قالب‌های آماده پاورپوینت چیستند؟

قالب‌های آماده پاورپوینت چیستند؟

قالب‌های آماده پاورپوینت در واقع پروژه‌های ارائه کاملاً آماده هستند. طراحان گرافیک حرفه‌ای این قالب‌ها را با طراحی‌های اختصاصی و جذاب برای موضوعات مختلف طراحی کرده‌اند. شما فقط کافی است قالب را در نرم‌افزار پاورپوینت باز کنید، متن‌ها و تصاویر خود را جایگزین کنید و از آن برای ارائه‌های خود استفاده کنید. مهمترین ویژگی این قالب‌ها، طراحی اختصاصی و جذاب آنها و صرفه‌جویی در زمان به دلیل آماده بودن تمام اسلاید‌ها است

چگونه از قالب‌های آماده پاورپوینت استفاده کنیم؟ برای استفاده از قالب‌های آماده پاورپوینت، مراحل زیر را دنبال کنید:

باز کردن قالب آماده در پاورپوینت:

قالب‌ها به صورت فایل‌های ppt یا pptx ذخیره می‌شوند. کافی است روی فایل تم رنگی مورد نظر خود دوبل کلیک کنید تا در پاورپوینت باز شود.

ویرایش اسلاید‌ها:

قالب‌ها از پیش طراحی شده‌اند و تمامی اسلاید‌ها آماده است. فقط کافی است روی هر قسمت کلیک کنید، متن و تصاویر خود را قرار دهید و فونت را تغییر دهید.

ذخیره قالب ویرایش شده:

بعد از ویرایش کامل و درج محتوای خود در قالب آماده، از منوی «File» گزینه «Save As» را بزنید و با فرمت مورد نیاز خود قالب آماده ارائه را ذخیره کنید.

برای مثال قالب آماده پرزنتیشن پاورپوینت برای سوشال مدیا

images 1709484739 65e4aac356b24

این قالب برای ارائه ها در موضوعات مختلف قابل استفاده است، اما موضوع پیش فرض قالب برای موضوعات مرتبط با سوشال مدیا و شبکه های اجتماعی مناسب است، این مجموعه شامل 74 اسلاید آماده در 5 رنگبندی مختلف جهت استفاده و ویرایش در نرم افزارهای PowerPoint, Keynote, Google Slides می باشد. هر قالب دارای 74 اسلاید و اینفوگرافیک آماده است. این مجموعه در قالب فایل های PPTX, KEY بر روی سایت بارگذاری شده که خیلی ساده و راحت قادر به استفاده و ویرایش آن در نرم افزار های ذکر شده خواهید بود

قالب پاورپوینت آبی اینفوگرافی
قالب فوق برای ارائه ها در زمینه اینفوگرافی و بازاریابی است و این مجموعه شامل 59 اسلاید آماده در 1 رنگ بندی  جهت استفاده و ویرایش در نرم افزار Powerpoint می باشد. هر قالب دارای 59 اسلاید و اینفوگرافیک آماده است. این مجموعه با فرمت PPTX بر روی سایت بارگذاری شده است.

قالب پاورپوینت آبی اینفوگرافی

قالب پاورپوینت سوشال مدیا | شبکه های اجتماعی

این قالب کاربرد عمومی دارد و برای موضوعات مختلفاز جمله شبکه های اجتماعی ارائه می توان از آن استفاده کرد، این مجموعه شامل 48 اسلاید آماده در 1 رنگ بندی جهت استفاده و ویرایش در نرم افزار Powerpoint می باشد. این مجموعه با فرمت های PPTX, PPT بر روی سایت بارگذاری شده است.

 

از کجا قالب آماده پاورپوینت دانلود کنیم؟

آرشیو بزرگی از قالب آماده پاورپوینت که شامل همه موضوعات می شود را می توانید برای کاربرانی که نیاز به ارائه حرفه ای دارند تهیه کنید، به این آرشیو بزرگ و کاربردی که در دسته بندی قالب‌های آماده پاورپوینت در سایت وکتو می توانید دسترسی داشته باشید و در هر زمینه ای نیاز به ارائه حرفه ای دارید می توانید قالب مورد نظر خود را از این بخش دانلود کنید.

منابع برای دانلود قالب‌های آماده پاورپوینت:

برخی از سایت‌های معتبر برای دانلود قالب‌های آماده پاورپوینت عبارتند از:

وکتو

اسلایدهال

Presentation Magazine

Slides Carnival

PowerPoint Styles

Showeet

Behance

همچنین وبسایت وکتو ارائه دهنده فایل های گرافیکی لایه باز میباید.
فایل های psd لایه باز

فایل های وکتور لایه باز جهت تسهیل در امر طراحی طراحان عزیز

فایل های رابط کاربری لایه باز جهت استفاده آبجکت ها در طرح های خود

و عکس های با کیفیت که قابلیت استفاده در کارهای چاپی در ابعاد بزرگ را دارند
و فایل های پروژه آماده موشن گرافی جهت یاد گیری و استفاده از آنها برای ساختن ویدئو
فایل های طرح های کارت ویزیت بصورت لایه باز و قابل ویرایش جهت استفاده شما عزیزان

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.