بایدن لایحه ممنوعیت تیک توک را امضا کرد

بایدن لایحه ممنوعیت تیک توک را امضا کرد

پستی که بایدن لایحه ممنوعیت تیک توک را امضا کرد اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

رئيس جمهور بایدن رئیس جمهور آمریکا می گوید لایحه ای را امضا خواهد کرد که در صورت تصویب در کنگره، تیک توک را ممنوع می کند.

هفته آینده، مجلس نمایندگان ایالات متحده به لایحه ای رأی خواهد داد که در نهایت می تواند به ممنوعیت TikTok در ایالات متحده منجر شود. پرزیدنت بایدن روز جمعه در گفتگو با مطبوعات با اعلام حمایت خود از این لایحه گفت: اگر آن را تصویب کنند، آن را امضا خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت از سال 2025 پشتیبانی از برنامه های اندروید را متوقف می کند

اگر این لایحه با موفقیت در مجلس نمایندگان تصویب شود، به مجلس سنا منتقل و سپس روی میز رئیس جمهور قرار خواهد گرفت. علاوه بر اظهارات بایدن، Punchbowl News همچنین از همکاری دولت بایدن با قانونگذاران در مورد این لایحه گزارش داد.

سخنگوی TikTok در بیانیه ای گفت: «این قانون یک نتیجه از پیش تعیین شده دارد: ممنوعیت کامل TikTok در ایالات متحده. دولت در تلاش است تا 170 میلیون آمریکایی را از حق آزادی بیان بر اساس قانون اساسی محروم کند. این به میلیون‌ها کسب‌وکار آسیب می‌زند، هنرمندان را کنار می‌گذارد، و معیشت خالقان بی‌شماری را در سراسر کشور از بین می‌برد.»

شرکت مرتبط با TikTok در چین معتقد است که نتیجه آن «ممنوعیت کامل TikTok در ایالات متحده» خواهد بود، اما ممکن است اینطور نباشد زیرا لایحه مورد بحث مستلزم آن است که ByteDance ظرف 165 روز پس از تأیید، TikTok را بفروشد.

اگر ByteDance این کار را انجام ندهد، ارائه TikTok در اپ استور برای اپل غیرقانونی خواهد بود. علاوه بر این، سایر اپراتورهای فروشگاه اپلیکیشن مانند گوگل نیز از ارائه این برنامه منع خواهند شد. حتی اعلام شده است که اپل و گوگل در صورت انجام این کار می توانند تا 5000 دلار برای هر کاربر TikTok جریمه شوند.

در همین حال، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال جاری، مخالفت خود را با این قانون اعلام کرده است.

او در پستی در شبکه های اجتماعی گفت: اگر ما از شر تیک توک خلاص شویم، فیس بوک و زاکربرگ تجارت خود را دو چندان خواهند کرد. من نمی‌خواهم فیس‌بوک، که در انتخابات گذشته تقلب کرد، بهتر عمل کند. آنها دشمن واقعی مردم هستند.»

ترامپ قبلاً از لایحه مشابهی در دوران ریاست جمهوری خود در سال 2020 حمایت کرده بود و متعهد شد که TikTok را در ایالات متحده ممنوع کند، اما در نهایت شکست خورد.

بیشتر بخوانید:

  • ویندوز 11، مشکل جدید ایلان ماسک؛ چرا باید وارد حساب کاربری مایکروسافت شویم؟
  • مایکروسافت ابزار پاکسازی مولد را به ویندوز 10 و 11 اضافه کرد
  • مایکروسافت و اینتل قرارداد همکاری جدیدی برای تولید تراشه های اختصاصی امضا کردند
  • ویندوز 11 نسخه 24H2 به روز رسانی بزرگ بعدی مایکروسافت است. خبری از ویندوز 12 نیست

نظر کاربران بازیگرها در مورد سخنان جدید بایدن چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: 9to5mac

پستی که بایدن لایحه ممنوعیت تیک توک را امضا کرد اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.