مایکروسافت تا سال ۲۰۲۵ به پشتیبانی از برنامه های اندروید پایان می دهد – TechRadar

مایکروسافت تا سال ۲۰۲۵ به پشتیبانی از برنامه های اندروید پایان می دهد – TechRadar

پشتیبانی مایکروسافت از برنامه های اندروید در سال 2025 به پایان می رسد، اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

پشتیبانی مایکروسافت از برنامه های اندروید فقط یک سال دیگر اعتبار خواهد داشت. این پشتیبانی در اوایل سال 2025 به طور کامل متوقف خواهد شد.

اگر به خاطر داشته باشید، مایکروسافت در اکتبر 2021 از ظرفیت WSA (زیر سیستم ویندوز برای اندروید) ارائه شد. این ویژگی به ویندوز 11 اجازه می دهد تا برنامه های اندروید را اجرا کند. این ویژگی روی هر دو پردازنده x86-64 و ARM کار می کرد، اگرچه اکثر اندرویدها روی ARM کار می کنند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • ویندوز 11، مشکل جدید ایلان ماسک؛ چرا باید وارد حساب کاربری مایکروسافت شویم؟
  • مایکروسافت ابزار پاکسازی مولد را به ویندوز 10 و 11 اضافه کرد
  • مایکروسافت و اینتل قرارداد همکاری جدیدی برای تولید تراشه های اختصاصی امضا کردند
  • ویندوز 11 نسخه 24H2 به روز رسانی بزرگ بعدی مایکروسافت است. خبری از ویندوز 12 نیست

پشتیبانی مایکروسافت از برنامه های اندروید را متوقف کنید

مایکروسافت امروز صفحه یادگیری مایکروسافت را از کار WSA را متوقف کنید در 5 مارس 2025 اعلام شد. بنابراین از هم اکنون تا 5 مارس، زمان دارید تا هر برنامه ای را که می خواهید از اپ استور آمازون دانلود، نصب و اجرا کنید. تا آن زمان، حتی اگر با هر مشکلی مواجه شدید، همچنان می‌توانید به پشتیبانی مایکروسافت و ویندوز اعتماد کنید.

پشتیبانی مایکروسافت از برنامه های اندروید

با این حال، ظرف یک سال وضعیت تغییر خواهد کرد. اگرچه ممکن است مایکروسافت تصمیم خود را به دلیل اعتراض کاربران پس بگیرد. البته، حتی در حال حاضر برخی از توسعه دهندگان متوجه شده اند که چگونه فروشگاه Google Play را نصب و اجرا کرده و از آن استفاده کنند (اگرچه به طور رسمی پشتیبانی نمی شود).

در هر صورت، همچنان می‌توانید از برنامه‌های اندروید در دستگاه‌های ویندوزی استفاده کنید یا با اتصال نمایشگر به رایانه شخصی، می‌توانید برنامه در حال اجرا روی گوشی را روی رایانه مشاهده کنید. البته این قابلیت تنها در برخی گوشی ها و برخی برندها فعال است.

پشتیبانی مایکروسافت از برنامه های اندروید

از سوی دیگر گوگل در تلاش است تا امکان اجرای نرم افزار اندروید را بر روی کامپیوتر فراهم کند. البته تمرکز اصلی این شرکت بر روی بازی است اما تفاوت اساسی بین برنامه ها و بازی ها وجود ندارد. جدا از همه اینها، برنامه های شخص ثالثی وجود دارند که نرم افزار اندروید را روی ویندوز و لینوکس اجرا می کنند. پس اصلا نگران نباشید و مطمئن باشید که اگر این مشکل حل نشد راه حل های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

  • اکنون می توانید از گوشی اندرویدی خود به عنوان وب کم در ویندوز 11 استفاده کنید
  • بهترین بازی های اندروید 2024; جذاب ترین عناوین را در سبک های مختلف معرفی می کنیم
  • ویژگی های اندروید 15; هر آنچه باید در مورد نسخه جدید سیستم عامل اندروید بدانید
  • بهبود یکپارچه سازی دستگاه های اندرویدی در دستور کار گوگل است
  • رفع خطای ویندوز 0xc0000001; فیلم آموزشی 8 روش موثر.

کاربران بازیگرها، نظر شما در مورد توقف پشتیبانی مایکروسافت از برنامه های اندروید چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: gsmarena

پشتیبانی مایکروسافت از برنامه های اندروید در سال 2025 به پایان می رسد، اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.