سامسونگ احتمالاً برخی از تراشه های نسل پنجم اسنپدراگون ۸ – بازیگرها را می سازد

سامسونگ احتمالاً برخی از تراشه های نسل پنجم اسنپدراگون ۸ – بازیگرها را می سازد

برخی از تراشه های نسل پنجم اسنپدراگون 8 ممکن است توسط سامسونگ تولید شوند و اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology در مورد آن نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

برخی شایعات ادعا کردند که کوالکام قصد دارد چند تراشه تولید کند اسنپدراگون 8 نسل 5 آن را به Samsung Foundry بسپارید.

پس از رسوایی نسل اول تراشه اسنپدراگون 8، کوالکام همکاری خود را با Samsung Foundry قطع کرد و تولید تراشه را به TSMC منتقل کرد.

کوالکام تولید سه تراشه نسل بعدی خود یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و اسنپدراگون 8 نسل 3 را به TSMC برون سپاری کرد. حال اگر شایعات صحت داشته باشند، کوالکام می تواند ساخت برخی از تراشه های خود را به سامسونگ بسپارد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • Tensor G3 اولین تراشه تلفنی است که از رمزگذاری AV1 پشتیبانی می کند
  • تراشه های ابعاد 9300 و 8300 برای هوش مصنوعی Gemini بهینه شده اند
  • ARM و سامسونگ برای تولید تراشه 2 نانومتری GAA همکاری می کنند
  • مایکروسافت و اینتل قرارداد همکاری جدیدی برای تولید تراشه های اختصاصی امضا کردند

سامسونگ احتمالا برخی از تراشه های نسل پنجم اسنپدراگون 8 را تولید خواهد کرد

نسل چهارم اسنپدراگون 8 برای گلکسی اس 26 احتمالاً با استفاده از فرآیند 2 نانومتری Samsung Foundry ساخته خواهد شد.

اخیراً گزارش شده است که کوالکام هر دو شرکت ریخته گری سامسونگ و TSMC سفارش ساخت نمونه های تراشه 2 نانومتری را صادر کرد. به نظر می رسد این نمونه برای پردازنده های سری اسنپدراگون 8 نسل آینده باشد.

یک شایعه جدید می گوید که Samsung Foundry ممکن است یکی از این موارد باشد تراشه های اسنپدراگون 8 نسل 5 برای انجام این تراشه ها گفته می شود که مخصوص سری گلکسی هستند و احتمالا در سری گلکسی اس 26 استفاده خواهند شد.

سامسونگ احتمالا برخی از تراشه های نسل پنجم اسنپدراگون 8 را تولید خواهد کرد

در دو سال گذشته، کوالکام دو نسخه از پردازنده اصلی خود را عرضه کرده است: نسخه معمولی و نسخه ویژه گلکسی. نسخه‌های مخصوص کهکشان از نسل دوم و سوم تراشه‌های اسنپدراگون 8، سرعت کلاک CPU و GPU بالاتری را ارائه می‌کنند و در گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی از جمله سری گلکسی تب اس 8 استفاده می‌شوند.

کوالکام گفته است که از نسل دوم فرآیند 3 نانومتری TSMC در ساخت تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که این فرآیند نسبت به نسل اول فرآیند 3 نانومتری مورد استفاده در تراشه‌های اپل A17 Pro (سری آیفون 15 پرو) موثرتر و کارآمدتر است. تراشه).

طبق گزارش‌ها، کوالکام نسخه 3 نانومتری سامسونگ (3GAP) را نیز در نظر گرفت، اما در نهایت تصمیم گرفت به صورت انفرادی عرضه شود. شرکت تایوانی TSMC برای ساخت اسنپدراگون 8 نسل 4 کار می کند.

با این حال، احتمالا به دلیل تولید شده توسط Qualcomm Snapdragon 8 نسل 5 با TSMC و Samsung همکاری کنید.

Samsung Foundry از نظر انرژی و راندمان حرارتی در فرآیندهای تولید تراشه های نیمه هادی همیشه یک قدم عقب تر از TSMC بوده است و به همین دلیل شرکت های سازنده پردازنده ناامید شده اند.

اپل پس از حاشیه های تراشه A9 همکاری خود را با این شرکت متوقف کرد زیرا تراشه های ساخته شده توسط Samsung Foundry نسبت به تراشه های ساخت TSMC انرژی کمتری داشتند. علاوه بر این، شرکت های انویدیا و کوالکام دیگر با این شرکت همکاری نکردند.

اما اخیراً نسل سوم تراشه 4 نانومتری سامسونگ با موفقیت عرضه شد. علاوه بر این، این شرکت تراشه‌های هوش مصنوعی ۴ نانومتری را برای شرکت‌هایی مانند Rebellions و Tenstorrent ساخته است.

با این حال، Samsung Foundry همچنان پشت سر تایوان TSMC قرار دارد و باید برای رقابت با سازندگان تراشه مانند AMD، Google، Nvidia، MediaTek و Qualcomm کارهای بیشتری انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

  • بازگشت باشکوه اینتل؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین سازنده تراشه‌های نیمه‌رسانا در جهان نیست
  • بروزرسانی سری گلکسی اس 24 سامسونگ چه تغییراتی را به همراه دارد؟
  • گلکسی زد فولد 6 احتمالاً باریک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ است
  • سامسونگ گلکسی فیت 3 معرفی شد. بازگشت کره ای ها به بازار دستبند

نظر کاربران بازیگرها در این مورد چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

.

منبع: sammobile

برخی از تراشه های نسل پنجم اسنپدراگون 8 ممکن است توسط سامسونگ تولید شوند و اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology در مورد آن نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.