قد بازیگران کره ای / کدام بازیگر و کدام بازیگر بلندتر است؟ -اندلرن

قد بازیگران کره ای / کدام بازیگر و کدام بازیگر بلندتر است؟  -اندلرن

قد معیار مهمی برای بازیگری و خوانندگی در کره جنوبی است به همین دلیل در این مقاله کارمادئو به معرفی چند بازیگر زن و مرد کره ای می پردازیم.

معرفی 10 بازیگر معروف کره ای با بیوگرافی.

در اینجا 10 بازیگر قد بلند کره ای را مشاهده می کنید:

بازیگران مرد قد بلند کره ای

آنها آن را دیدند

آنها آن را دیدند

راون یا کیم سوک وو بازیگر 27 ساله کره ای با قد 190 سانتی متر است. در لیست اول قد بلندترین بازیگران مرد کره ای این بازیگر در گروه موسیقی sf9 نیز عضویت دارد و در سال 1395 با بازی در سریال مدرسه 2017 وارد دنیای بازیگری شد و علاوه بر آن از دیگر سریال های این بازیگر می توان به سریال فردا و توی فوفر اشاره کرد.

قد بو هیون

قد بو هیون

این بازیگر در فیلم های محبوبی چون نعم من و تو را در زندگی 19 می بینم به خوبی درخشیده است و پس از انتشار خبر رابطه اش با کیم جیسو، ستاره سیاه صورتی، بیش از پیش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. 35 ساله با قد 188 سانتی متر. و بعد از ریون در بین بازیگران بلند قد کره ای رتبه دوم را دارد.

قد او هیو سوپ است.

قد او هیو سوپ است.

آن هیو سوپ نیز یکی از قدبلندترین بازیگران کره ای کانادایی است. 188 سانتی متر و چهره ای جذاب دارد. او سوپ هیو، 28 ساله. او در سریال هایی چون خواستگاری تجاری و دکتر رمانتیک نقش سو وو جین را بازی کرده است.

قد کیم وو بین

کیم وو بین یکی دیگر از بازیگران قد بلند و محبوب کره ای است که 34 سال سن دارد و در فیلم های زیادی از جمله وارثان و عشق بی پروا بازی کرده است.

ارتفاع نام جو هیوک

نام جو هیوک با قد 188 سانتی متر و 28 سال یکی دیگر از بازیگران محبوب کره ای است که در سریال های متعددی چون استارت آپ، 25 21 و وزنه بردار کیم بوک جو بازی کرده است و این بازیگر یکی از شناخته شده ترین بازیگران مرد کره ای است. در جهان

قد لی مین هو

این بازیگر 187 سانتی متر قد و 36 سال سن دارد و در چندین سریال کره ای از جمله افسانه دریای آبی و پادشاه ابدی بازی کرده است. این بازیگر همچنین ستاره جذاب سریال Beyond Flowers است.

قد لی جونگ سوک

لی جونگ سوک با قد 186 یکی از بهترین بازیگران کیدراما است که در چندین فیلم از جمله پینوکیو و دبلیو ایفای نقش کرده است شایان ذکر است لی جونگ سوک یکی از بازیگران جوان کره ای است.

قد سونگ کانگ

این بازیگر 186 سانتی متر قد و 29 سال سن دارد با اینکه بسیاری از دوستداران سینما و سریال در این سریال متوجه او شدند اما در سریال زنگ عشق هم بازی کرده است.

بازیگران زن قدبلند کره ای

طبق استانداردهای کره ای بازیگران زن کره ای با قد 165 سال به بالا می توانند وارد عرصه بازیگری شوند که در ادامه به معرفی تعدادی از این بازیگران می پردازیم.

این ارتفاع است

قد لی دا هی / قد بازیگران کره ای

این بازیگر با قد 176 سانتی متر در صدر فهرست بازیگران زن کره ای قرار دارد و با استعداد فوق العاده ای که در بازیگری دارد در سریال های جذابی چون جزیره و زیبایی درون بازی کرده است.

قد لی سونگ کیونگ

لی سونگ کیونگ قد / بازیگران کره ای قد

این بازیگر نقش چا یون جائه در سریال دکتر رمانتیک یکی از مشهورترین ستاره های زن کره ای است و 176 سانتی متر قد دارد. این بازیگر علاوه بر بازی در سریال دکتر رمانتیک، در فیلم ها و سریال های دیگری مانند وزنه بردار کیم بوجوک و ستاره های دنباله دار نیز ایفای نقش کرده است.

چوی جی وو قد

چوی جی وو قد

این بازیگر 48 ساله که به عنوان زیباترین زن کره ای شناخته می شود، 174 سانتی متر قد دارد و در رتبه سوم فهرست زنان کره ای قرار دارد.

نتیجه

در این مقاله به معرفی 10 بازیگر مرد و زن کره ای قد بلند می پردازیم و سایر بازیگران کره ای که قد استانداردی دارند و در این لیست حضور دارند عبارتند از In Nayoung، Jun Ji Hyun، Han Hyo Joo، Gong Hyo Jin و Park Sujun. .