دومین پیش نمایش اندروید ۱۵ با اتصال ماهواره ای منتشر شد – بازیگرها

دومین پیش نمایش اندروید ۱۵ با اتصال ماهواره ای منتشر شد – بازیگرها

دومین نسخه پیش نمایش اندروید 15 با اتصال ماهواره ای منتشر شد که اولین بار در وب سایت بازیگرها در مورد آن نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به گفته گوگل نسخه دوم پیش نمایش اندروید 15 با ویژگی های مهمی از جمله اتصال ماهواره ای و تشخیص ضبط صفحه راه اندازی شد.

گوگل همزمان با انتشار دومین نسخه پیش نمایش اندروید 15، ویژگی ها و تغییرات جدید دیگری را نیز معرفی کرد. این تغییرات شامل مواردی مانند اتصال ماهواره ای و ضبط کننده صفحه را که قبلاً در iOS بود شناسایی می کند. البته، این به روز رسانی احتمالا برخی از ویژگی های بازگشت و مسائل امنیتی مختلف را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: ویژگی جدید اندروید 15 امکان یافتن گوشی خاموش را به ارمغان می آورد

مشخصات پیش نمایش دوم اندروید 15

Android 15 DP 2 ارتباطات، بهره وری، حریم خصوصی، امنیت، تجربه چند رسانه ای و موارد دیگر را بهبود می بخشد:

اندروید 15 به دستگاه امکان ارسال/دریافت پیام از طریق برنامه های SMS/MMS/RCS را می دهد. این کار از طریق ماهواره های مدار پایین انجام می شود و DP 2 تلاش می کند تا یک رابط اتصال ماهواره ای ثابت را در سراسر سیستم پیاده سازی کند. علاوه بر این، هنگام اتصال دستگاه به ماهواره، برنامه ها اطلاع رسانی خواهند شد.

اکنون با این به‌روزرسانی، اپلیکیشن‌های اندرویدی می‌توانند تشخیص دهند که ضبط‌کننده صفحه فعال است و می‌توانند این عملکرد را مسدود کنند. البته، اگر صفحه برنامه حاوی اطلاعات حساسی باشد، ممکن است برای شما مفید باشد.

Android 15 DP 2 می‌تواند فایل‌های محافظت‌شده با رمز عبور را جستجو و کپی کند، آن‌ها را حاشیه‌نویسی کند، آن‌ها را ویرایش و کپی کند.

با نسخه جدید اندروید، دستگاه HDR Headroom را بسته به حداکثر روشنایی قابل دستیابی و عمق بیت پانل تنظیم می کند. بنابراین این به معنای کنتراست بهتر و محدوده دینامیکی یا تعادل بیشتر بین محتوای SDR و HDR روی صفحه است.

بیشتر بخوانید:

  • انتقال پیام ها از اندروید به آیفون در واتس اپ
  • انتقال اطلاعات از اندروید به اندروید
  • بازنشانی به تنظیمات کارخانه در گوشی های اندرویدی
  • ویژگی های مخفی در گوشی های اندرویدی
  • اتصال کیبورد USB به گوشی اندروید

نظر کاربران بازیگرها در مورد دومین نسخه پیش نمایش اندروید 15 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: 91móviles

دومین نسخه پیش نمایش اندروید 15 با اتصال ماهواره ای منتشر شد که اولین بار در وب سایت بازیگرها در مورد آن نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.