چشمانت سیاه نیست؛ این مدل مکالمه ChatGPT – بازیگرها است

چشمانت سیاه نیست؛  این مدل مکالمه ChatGPT – بازیگرها است

چشمانت سیاه نشده است این مدل گفتگوی ChatGPT است. اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

OpenAI اخیراً به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای مدل مکالمه ChatGPT خود اعلام کرده است. این تغییرات شامل معرفی یک اپلیکیشن جدید و یک رابط کاربری است که یک نقطه سیاه بزرگ را به عنوان شخصیت اصلی نمایش می دهد.


ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید GPT 4o چیست؟ یا چه کاربردهایی دارد یا مدل مکالمه ChatGPT چه کاری می تواند انجام دهد؟ شب گذشته در جریان رویداد بهار، OpenAI به همه این سوالات پاسخ داد. کافیست اخبار این حوزه را دنبال کنید تا به آنچه می خواهید برسید.

در رویداد شب گذشته، میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری این شرکت (CTO)، گفت: “ما می دانیم که این مدل ها در حال پیچیده تر شدن هستند، اما می خواهیم تجربه تعامل با آنها را طبیعی تر، آسان تر و کمتر متمرکز کنیم. رابط کاربری


بیشتر بخوانید:

  • ربات چت گوگل اطلاعات را از چت GPT می دزدد
  • OpenAI نسخه دسکتاپ ChatGPT را معرفی کرد. سریع تر، کامل تر و کاربردی تر

مدل مکالمه ChatGPT به روشی بسیار ساده با شما صحبت می کند

رابط کاربری جدید به شکل یک نقطه یا یک دایره طراحی شده است که کاربران می توانند هر طور که می خواهند تصور کنند. این نقطه زمانی که ChatGPT صحبت می کند به یک موج صوتی تبدیل می شود و زمانی که کاربر صحبت می کند ناحیه ورودی به یک موج صوتی تبدیل می شود. این طراحی به تقویت ایده مکالمه و همکاری کمک می کند و ماشین آلات داخلی را پنهان می کند.

به عبارت ساده تر، کاربران به جای مواجهه با جزئیات فنی و پیچیدگی های تکنولوژیک، با یک رابط کاربری ساده و بصری مواجه خواهند شد که تجربه استفاده از ChatGPT را برای آنها آسان تر و طبیعی تر می کند.

مدل مکالمه ChatGPT

در مدل مکالمه ChatGPT، هنگام استفاده از قابلیت های ویدئویی، این نقطه به یک چشم بزرگ تبدیل نمی شود، بلکه یک نمای زنده از آنچه که می بیند را نشان می دهد.

استفاده از طرح های دایره ای در هوش مصنوعی قبلا توسط شرکت های دیگری مانند سیری اپل و هوش مصنوعی متا استفاده می شود. با این حال، OpenAI این طراحی مینیمالیستی را به شیوه ای جدید و متفاوت ارائه می کند.

تصمیم برای استفاده از جوش سرسیاه احتمالاً تصمیمی هوشمندانه بوده است. این نقطه هم خنثی و هم چند منظوره است و افزودن قابلیت ها و نمادهای جدید برای نشان دادن فعالیت شما ساده و قابل تشخیص خواهد بود.

کاربران به زودی می توانند این رابط کاربری جدید را در برنامه های دسکتاپ و موبایل ببینند، اگرچه رابط وب هنوز از آن استفاده نمی کند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.
  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی.

منبع: techcrunch

چشمانت سیاه نشده است این مدل گفتگوی ChatGPT است. اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.