Gemini Imager AI به دلیل عکس العمل متوقف شد – Tekrato

Gemini Imager AI به دلیل عکس العمل متوقف شد – Tekrato

مقاله‌ای که هوش مصنوعی Gemini Imager پس از واکنش‌ها متوقف شد، اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوگل ویژوالایزر هوش مصنوعی جمینی پس از واکنش منفی کاربران به حالت تعلیق درآمد. این شرکت دلیل توقف این قسمت Jumnai در X را اعلام کرده است.

گوگل در این شبکه اجتماعی اعلام کرد بازنمایی های تاریخی جمنای آگاه است و برای بهبود این نوع تجسم ها تلاش می کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • گوگل یک مدل هوش مصنوعی سبک وزن به نام جما ارائه می کند
  • آیا میجرنی با استاد هوش مصنوعی ایلان ماسک ارتباط برقرار خواهد کرد؟
  • Sora AI به Copilot اضافه شد
  • هوش مصنوعی Duet AI با سرویس‌های Google یکپارچه شده است

چرا هوش مصنوعی Gemini Imager متوقف شد؟

به نظر می رسد که تصاویر تاریخی که هوش مصنوعی جمینی مشکلی وجود دارد و به همین دلیل است که گوگل قابلیت تصویربرداری هوش مصنوعی خود را برای رفع این مشکل غیرفعال کرده است.

این شرکت در نشریه دیگری اعلام کرد:

ما در حال کار بر روی مشکلات اخیر با قابلیت‌های تصویربرداری Gemini هستیم و این بخش را تا رفع مشکل متوقف می‌کنیم و به زودی نسخه بهبودیافته را بازنشر می‌کنیم.

در حقیقت مشکل تصویر جوزا این یک برداشت نادرست از افراد و شخصیت های تاریخی است. برای مثال در تصویر زیر از این هوش مصنوعی خواسته شده تا تصویری از یک سرباز آلمانی ایجاد کند. همانطور که از تصویر می بینید، این چیزها شبیه یک سرباز آلمانی نیستند.

Gemini Imager AI به دلیل واکنش های منفی متوقف شد

در واقع هوش مصنوعی تصاویری از افراد با رنگ پوست یا چهره های آسیایی متفاوت ارائه کرده است.

گوگل اعلام کرد:ویژوالایزر هوش مصنوعی جمینی شما می توانید چهره افراد مختلف در جهان را بسازید و در کل این چیز بدی نیست زیرا توسط مردم در سراسر جهان استفاده می شود. اما نشان دادن یک سرباز آلمانی در اینجا اشتباه است.

تا زمانی که گوگل این مشکل را برطرف نکند، کاربران می توانند با استفاده از هوش مصنوعی Gemini تصاویری از حیوانات و چیزهای دیگر تولید کنند، اما تولید تصاویر افراد غیرفعال است.

بیشتر بخوانید:

  • موتور جستجوی OpenAI در راه است. رقیب جدید گوگل
  • حذف 34 هزار شغل به دلیل هوش مصنوعی بازار کار در فتح هوش مصنوعی
  • هوش مصنوعی به زودی به مرورگر موزیلا اضافه خواهد شد
  • اپل یک ابزار تصویربرداری هوش مصنوعی به نام MGIE راه اندازی کرده است
  • هوش مصنوعی مولد به نقشه گوگل می آید
  • Notepad ویندوز 11 مجهز به هوش مصنوعی Copilot است

چه فکری در این باره دارید؟ مشکل هوش مصنوعی مولد تصویر Google Jumna چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

.

منبع: androidcentral

مقاله‌ای که هوش مصنوعی Gemini Imager پس از واکنش‌ها متوقف شد، اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.