آغاز به کار سرویس ایرانیان پرج (جایگزین IMDb در ایران). اندلرن

آغاز به کار سرویس ایرانیان پرج (جایگزین IMDb در ایران).  اندلرن

وفاداری در دنیای امروز بسیار مهم است، اما اگر سرنوشت نتواند انتظارات شما را برآورده کند، آیا همچنان وفادار خواهید بود؟ اگر وفاداری شما باعث ضرر شما شود چه؟ شاید با خواندن عنوان بالا ذهن شما به سمت موضوعات مختلفی کشیده شود اما باید بدانید که این موضوع مربوط به معرفی یک ایده ابتکاری ایرانی است که می تواند جایگزین خوبی برای سرویس IMDB باشد.

در دنیای مجازی که اکنون در آن زندگی می کنیم، می بینیم که منابع زیادی در موضوعات مرتبط با فیلم ها و سریال ها فعال هستند که یکی از اصلی ترین و مهم ترین قسمت ها مربوط به بیوگرافی بازیگران است.

سایت پرج توانسته فهرست عظیمی از شخصیت های مطرح و شناخته شده در زمینه بیوگرافی بازیگران را در خود جای دهد. علاوه بر این بد نیست بدانید که در صفحه اصلی این ایده شاهد معرفی چندین عنوان در سبک های مختلف هستیم. وجود پادکست های صوتی فیلم ها و سریال های پرطرفدار می تواند به شما این امکان را بدهد که بدون نیاز به تماشای چیزی به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید. علاوه بر این تعداد، جدول پخش هفتگی سریال ها نیز برای شما در نظر گرفته شده است. در این زمینه می توانید مقالات پرطرفدار زیادی را بیابید که محدودیتی در این زمینه ندارند.

در معرفی هر عنوان اطلاعات مهمی مانند تریلر و گالری عکس به شما نشان داده می شود و در صورت انتشار ویدیوی جدید می توانید آن را در قسمت تریلرهای روز مشاهده کنید. مجله پرج روزانه مقالات مفید زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که در آنها می توانید با بهترین عناوین جهان در سبک های مختلف آشنا شوید. همچنین باید بدانید که در این زمینه می توانید به موضوعات مهم ایرانی نیز دسترسی داشته باشید که نیاز مبرم علاقه مندان به فیلم ها و سریال های ایرانی بوده است که می تواند مجله پرج را در بین سایر منابع متمایز کند.

مزیت دیگری که باعث محبوبیت پرج نسبت به سایر موارد مشابه شده است، محبوبیت آن است و در قسمت نظرسنجی می توانید به آمار واقعی و صحیح زیادی دسترسی داشته باشید. بر اساس تحقیقات انجام شده، اطلاعات درج شده در پرج فیلم ها و سریال ها از دقت بالایی برخوردار است و این موضوع می تواند عامل مهمی در جایگزینی سایت های داخلی و خارجی پرج باشد که امروزه بسیاری از سایت های خبری به این ایده بدیع واکنش نشان داده اند. .

مشاهده رتبه‌بندی‌های IMDB و رتبه‌بندی پارج می‌تواند به شما اطلاع دهد که آیا فیلم یا سریالی که می‌خواهید تماشا کنید مورد پسند بینندگان ایرانی است یا خیر. همانطور که می دانید روحیه اکثر بینندگان ایرانی به سمت عناوین اکشن و ماجراجویی معطوف می شود در حالی که برای بینندگان خارجی این دغدغه بسیار کمتر است. این مزیت می تواند یک نکته مثبت و مهم باشد که متاسفانه توسط بسیاری از منابع که امتیازات را با توجه به کاربران یک کشور نشان نمی دهند نادیده گرفته می شود.

برای هر عنوانی که دیده اید نقدهایی وجود خواهد داشت که می توانید نظر خود را در مورد اثری که دیده اید به اشتراک بگذارید. بدون شک این اقدام به سایر کاربران امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد فیلم یا سریال مربوطه پیدا کنند. همچنین باید بدانید که استفاده از این سرویس کاملا رایگان است که نیازی به ثبت نام نخواهید داشت اما اکیداً توصیه می شود از طریق ایمیل معتبر این کار را انجام دهید تا در آینده در صورت اضافه شدن این منبع به مجموعه ایده های پولی، می توانید از حساب رایگان خود استفاده کنید.

یک تجربه کاربری مختصر از جانب شما می تواند تمامی اظهارات فوق را تایید یا رد کند که بد نیست بدانید می توانید با ارسال نظرات خود در سایت ارائه شده در این زمینه با ما همراه باشید.

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.