مایکروسافت Copilot را به دستگاه‌های ویندوز ۱۱ و ۱۰ بیشتری می‌آورد – TechRadar

مایکروسافت Copilot را به دستگاه‌های ویندوز ۱۱ و ۱۰ بیشتری می‌آورد – TechRadar

مایکروسافت Copilot را به دستگاه های بیشتری با ویندوز 11 و 10 می آورد – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

کمک خلبان گسترش می یابد. مایکروسافت هوش مصنوعی خود را برای دستگاه‌ها اعلام کرد ویندوز 11 و 10 بیشتر ارائه می دهداگرچه مایکروسافت سال گذشته Copilot را راه اندازی کرد، اما این سرویس هنوز در مرحله پیش نمایش است و به تدریج برای کاربران ویندوز 11 و 10 عرضه می شود. به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد کارها را سرعت بخشد، بنابراین پیامی را در اسناد رسمی ویندوز منتشر کرد و به کاربران اطلاع داد که Copilot اکنون برای دستگاه های ویندوز 11 و 10 بیشتری در دسترس است.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت Copilot Pro را در دستگاه های هوشمند رایگان می کند

Copilot در حال حاضر برای رایانه های شخصی ویندوز 11 با نسخه های پشتیبانی شده (23H2 و 22H2) عرضه می شود. در نسخه 23H2، Copilot به طور پیش فرض و بالعکس در 22H2 فعال می شود. مایکروسافت همچنین گفت که این پیاده‌سازی به سیاست‌های Copilot که قبلاً توسط مدیران فناوری اطلاعات تعیین شده بود احترام می‌گذارد.

کاربران واجد شرایط ویندوز 10 نسخه 22H2 با دستگاه های مدیریت نشده، در اواخر این ماه دریافت Copilot را آغاز خواهند کرد. مایکروسافت در نوامبر 2023 انتشار Copilot برای ویندوز 10 را آغاز کرد و قصد دارد تا پایان می 2024 آن را به همه کاربران تحویل دهد.

علاوه بر در دسترس قرار دادن Copilot برای تعداد بیشتری از کاربران، این شرکت امکان ارسال حداکثر 10 درخواست برای آزمایش قابلیت های Copilot را بدون ورود به حساب کاربری مایکروسافت یا Sign in ID فراهم کرده است.

رایانه‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، بلافاصله پس از راه‌اندازی مجدد متوجه یک دکمه Copilot در نوار وظیفه در سینی سیستم می‌شوند. البته، مایکروسافت نمی‌پرسد که آیا می‌خواهید، برنامه تنظیمات به شما امکان می‌دهد دکمه Copilot را در Personalization > Taskbar پنهان کنید. همچنین می توانید Copilot را با میانبر Win + C راه اندازی کنید. توجه داشته باشید که این دکمه قابلیت نمایش دسکتاپ را با کلیک کردن در گوشه سمت راست پایین صفحه نیز غیرفعال می کند.

مایکروسافت اخیراً بخش جدیدی به نام «هوش مصنوعی مایکروسافت» را معرفی کرده است که بر تلاش‌ها برای این منظور تمرکز دارد هوش مصنوعی این شرکت از جمله بر Bing، Copilot و Microsoft Edge نظارت خواهد کرد. بنابراین، لطفاً توجه داشته باشید که مایکروسافت Copilot و تجربه مبتنی بر هوش مصنوعی را در همه محصولات خود ادامه خواهد داد.

با این حال، مایکروسافت اعلام کرد که تمام ویژگی های Copilot فقط در منطقه آمریکای شمالی در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:

  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایت ساخت عکس هوش مصنوعی
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

نظر شما در مورد راه اندازی Copilot برای دستگاه های ویندوز 11 و 10 چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری از ایران و جهان. با ما بمان.

منبع: neowin

مایکروسافت Copilot را به دستگاه های بیشتری با ویندوز 11 و 10 می آورد – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.