد.

انتظار می‌رود این ساعت هوشمند اواخر امسال به فروش برسد، اگرچه ممکن است مشخصات آن با نمونه اولیه متفاوت باشد. قیمت این مدل 999 دلار پیش بینی می شود. اگرچه Massimo هنوز تاییدیه FDA را برای خواص سلامتی خود دریافت نکرده است. Massimo Freedom برای رزرو از طریق وب سایت Massimo با 100 دلار سپرده در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

  • سنسور اکسیژن خون اپل واچ به سرقت رفت. اپل متهم شد
  • Google Pixel Watch 3 در دو اندازه مختلف در دسترس خواهد بود
  • هزینه نقض حق ثبت اختراع اپل؛ ورود اپل واچ ممنوع!
  • سری گوگل پیکسل 8 با رنگی جدید و جذاب وارد بازار می شود

نظر شما در مورد مشخصات ساعت هوشمند Massimo چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

مقاله ساعت هوشمند Massimo با قابلیت نظارت بر اکسیژن خون اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با تکنولوژی قرار گرفت. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.