اپل ممکن است صفحه نمایش تبلیغاتی ۱۲۰ هرتزی خود را به آیفون ۱۷ و ۱۷ پلاس بیاورد – بازیگرها

اپل ممکن است صفحه نمایش تبلیغاتی ۱۲۰ هرتزی خود را به آیفون ۱۷ و ۱۷ پلاس بیاورد – بازیگرها

مقاله ای که اپل می تواند نمایشگر تبلیغاتی 120 هرتزی خود را به آیفون 17 و 17 پلاس بیاورد اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

طبق اخبار منتشر شده اپل می تواند صفحه نمایش تبلیغاتی 120 هرتز از آن در آیفون 17 و آیفون 17 پلاس استفاده کنید. پیش از این، استفاده از این ویژگی‌های سطح بالا برای آیفون‌های گران‌تر محفوظ بود.

گزارش دیگری از اپل منتشر شده است و شاید این خبر خوبی برای کسانی باشد که دوست دارند نسخه پلاس و معمولی آیفون های این شرکت را خریداری کنند. این بار، گزارش ih تلاش می کند شکاف ویژگی ها را بین آیفون های رده بالا و مدل های مقرون به صرفه تر پر کند. به نظر می رسد که اپل قصد استفاده از آن را دارد صفحه نمایش تبلیغاتی 120 هرتز برای جذب مشتریان بیشتر در آیفون 17 و آیفون 17 پلاس. پیش از این، استفاده از این توابع برای گران ترین مدل ها محفوظ بود. این بدان معناست که نمایشگر همیشه روشن در این مدل‌های ارزان‌تر نیز موجود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مشخصات دوربین آیفون 16 پرو و ​​آیفون 17 مشخص شده است

اپل قصد دارد از نمایشگر تبلیغاتی ۱۲۰ هرتزی در مدل‌های معمولی سری آیفون ۱۷ استفاده کند

جهش به پنل های LTPO OLED در سری آتی آیفون 17 تغییر بزرگی را نشان می دهد. این پنل‌ها فقط ویژگی‌های اسکرول نرم‌تر یا تصاویر پویاتر را به مجموعه اضافه نمی‌کنند. بلکه ابزاری برای دستیابی به عملکرد صفحه نمایش همیشه روشن هستند. این ویژگی که با توانایی پانل برای تنظیم نرخ تازه سازی تا 1 هرتز فعال شده است، هدف آن این است که اطلاعات ضروری را بدون تخلیه باتری قابل مشاهده نگه دارد.

با این حال، این تغییرات به مشارکت با BOE، یکی از تولیدکنندگان کلیدی در فضای نمایش بستگی دارد. علیرغم برخی مشکلات و معیارهای دقیق کیفیت تعیین شده توسط اپل، انتظار می رود این همکاری در سال 2025 به نتیجه برسد. چالش BOE در افزایش تولید برای برآورده کردن خواسته های سری آیفون 17 نهفته است که به عنوان یک انتقاد دلسرد کننده است.

این حرکت استراتژیک اپل می تواند دسترسی به ویژگی های سطح بالا را عادی کند و آنها را برای مخاطبان گسترده تری در دسترس قرار دهد. صرف نظر از اینکه کاربران بیشتری به ویژگی های سطح بالا دسترسی دارند یا خیر، این استراتژی به وضوح نشان می دهد که اپل در تلاش است تا خریداران بیشتری را جذب کند.

انتظار می رود این شرکت دوربین سلفی بزرگتر و بهتری را به آیفون 17 اضافه کند. تنها زمان مشخص خواهد کرد که اپل برای سری آیفون 17 چه برنامه ای در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

  • عمر باتری آیفون 15 فراتر از تصور اپل است
  • لیست قیمت گوشی های آیفون امروز 18 اسفند 1402
  • امسال اپل دو رنگ جدید را برای آیفون 16 پرو معرفی خواهد کرد
  • رندرهای اولیه آیفون 16 تنظیمات عمودی دوربین را نشان می دهد

نظر شما در مورد در دسترس بودن ویژگی های سطح بالا، مانند استفاده، چیست؟ صفحه نمایش تبلیغاتی 120 هرتز آیفون های معمولی چیست؟ آیا شاهد افزایش قیمت آیفون های معمولی و پرو خواهیم بود؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله ای که اپل می تواند نمایشگر تبلیغاتی 120 هرتزی خود را به آیفون 17 و 17 پلاس بیاورد اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.