دوربین آیفون ۱۶ با طراحی جدید – Tecrato عرضه خواهد شد

دوربین آیفون ۱۶ با طراحی جدید – Tecrato عرضه خواهد شد

مقاله دوربین آیفون 16 با طراحی جدید عرضه می شود اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

یکی از افشاگران قابل اعتماد پستی را در شبکه X منتشر کرد که طراحی جدیدی از دوربین آیفون 16 عمودی بودن آن را نشان می دهد.

Majin Bu، یکی از کاربران توییتر/X که به خاطر به اشتراک گذاری جزئیات طراحی آیفون معروف است، تصاویری از طراحی جدید آیفون 16 منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: گوشی ارزان قیمت اپل با نام iPhone SE 4 در سال 2025 عرضه خواهد شد

پیش از این شایعاتی در مورد تغییر ظاهر وجود داشت. آیفون 16 وجود داشت؛ اما اکنون اظهارات این افشاگر و سایر منابع موثق صحت موضوع فاش شده را تایید می کند. ماژین بو در شبکه اجتماعی طراحی جدید دور از ذهن نیست، اپل در مدل هایی مانند آیفون X و آیفون 12 نیز از دوربین عمودی استفاده کرده است.

photo 2024 02 17 21 45 07

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که برخلاف دوربین آیفون 15 که به صورت مورب طراحی شده است، آیفون 16 چینش عمودی خواهد داشت. با طراحی عمودی، اپل می تواند فیلمبرداری فضایی را به آیفون 16 و آیفون 16 پلاس بیاورد. به نظر می رسد دلیل اصلی این تجدید نظر در طراحی همین باشد.

همچنین انتظار می رود آیفون 16 دکمه اکشن را از آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس به ارث برده و یک دکمه ضبط اضافی با فناوری سنسور نیرو در سمت راست آن قرار دهد.

اگرچه گزارش های منتشر شده از طراحی جدید دوربین آیفون 16 اپل خبر می دهند، اما هنوز جزئیات زیادی در مورد این دستگاه در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

    • بهترین تلفن های همراه از نظر باتری
    • بهترین گوشی ها از نظر سرعت شارژ
    • بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین
    • بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین
  • بهترین گوشی ها برای Garena Free Fire
  • بهترین گوشی های موبایل برای کلش رویال
  • بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین سلفی

نظر شما در مورد طراحی دوربین جدید آیفون 16 چیست؟ او در بخش نظرات نظرات خود را با بازیگرها در میان گذاشت. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله دوربین آیفون 16 با طراحی جدید عرضه می شود اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.