چگونه عکس های خود را در تلگرام به استیکر تبدیل کنیم [+ فیلم] – بارها و بارها

چگونه عکس های خود را در تلگرام به استیکر تبدیل کنیم [+ فیلم] – بارها و بارها

چگونه عکس های خود را در تلگرام به استیکر تبدیل کنیم [+ فیلم] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

عکس های شما در تلگرام به یک برچسب جذاب تبدیل شوید. این قابلیت در آخرین آپدیت تلگرام در اختیار کاربران قرار گرفت. اما چگونه می توان از این ویژگی استفاده کرد؟ تا پایان مقاله با بازیگرها همراه باشید.

که در نسخه جدید تلگرام، قابلیتی اضافه شده است که اگر بخواهیم به صورت عامیانه آن را توصیف کنیم باید این را بگوییم، این ویژگی به کاربر اجازه می دهد هر عکسی را که می خواهد به استیکر تبدیل کند. اگر می دانید که چگونه عکس های خود را در تلگرام به استیکر تبدیل کنید همین است، اما اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، ما به شما آموزش می دهیم.

تلگرام دو نسخه اصلی دارد که اولی نسخه عمومی و رایگان است که تمامی کاربران می توانند به صورت کاملا رایگان از توابع آن استفاده کنند. نسخه دوم Telegram Premium نام دارد که مدتی پیش معرفی شد و طیف وسیعی از امکانات و خدمات مانند ویژگی داستانی فقط در این نسخه موجود است. نسخه پریمیوم تلگرام پولی است و کاربر باید هزینه زیادی برای تبدیل حساب عادی خود به پریمیوم بپردازد.

جالب است بدانید که کارکرد ساخت استیکر از عکس در تلگرام. برای همه کاربران در دسترس است، چه کاربر معمولی باشید و چه نسخه پریمیوم آن را نصب کرده باشید. همچنین روش تبدیل عکس به استیکر در تلگرام در دو نسخه معمولی و پریمیوم یکسان است. با ما همراه باشید تا در نسخه جدید تلگرام نحوه تبدیل عکس ها به استیکر را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: تلگرام به زودی به یک میلیارد کاربر فعال خواهد رسید

چگونه عکس های خود را در تلگرام به استیکر تبدیل کنیم؟

روش تبدیل عکس به استیکر در تلگرام بسیار ساده و حتی ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. بهتر است بگوییم تلگرام تمامی امکانات خود را به اپلیکیشن اضافه می کند تا همه کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

باید بگوییم که این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است و تلگرام به زودی امکان تبدیل عکس ها به استیکر را برای ویندوز راه اندازی خواهد کرد.

آموزش تبدیل عکس به استیکر در تلگرام

در ابتدا باید اپلیکیشن تلگرام به آخرین نسخه آپدیت کنید. پیشنهاد ما این است که نسخه جدید تلگرام را از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

برای دسترسی به قابلیت مورد بحث در گوشی های اندرویدی، پس از آپدیت تلگرام، پیشنهاد می شود سرویس های گوگل را نیز آپدیت کنید، زیرا بدون آپدیت سرویس های گوگل پلی، ممکن است نتوانید از قابلیت جدید ایجاد استیکر از عکس ها در تلگرام استفاده کنید. برای به روز رسانی خدمات گوگل پلی در این ارتباط دادن ضربه زدن

توصیه: برای دسترسی به گوگل پلی چون فروشگاه اندروید در ایران فیلتر است باید از ابزارهای فیلتر شکن و حذف استفاده کنید.

چگونه عکس های خود را در تلگرام به استیکر تبدیل کنیم؟

روش ساخت استیکر از روی عکس را در ویدیوی زیر به وضوح می بینید:

بیشتر بخوانید:

  • تبلیغات وام بدون وثیقه در تلگرام گمراه کننده است. هوشیار بودن
  • نسخه جدید تلگرام به شما این امکان را می دهد که به راحتی استیکرها را ویرایش کنید
  • تلگرام NatCoin چه زمانی در صرافی ها ظاهر می شود؟
  • روش کسب درآمد دارندگان کانال تلگرام از این پیام رسان چیست؟

نظر شما در مورد ساخت آسان استیکر در تلگرام در نسخه جدید این پیام رسان روسی چیست؟ نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری Tikrato را دنبال کنید.

چگونه عکس های خود را در تلگرام به استیکر تبدیل کنیم [+ فیلم] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/