هوش مصنوعی تقلید صدای OpenAI معرفی شد. درباره موتور گفتار – بازیگرها بیشتر بدانید

هوش مصنوعی تقلید صدای OpenAI معرفی شد.  درباره موتور گفتار – بازیگرها بیشتر بدانید

هوش مصنوعی تقلید صدای OpenAI معرفی شد. اطلاعات بیشتر در مورد Voice Engine برای اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: Living with Technology. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

OpenAI تنها شرکتی نیست که مدل های هوش مصنوعی را توسعه داده است، اما یکی از اولین ها در این زمینه است. این شرکت اخیرا اقدام جالبی انجام داده و یک مدل هوش مصنوعی تقلید صدا به نام Voice Engine ساخته است که می تواند با استفاده از کلیپ های صوتی کوتاه صداهای مصنوعی ایجاد کند.گفته می شود این فناوری هنوز برای عموم عرضه نشده است و تنها چند شرکت از جمله Age of Learning و HeyGen به این ابزار دسترسی دارند. چندین زبان را می توان در نمونه های صوتی منتشر شده توسط OpenAI مشاهده کرد، از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ژاپنی. Voice Engine نه تنها می تواند متن ها را به زبان اصلی فایل صوتی بخواند، بلکه می تواند متن ها را به زبان های دیگر نیز تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.

هوش مصنوعی تقلید صدای OpenAI

همانطور که توسط OpenAI اعلام شده است، این فناوری از اواخر سال 2022 در حال توسعه بوده است و اکنون در API تبدیل متن به گفتار و همچنین در ChatGPT، یک ربات گفتگوی توسعه یافته توسط OpenAI استفاده می شود. Voice Engine می تواند این کار را با استفاده از داده های دارای حق چاپ و همچنین بر اساس اطلاعاتی که روی آن آموزش دیده است انجام دهد.

با این حال، نگرانی هایی در مورد استفاده نادرست از این فناوری وجود دارد. اما OpenAI اعلام کرده است که با شرکای خود توافقاتی برای پایبندی به سیاست های خود دارد. تحت این خط‌مشی‌ها، استفاده از Voice Engine برای جعل هویت افراد و سازمان‌ها بدون رضایت آنها ممنوع است و مستلزم رضایت صریح و آگاهانه گوینده اصلی است.

برای محدود کردن پتانسیل سوء استفاده از این فناوری، سازندگان Voice Engine پیشنهادهای متعددی از جمله حذف تدریجی احراز هویت صوتی برای دسترسی به حساب‌های بانکی و ایجاد سیاست‌هایی برای محافظت از صدای مردم ارائه کرده‌اند. هوش مصنوعی.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل

هوش مصنوعی تقلید صدای OpenAI معرفی شد. اطلاعات بیشتر در مورد Voice Engine برای اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: Living with Technology. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.