عصر تلفن های تاشو ارزان به زودی فرا می رسد – بازیگرها

عصر تلفن های تاشو ارزان به زودی فرا می رسد – بازیگرها

مقاله عصر گوشی های تاشو ارزان به زودی در راه است اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شرکت‌های بیشتری روی طراحی و عرضه گوشی‌های تاشو ارزان‌تر شرط‌بندی می‌کنند عصر گوشی های تاشو ارزان داره شکل میگیره

گوشی های هوشمند تاشو همچنان بسیار گران هستند، اما قیمت ها در حال کاهش است. با این حال، در MWC 2024 کاملاً مشخص شد که تاشوهای ارزان قیمت در راه هستند، زیرا چندین تاشو ارزان قیمت در این نمایشگاه ظاهر شدند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • ششمین نسل از گوشی تاشو سامسونگ در ماه جولای معرفی می شود
  • اولین محصول تاشو اپل احتمالا آیفون نخواهد بود
  • اولین گوشی تاشو نوبیا به نام Flip 5G در کنگره جهانی موبایل 2024 معرفی خواهد شد.
  • گلکسی زد فولد 6 احتمالاً باریک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ است

عصر گوشی های تاشو ارزان به زودی فرا می رسد

همین چند سال پیش، گوشی های تاشو از هر نوعی گران بودند. به عنوان مثال، اولین نسخه سامسونگ گلکسی زد فلیپ با قیمت اولیه 1380 دلار به بازار عرضه شد.

موتورولا شروع خوبی در این بخش از بازار با گوشی‌های تاشو ارزان‌تر دارد و قیمت کنونی 999 دلاری سامسونگ را برای گوشی تاشوی این شرکت با گوشی تاشوی 699 دلاری کاهش می‌دهد.

یکی دیگر از تاشوهای مقرون به صرفه ای که سال گذشته عرضه شد، Tecno Phantom V Flip بود که سرانجام در MWC 2024 ظاهر شد. نمایشگر دایره ای بیرونی این گوشی، مواد به کار رفته در بدنه و انتخاب رنگ بنفش برای این گوشی جذاب است و لولای آن برای این گوشی جذاب است. نیز جامد است. Phantom V Flip مجهز به چیپست مدیاتک Dimensity 8050 است که یکی از قدرتمندترین چیپست هایی است که می توانید در این رنج قیمت پیدا کنید.

گوشی بعدی Nubia Flip 5G از ZTE بود. مانند Tecno، صفحه‌نمایش بیرونی دایره‌ای و سخت‌افزار واقعاً محکمی دارد. به نظر می رسد کمی بزرگتر Galaxy Z Flip 5 باشد، اما در اطراف لبه ها کمی تیزتر و واضح تر است.

عصر تلفن های تاشو ارزان به زودی فرا می رسد – بازیگرها

هیچکدام از اینها به خصوص پر زرق و برق به نظر نمی رسد، اما این امر به ویژه در مورد سخت افزار ZTE Libero Flip که کمتر از 500 دلار در ژاپن به فروش می رسد صادق است. این دستگاه همچنین یکی از بهترین دستگاه‌ها با نسل اول اسنپدراگون 7، نمایشگر داخلی 6.9 اینچی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. دستگاه با برند Nubia حدود 599 دلار فروخته خواهد شد، اما به ایالات متحده نمی آید، بلکه به سمت اروپا، آفریقا، آمریکای لاتین و بخش هایی از آسیا حرکت می کند. تاریخ انتشار نهایی آن اعلام نشده است.

فراتر از آن، یافته‌های غیرمنتظره‌ای نیز وجود داشت. BlackView Hero 10 یک گوشی تاشو هلیو مدیاتک است که از نظر سخت افزاری مرا تحت تأثیر قرار داد. دارای بافت چرم مصنوعی در خارج و رنگ سبز جذاب است و ریل های جانبی مات ظاهر طراحی از دست رفته در Galaxy Z Flip 3 را احیا می کند.

من فکر نمی کنم این دستگاه به هیچ وجه تغییر دهنده بازی باشد، اما گزینه مناسبی به نظر می رسد. تراشه Helio G99 ممکن است برای این گوشی ضعیف باشد، اما با صفحه نمایش 6.9 اینچی، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. البته هنوز قیمت دقیق این گوشی تایید نشده است.

این گوشی تاشو مقاوم شاید منحصر به فردترین گوشی باشد. این دستگاه همان پیکربندی تلفن Blackview را دارد. Helio G99، 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، اما با لولای بسیار قوی تر.

بررسی Samsung Galaxy Z Fold 5: شکل نهایی یک تکامل چهار ساله

اگرچه این می تواند به بازار ایالات متحده برسد. Energizer Ultimate U660S در نوامبر 2024 با قیمت 499 یورو وارد اروپا خواهد شد. با این حال، مانند Blackview، یک دستگاه فقط LTE است، اما حداقل اندروید 14 دارد، در حالی که Blackview دارای اندروید 13 است.

در مجموع، می‌توانیم از این هجوم جدید گوشی‌های تاشو مقرون‌به‌صرفه هیجان‌زده باشیم. بسیاری از شرکت‌ها، از جمله تکنو، نوبیا و موتورولا، تولیدکنندگان فعلی تلفن‌های تاشو ارزان هستند. اما انتظار داریم شرکت های بزرگی مانند سامسونگ، رهبر جهانی گوشی های تاشو، وارد این رقابت شده و نسخه های ارزان تری از گوشی های تاشو را عرضه کنند.

اگرچه این بخش از بازار موبایل جای رشد زیادی دارد و شرکت هایی مانند اپل تاکنون موفق به ورود به این عرصه نشده اند و عقب مانده اند. بنابراین، آینده بازار موبایل، حداقل در بخش تاشو، ممکن است جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

  • عدم پشتیبانی از Galaxy Ring برای آیفون; پاسخ منفی سامسونگ به اکوسیستم اپل!
  • وابستگی متا به TSMC کاهش می یابد. تولید تراشه های جدید توسط سامسونگ.
  • سامسونگ اولین تراشه 36 گیگابایتی HBM3E را معرفی کرد
  • مشخصات کامل گلکسی A55 فاش شد پرچمدار میان رده سامسونگ

نظر شما در مورد گوشی های تاشو ارزان چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: 9to5google

مقاله عصر گوشی های تاشو ارزان به زودی در راه است اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.