اپل واچ تاییدیه FDA را برای استفاده از AFib – Tekrato دریافت کرد

اپل واچ تاییدیه FDA را برای استفاده از AFib – Tekrato دریافت کرد

مقاله اپل واچ برای استفاده از AFib تاییدیه FDA را دریافت کرد اولین بار در Techrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده، قابلیت تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی در اپل واچ اکنون در مطالعات بالینی قابل استفاده است.سازمان غذا و داروی ایالات متحده، همچنین به عنوان FDA شناخته می شود، اولین کسی است که یک فناوری سلامت دیجیتال را به جعبه ابزار توسعه تجهیزات پزشکی این آژانس (MDDT) اضافه کرد.

سنسورهای مخصوص اپل واچ می توانند تغییرات ضربان قلب را تشخیص دهند و در صورت لزوم به کاربر هشدار دهند. این اضافه شدن به لیست MDDT به این معنی است که اپل واچ اکنون می تواند در مطالعات بالینی استفاده شود، جایی که به داده های دقیق در مورد مدت زمان فیبریلاسیون دهلیزی نیاز است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار
  • بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون شات.

سازمان غذا و داروی آمریکا رکورد فیبریلاسیون دهلیزی اپل را به عنوان MDDT تایید کرده است

طبق اعلام رسمی FDAپزشکان می توانند از اپل واچ به عنوان یک روش غیرتهاجمی برای جمع آوری اطلاعات قبل و بعد از درمان استفاده کنند. از طرفی اپل سال هاست که این ساعت هوشمند را به عنوان ابزاری نجات بخش در تبلیغات اپل واچ معرفی می کند. ویژگی هایی مانند تشخیص سقوط و تصادف اتومبیل به افراد این امکان را می دهد که به سرعت با اورژانس تماس بگیرند و شانس بهبودی خود را افزایش دهند.

این تأییدیه FDA قبلاً استفاده از مانیتور قلب اپل واچ را مجاز کرده بود، با این حال، روشن می کرد که اپل واچ هرگز نمی تواند جایگزین دستگاه های پزشکی پیشرفته یا روش های معمول تشخیصی و درمانی شود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین وسایل ورزشی.
  • بهترین دستگاه ها برای بازی
  • بهترین ابزار برای نظافت.
  • گران ترین گجت های موجود در بازار.

مقاله اپل واچ برای استفاده از AFib تاییدیه FDA را دریافت کرد اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.