سازندگان دستگاه های تلفن همراه شرکت های تصویربرداری خود را ایجاد می کنند – Tecrato

سازندگان دستگاه های تلفن همراه شرکت های تصویربرداری خود را ایجاد می کنند – Tecrato

مقاله سازندگان دستگاه های موبایل، شرکت های تصویربرداری خود را ایجاد می کنند، اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

برای بهبود عملکرد تصویربرداری تلفن های همراه، سازندگان دستگاه های تلفن همراه شرکت های تصویربرداری خود را ایجاد می کنند. از این رو، برخی از سازندگان گوشی های هوشمند در حال آماده شدن برای پایان دادن به مشارکت انحصاری برای سیستم های تصویربرداری هستند.

سازندگان گوشی های هوشمند توجه زیادی به عکاسی با موبایل دارند. به خصوص برخی از برندها در تلاش برای بهبود دوربین دستگاه های تلفن همراه و همکاری با شرکت های مختلف هستند. به عنوان مثال، شیائومی با لایکا همکاری می کند.

به عنوان بخشی از این مشارکت، گوشی‌های هوشمند توسط هر دو شرکت مورد آزمایش قرار می‌گیرند و نه تنها این، بلکه جلوه‌های عکس پیشرفته را نیز اضافه خواهند کرد. البته ممکن است تعجب کنید که آیا هر برندی نیاز به همکاری با شرکت دیگری دارد یا خیر. برخی از شرکت ها ممکن است احساس کنند که دیگر نیازی به همکاری ندارند و به زودی تصمیم خواهند گرفت که شرکت توسعه تصویر خود را راه اندازی کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین سلفی کدام است؟

اگرچه دوربین های گوشی های هوشمند به خوبی دوربین های عکاسی نیستند، اما به لطف سخت افزار پیشرفته می توانند عکس های خوبی ثبت کنند. بسیاری از سازندگان دستگاه ها روی عکاسی موبایل کار می کنند و دوربین ها هر روز توسعه می یابند.

اکنون آخرین گزارش از Digital Chat Station همه را شگفت زده کرده است. برخی از سازندگان گوشی های هوشمند در حال آماده شدن برای پایان دادن به مشارکت انحصاری برای سیستم های تصویربرداری و راه اندازی شرکت های خصوصی خود هستند. اما هنوز مشخص نیست که کدام شرکت اولین گام را در این راستا خواهد برد.

همکاری شیائومی با لایکا احتمالاً به این زودی ها پایان نخواهد یافت. با این حال، این ممکن است در آینده نه چندان دور رخ دهد. اعتقاد بر این است که Vivo یا Oppo شرکت تصویربرداری ویژه خود را راه اندازی خواهند کرد. پیش از این، هواوی به همکاری خود با لایکا پایان داد و شرکت خود را به نام XMAGE ایجاد کرد. این شرکت در تلاش است تا کیفیت عکس ها و فیلم ها را در دستگاه های هوآوی بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید:

  • دسترسی به برنامه موبایل جمینا گوگل به مناطق بیشتری گسترش می یابد
  • رابط کاربری 6.0 و آپدیت اندروید 14 برای Galaxy A04e منتشر شد
  • بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین; راهنمای خرید بهترین دوربین گوشی
  • بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین; راهنمای خرید بهترین دوربین گوشی

آیا ایجاد شرکت های انحصاری تصویربرداری و تکمیل همکاری با شرکت های پیشرو در این زمینه منجر به بهبود عملکرد تصویربرداری تلفن های همراه می شود؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله سازندگان دستگاه های موبایل، شرکت های تصویربرداری خود را ایجاد می کنند، اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.