کوالکام اسنپدراگون ایکس پلاس را با CPU مبتنی بر ویندوز – بازیگرها می سازد

کوالکام اسنپدراگون ایکس پلاس را با CPU مبتنی بر ویندوز – بازیگرها می سازد

مقاله Qualcomm ساخت یک پردازنده اسنپدراگون ایکس پلاس آرم مبتنی بر ویندوز برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

کوالکام اعلام کرد که در حال کار بر روی آن است درباره ساخت CPU مبتنی بر ویندوز اسنپدراگون و به زودی پردازنده های مبتنی بر Arm را برای دستگاه های ویندوزی به نام Snapdragon X Series عرضه خواهد کرد.طبق گزارش‌ها، کوالکام در سپتامبر 2023 قصد دارد خانواده جدیدی از پردازنده‌های مبتنی بر Arm را برای دستگاه‌های ویندوزی به نام Snapdragon X Series معرفی کند. لازم به ذکر است که اولین تراشه از این سری در ماه اکتبر با نام Snapdragon X Elite ارائه شد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ ها برای GTA V
  • بهترین لپ تاپ ها برای Need For Speed ​​Heat
  • بهترین لپ تاپ ها برای FIFA 24

خانواده کوالکام با پردازنده های اسنپدراگون مبتنی بر ویندوز بزرگتر می شود

کوالکام پردازنده Snapdragon X Elite را به عنوان “قوی ترین، هوشمندترین و کارآمدترین پردازنده” برای رایانه های شخصی ویندوزی معرفی کرده است. این پردازنده Elite توانسته است تقریبا تمامی سازندگان مطرح کامپیوتر از جمله اچ پی، دل، لنوو، سامسونگ و حتی مایکروسافت را به خود جذب کند که اعلام کرده اند در محصولات آینده خود از این تراشه استفاده خواهند کرد.

با این حال، گزارش جدیدی از وب سایت آلمانی WinFuture حاکی از آن است که کوالکام در حال کار بر روی تراشه دیگری از سری اسنپدراگون X است.این تراشه با نام اسنپدراگون ایکس پلاس شناخته می شود.

در این گزارش ادعا شده است که کوالکام مدتی است در حال آزمایش دو نسخه از تراشه اسنپدراگون ایکس پلاس با شماره نسخه X1P44100 و X1P46100 است.

بر اساس این گزارش، هر دو تراشه احتمالاً دارای مودم Snapdragon X65 5G هستند. علاوه بر این، در این گزارش، این تراشه‌های جدید احتمالا دارای ده هسته داخلی هستند که از دوازده هسته‌ای که در پردازنده Snapdragon X Elite وجود دارد، بیشتر است.

اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات سخت افزاری این تراشه ها و همچنین زمان عرضه آنها در لپ تاپ ویندوز 11 در دسترس نیست. تاکنون کوالکام هیچ برنامه ای برای ارائه پردازنده های اسنپدراگون X بیشتر پس از مدل Elite تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ ها برای The Last of US قسمت 1
  • بهترین سیستم های بازی سال 2024
  • بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت
  • بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت برای کارهای گرافیکی.
  • بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2024؛ راهنمای خرید لپ تاپ مخصوص بازی

منبع: neowin

مقاله Qualcomm ساخت یک پردازنده اسنپدراگون ایکس پلاس آرم مبتنی بر ویندوز برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.