ادعای بزرگ ایلان ماسک; بینایی را به نابینایان باز می‌گردانیم! – بارها و بارها

ادعای بزرگ ایلان ماسک;  بینایی را به نابینایان باز می‌گردانیم!  – بارها و بارها

محتوای ادعای بزرگ ایلان ماسک; بینایی را به نابینایان باز می‌گردانیم! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ادعای بزرگ ایلان ماسک در مورد بازگرداندن بینایی به افراد نابینا، با توجه به موفقیتش در استفاده از تراشه مغزی Neuralink، ممکن است حق با او باشد. حالا Nuralink چیپ دیگری را معرفی کرده است.

ایلان ماسک با افتتاح شرکت Neuralink به اهداف بزرگی که سال ها به آن فکر می کرد دست یافت. این شرکت در گام اول یک تراشه مغزی ساخت تا افراد ناتوان از آن برای انجام برخی از کارهای روزمره به راحتی استفاده کنند. ایده این کارآفرین بزرگ چندی پیش در قالب انسان آزمایش شد و هرکسی که آن را دریافت کند می تواند کارهایی را با افکار خود انجام دهد که شاید همه مردم نتوانند انجام دهند.

این پایان راه است الون ماسک و نه شرکت شما اظهارات عالی ایلان ماسک در مورد بازگرداندن بینایی به نابینایان نشان می دهد که این ثروتمند آمریکایی برنامه های دیگری در سر دارد که با توجه به موفقیت تراشه مغزی Neuralink امکان موفقیت در این برنامه نیز وجود دارد. برنامه این است که ماسک با کمک Neuralink در حال ساخت تراشه دیگری به نام Blindsight (کوربینی) است که می تواند بینایی را به افراد نابینا بازگرداند. منتظر جزئیات اخبار ما باشید.

بیشتر بخوانید: دریافت کننده تراشه مغز ایلان ماسک می تواند فقط با ذهن خود شطرنج بازی کند [+ویدئو]

ادعای بزرگ ایلان ماسک در مورد بازگرداندن بینایی به نابینایان

Neuralink در حال کار بر روی تراشه جدیدی به نام Blindsight (Corbini) است که در نهایت بینایی را به افراد نابینا باز می گرداند. خبر توسعه Blindsight شخصا توسط ایلان ماسک و در پی دستاورد مهم Neuralink به کاشت تراشه “تله پاتیک” در مغز یک فرد 29 ساله اعلام کرد که ضعیف است.

ادعای بزرگ ایلان ماسک در مورد بازگرداندن بینایی به نابینایان

برای افرادی که مسیر بینایی آنها به دلیل ژنتیک یا آسیب‌ها یا بیماری‌های خاص تحت تأثیر قرار گرفته است، چنین روشی می‌تواند یک مسیر جایگزین ایجاد کند و بینایی را بازیابی کند. در این حالت مغز می تواند بدون تکیه بر مسیرهای معمول مربوط به چشم و عصب بینایی اطلاعات بصری را دریافت کند.

هدف نهایی Neuralink این است که مغز را به گونه ای تحریک کند که بتواند سیگنال ها را به عنوان داده های بصری معنی دار تفسیر کند.

Neuralink در زمینه تولید تراشه های مغزی برای رایانه ها تنها نیست. با این حال اولین تراشه این شرکت به دلیل مزیت تعداد زیاد الکترود بیشتر از تراشه های مشابه در کانون توجه قرار گرفته است. علاوه بر این، Neuralink توسط ایلان ماسک پشتیبانی می شود.

بیشتر بخوانید:

  • ایلان ماسک، اولین انسانی که تراشه پیوند عصبی را دریافت کرد، توانست موس کامپیوتر را با افکار خود حرکت دهد.
  • کاشت اولین تراشه پیوند عصبی در مغز انسان؛ تاریخ سازی ایلان ماسک با “تله پاتی”
  • ایلان ماسک اعتیاد خود به مواد مخدر را تایید کرد. افسردگی بلای جان صاحبان تسلا است!
  • پیش بینی جالب ایلان ماسک در مورد آینده هوش مصنوعی; در سال 2029 چه اتفاقی خواهد افتاد؟

نظر شما در مورد ساخت تراشه جدید ایلان ماسک برای بازگرداندن بینایی به افراد نابینا چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

محتوای ادعای بزرگ ایلان ماسک; بینایی را به نابینایان باز می‌گردانیم! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.