چراغ های راهنمایی پرواز در امارات متحده عربی – بازیگرها پرواز می کنند

چراغ های راهنمایی پرواز در امارات متحده عربی – بازیگرها پرواز می کنند

مقاله چراغ های راهنما در امارات متحده عربی پرواز خواهند کرد اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

چراغ های راهنمایی پرواز در امارات متحده عربی راه اندازی خواهد شد و اخیراً چراغ راهنمایی طراحی شده است که بر فراز شهر پرواز می کند و ترافیک را کنترل می کند.

در امارات متحده عربی چراغ راهنمایی طراحی شده است که بر فراز شهر پرواز می کند و ترافیک را کاهش می دهد. این چراغ راهنمایی در قالب یک پهپاد هوشمند طراحی شده و می تواند در سطح شهر پرواز کند.

بیشتر بخوانید: دانشمندان هوش مصنوعی مانند یک کودک انسان ساخته شده اند که می تواند رشد کند

سخنگوی وزارت کشور امارات در کنفرانس جهانی پلیس WPS که روز سه‌شنبه برگزار شد، اعلام کرد که چراغ‌های راهنمایی پرواز به زودی شروع به کار خواهند کرد. این محصول که در نوع خود یکی از اولین هاست، با چاپگر سه بعدی طراحی شده و با هر بار شارژ تا 25 دقیقه کار می کند تا ماموران پلیس بتوانند به محل حادثه برسند.

سخنگوی وزیر کشور امارات توضیح داد: این پهپاد می تواند به عنوان چراغ راهنمایی موقت در مواقع اضطراری یا از کار افتادن چراغ راهنمایی استفاده شود، در حال حاضر این نسخه آزمایشی است اما تولید نهایی به زودی آغاز می شود.

کنفرانس سه روزه WPS سازمان های مجری قانون از 138 کشور از جمله FBI، NYPD و اینترپل را گرد هم آورد. در این مراسم آخرین فناوری های پلیس، امنیت سایبری و ایمنی جاده ها به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید:

  • بیدار ماندن در شب خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد
  • خود ارضایی ذهنی چیست و راه حل پیشگیری چیست؟
  • دانشمندان آمریکایی در مورد شیوع بیماری گوزن زامبی هشدار داده اند.[+ویدئو]
  • 2 واکسن به برنامه واکسیناسیون اجباری کودکان اضافه شد
  • چگونه فناوری لیزر روند درمان سرطان را کنترل می کند [+ویدئو]
  • جراحی کبد با کمک پرینتر سه بعدی؛ ایجاد یک تکنیک جدید برای درمان سرطان
  • هدبند با قابلیت جلوگیری از دندان قروچه؛ نیازی به تزریق بوتاکس نیست.

نظر شما در مورد چراغ های راهنمایی پرواز چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

مقاله چراغ های راهنما در امارات متحده عربی پرواز خواهند کرد اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.