مرورگر وب Brave در اندروید دستیار هوش مصنوعی – Tekrato را دریافت می کند

مرورگر وب Brave در اندروید دستیار هوش مصنوعی – Tekrato را دریافت می کند

مقاله مرورگر وب Brave در اندروید دستیار هوش مصنوعی می‌گیرد اولین بار در وب‌سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مرورگر وب Brave قبلا دستیار هوش مصنوعی Leo خود را برای دسکتاپ معرفی کرده است. اکنون این مرورگر قصد دارد نسخه اندروید دستیار خود را راه اندازی کند.

در نوامبر 2023، Brave Software یک دستیار هوش مصنوعی به نام Leo را در مرورگر وب دسکتاپ Brave معرفی کرد. اکنون، این شرکت لئو را به مرورگر وب Brave برای اندروید آورده است.

بیشتر بخوانید: به روز رسانی جدید گوگل کروم برای اینترنت کم سرعت بهینه شده است

Brave Leo می تواند کارهای زیادی برای شما انجام دهد، از جمله پاسخ دادن به سؤالات، خلاصه کردن صفحات وب و ویدیوها، ترجمه صفحات، تولید محتوای نوشتاری طولانی، رونویسی محتوای صوتی و تصویری، و حتی نوشتن کد. همه این ویژگی ها به شما کمک می کند در زمان صرفه جویی کنید و کارها را به راحتی انجام دهید.

لئو از مدل زبان بزرگ Mixtral 8x7B (LLM) استفاده می کند، اما می توانید Calude Instant و Llama 2 13B را نیز انتخاب کنید. استفاده از Mixtral به شما امکان می دهد از دستیار هوش مصنوعی به زبان های دیگر از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی استفاده کنید. نکته خوب این است که می توانید بدون ورود به سیستم از Leo استفاده کنید. چت های شما را ذخیره نمی کند.

خوشبختانه می توانید به صورت رایگان به Leo دسترسی داشته باشید. با این حال، نرم افزار Brave یک نسخه پولی از این سرویس به نام Leo Premium را ارائه می دهد که هزینه آن 14.99 دلار در ماه است اما در ازای آن ویژگی های بیشتری به شما می دهد. به گفته این شرکت، انتشار Leo در چند مرحله با نسخه 1.63 مرورگر وب Brave آغاز شد. بنابراین، ممکن است چند روز طول بکشد تا این ویژگی به همه برسد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین نرم افزار میم ساز در سال 2023
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل
  • بهترین ترفندهای iOS 17 که نمی دانستید!
  • بهترین اپلیکیشن ها برای ساخت گیف در اندروید و iOS
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

نظرات خود را در مورد مرورگر وب Brave با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

مقاله مرورگر وب Brave در اندروید دستیار هوش مصنوعی می‌گیرد اولین بار در وب‌سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.