اپل برای ساخت هر هدست ویژن پرو چقدر هزینه می کند؟ – بارها و بارها

اپل برای ساخت هر هدست ویژن پرو چقدر هزینه می کند؟  – بارها و بارها

اپل برای ساخت هر هدست ویژن پرو چقدر هزینه می کند؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سیب هدفون ویژن پرو با قیمت نجومی 1500 دلار عرضه شده است. اما سوالی که مطرح می شود این است: واقعاً هزینه ساخت این هدست واقعیت ترکیبی چقدر است؟

به تازگی، تحلیلگران از قیمت کل ساخت و ساز از هر هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو آنها هزینه واقعی ساخت این هدفون را با احتساب تمام قطعات لوکس آن حدود 1500 دلار تخمین زده اند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • مشکل جدید برای اپل؛ شیشه ویژن پرو به طور خودکار می ترکد! [+تصاویر کاربران]
  • اپل ممکن است تجهیزات Vision Pro را برای عرضه در سال 2026 به پروژه آیفون تاشو منتقل کند
  • Gorman: Apple Vision Pro 2 حداقل 18 ماه دیگر عرضه خواهد شد
  • زاکربرگ هدست واقعیت ترکیبی MetaQuest 3 را بهتر از Apple Vision Pro معرفی می کند
  • اپل اعلام کرد که بیش از 1000 برنامه انحصاری برای ویژن پرو وجود دارد

قیمت واقعی اجزای هدست ویژن پرو چقدر است؟

با توجه به اینکه ساخت هر یک هدفون ویژن پرو قیمت آن حدود 1500 دلار برای اپل است، به نظر می رسد که این شرکت اعلام کرده است که قیمت این گجت بسیار گران است.

در واقع هر دو صفحه نمایش این هدست با هم 912 دلار قیمت دارند و این صفحه نمایش های لوکس گران ترین اجزای این دستگاه هستند و پس از آن 2 پردازنده قدرتمند قیمت بالایی دارند که یکی برای پردازش عمومی و دیگری برای پردازش عمومی استفاده می شود. نظارت بر تمام داده های دوربین و سنسور .

اما نکته اینجاست؛ این 1500 دلار فقط هزینه قطعات است. اپل پول زیادی را صرف تحقیق، توسعه، بازاریابی و سایر هزینه های پنهان این محصول کرده است.

اپل برای ساخت هر هدست ویژن پرو چقدر هزینه می کند؟

علاوه بر این، این هدفون جدید در مقادیر کم تولید خواهد شد، بنابراین قیمت باید هزینه های اولیه را پوشش دهد.

با توجه به اینکه هدفون ویژن پرو نسل اول این فناوری است، پیش بینی می شود در آینده با رشد و افزایش تولید، قیمت این دستگاه ها کاهش یابد. با این حال، این سوال باقی می ماند: آیا ویژن پرو ارزش این قیمت سنگین را دارد؟

پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که چقدر مشتاق تجربه فناوری AR/VR هستید و چقدر پول دارید! حال فارغ از اینکه قیمت این هدفون منصفانه است یا خیر، بهتر است امیدوار باشیم که نسل های آینده این دستگاه قیمت کمتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

  • عمر باتری آیفون 15 فراتر از تصور اپل است
  • امسال اپل دو رنگ جدید را برای آیفون 16 پرو معرفی خواهد کرد
  • حلقه هوشمند اپل به زودی معرفی می شود; محصولی که با گلکسی رینگ رقابت می کند!
  • پیروزی اپل بر سامسونگ؛ اپل جایگاه اول را در بازار گوشی های هوشمند اروپا به دست آورد

نظر شما در مورد کاربران Tikrato چیست؟ قیمت اپل برای هدست های واقعیت مجازی Vision Pro AR/VR چیست؟ به نظر شما این قیمت برای این محصول منصفانه است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

.

منبع: گجت ها

اپل برای ساخت هر هدست ویژن پرو چقدر هزینه می کند؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.