گوشی هوشمند vivo y200e احتمالا با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ عرضه می شود – TechRadar

گوشی هوشمند vivo y200e احتمالا با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ عرضه می شود – TechRadar

مقاله گوشی هوشمند Vivo y200e ممکن است با اسنپدراگون 4 نسل 2 عرضه شود اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوشی هوشمند vivo y200e با اسنپدراگون 4 نسل 2، از GeekBench (یکی از روش های محبوب برای بررسی عملکرد پردازنده ها در سیستم عامل) بازدید کرد و ممکن است به زودی خبر راه اندازی آن به گوش برسد.

مدل جدید Vivo Y200e ظاهراً در دست ساخت است. نام دستگاه مورد بحث امروز (23 ژانویه 2024) در گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد و اکنون در پلتفرم دیگری نیز مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: گوشی ارزان Vivo G2 رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات گوشی هوشمند Vivo Y200e

در اکتبر 2023، سازنده چینی گوشی های هوشمند Vivo مدل Y200 را در بازار هند معرفی کرد. حالا پس از گذشت تقریبا 8 ماه و پس از معرفی نسخه قبلی، به نظر می رسد به زودی مدل دیگری از سری Y200 روانه بازار شود.

در پایگاه داده GeekBench (مشاهده شده توسط 91 Mobiles)، Vivo Y200e با شماره مدل V2336 شناسایی شد که همان شماره ذکر شده در گواهی بلوتوث SIG است. این سیگنال را می توان اینگونه تفسیر کرد که عرضه این نسخه از گوشی های ویوو به زودی امکان پذیر خواهد بود.

این لیست تایید می کند که Vivo Y200e به لطف پردازنده نسل دوم Qualcomm Snapdragon 4 همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 613 از 5G پشتیبانی می کند. این تراشه با 8 گیگابایت رم و اجرا بر روی پوسته Funtouch OS سفارشی مبتنی بر اندروید 14، از GeekBench بازدید کرد. در مورد لیست تست، دستگاه در تست تک هسته ای 3115 امتیاز و در تست چند هسته ای 8112 امتیاز کسب کرد. متاسفانه جزئیات دقیق دیگری مانند طراحی، مشخصات و قیمت آن هنوز به طور کامل مشخص نیست.

اما از آنجایی که Y200e بخشی از سری Y200 است، احتمالاً مشخصاتی مشابه ویوو Y200 دارد. به عنوان یادآوری، Y200 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED است که وضوح Full HD+، حداکثر روشنایی 800 نیت و وضوح Full HD+ را ارائه می دهد. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 1، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و در پشت آن به دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی مجهز شده است. در جلو یک دوربین سلفی مگاپیکسلی قرار دارد که آماده ثبت لحظات زیبای شماست.

بیشتر بخوانید:

  • Vivo X Fold 3 سبک ترین گوشی تاشو در جهان خواهد بود
  • بهترین گوشی های vivo 2024 [+ معرفی گوشی های مورد انتظار]
  • Vivo V40 SE و V30 SE با دریافت گواهی بلوتوث SIG یک گام به ارائه نزدیکتر شده اند.
  • Vivo X100 Pro Plus دارای دوربین 200 مگاپیکسلی و زوم 200 برابر در بازار خواهد بود.

نظر شما در مورد مشخصات گوشی هوشمند vivo y200e چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله گوشی هوشمند Vivo y200e ممکن است با اسنپدراگون 4 نسل 2 عرضه شود اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.