Honor Magic 6 Pro با دوربین پریسکوپ ۱۸۰ مگاپیکسلی در MWC 2024 – بازیگرها معرفی شد

Honor Magic 6 Pro با دوربین پریسکوپ ۱۸۰ مگاپیکسلی در MWC 2024 – بازیگرها معرفی شد

مقاله Honor Magic 6 Pro با دوربین پریسکوپ 180 مگاپیکسلی که در MWC 2024 رونمایی شد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

طبق اخبار کنگره جهانی موبایل 2024، آنر مجیک 6 پرو این دوربین با اولین دوربین پریسکوپی 180 مگاپیکسلی صنعت موبایل در سراسر جهان ارائه شد.

برند Honor همراه با عرضه Magic V2 RSR، آنر مجیک 6 پرو در سراسر جهان نیز معرفی شده است. Honor Magic 6 Pro اولین گوشی هوشمند جهان است که از دوربین پریسکوپ 180 مگاپیکسلی استفاده می کند. این گوشی هوشمند که ماه گذشته در چین عرضه شد، نسخه جهانی آن نیز با همین مشخصات عرضه شده است. Honor Magic 6 Pro یک پرچمدار ارائه شده با مجموعه ای از ویژگی های برتر است.

بیشتر بخوانید: Porsche Design V2 RSR Honor با لوازم جانبی بیشتری عرضه می شود

Honor Magic 6 Pro در سطح بین المللی ارائه شد

اگر بخواهیم با طراحی شروع کنیم، Honor Magic 6 Pro دارای قاب تخت، ماژول دوربین دایره ای و حسگر اثر انگشت روی صفحه است. همچنین دارای گواهی IP68 است که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. این صفحه نمایش مجهز به محافظ نانو کریستال است که گفته می شود 10 برابر بیشتر در برابر سقوط مقاومت دارد.

آنر مجیک 6 پرو دارای صفحه نمایش 6.80 اینچی AMOLED خمیده با بریدگی کوچک بیضی شکل برای دوربین جلو است. Honor این بریدگی را کپسول جادویی می نامد و عملکردی مشابه جزیره دینامیک اپل دارد. صفحه نمایش این گوشی وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز و حداکثر روشنایی 1600 نیت را ارائه می دهد. این دستگاه دارای گواهینامه Dolby Vision و HDR Vision است و از نور PWM با فرکانس بالای 4320 هرتز، نوردهی دینامیک، نمایشگر روز و شب و … استفاده می کند.

در بخش عکاسی، Honor Magic 6 Pro دارای یک سیستم دوربین سه گانه درجه یک است. این تنظیمات شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 122 درجه است. یک سنسور اصلی 1/1.3 اینچی 50 مگاپیکسلی Ultra HD با دیافراگم تنظیم خودکار از f/1.4 تا f/2.0 و همچنین از OIS پشتیبانی می‌کند. در نهایت این گوشی دارای یک لنز پریسکوپی بزرگ 1.49 اینچی و 180 مگاپیکسلی است که برای اولین بار در بازارهای جهانی شاهد آن هستیم. دارای دیافراگم f/2.6، پشتیبانی از OIS، زوم اپتیکال 2.5 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر است. چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز وجود دارد که باید برای علاقه مندان به عکاسی جذاب باشد.

از نظر عملکرد، آنر مجیک 6 پرو به پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 8 مجهز شده است. یک تراشه تقویت‌کننده عملکرد RF C1+ برای اتصال بهتر و یک تراشه امنیتی هوشمند Honor S1 برای محافظت از حریم خصوصی وجود دارد. این گوشی هوشمند دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. توان خود را از یک واحد باتری سیلیکونی کربنی 5600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی سیم 66 واتی می گیرد. Magic6 Pro با سیستم عامل MagicOS 8.0 عرضه می شود.

Honor Magic 6 Pro در رنگ‌های سفید گلاسیر، آبی دریاچه‌ای، سبز اپی، بنفش ابری و مشکی عرضه می‌شود. قیمت این گوشی 1299 یورو است که پیش فروش آن از امروز آغاز می شود و از اول مارس عرضه می شود. Magic6 Pro RSR نیز ماه آینده با همکاری پورشه دیزاین عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • آنر و پورشه دیزاین همکاری خود را برای تولید یک گوشی پرچمدار دیگر تایید کردند
  • بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین سلفی کدام است؟
  • بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین; راهنمای خرید بهترین دوربین گوشی
  • حاکمان بازار چین؛ اپل و آنر در صدر پرفروش ترین شرکت های سال 2023 هستند

نظر شما در مورد مشخصات و قیمت این پرچمدار آنر چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله Honor Magic 6 Pro با دوربین پریسکوپ 180 مگاپیکسلی که در MWC 2024 رونمایی شد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.