گوگل هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash – Tekrato را معرفی کرد

گوگل هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash – Tekrato را معرفی کرد

مقاله معرفی هوش مصنوعی Gemini 1.5 فلش توسط گوگل برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوگل اخیرا در رویداد سالانه خود برای توسعه دهندگان مدل جدید هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash رونمایی شد این مدل جدید با هدف بهبود سرعت و کارایی و در عین حال کاهش هزینه ها طراحی شده و به عنوان نسخه سبک تر از مدل پیشرفته تر جمینی پرو ارائه شده است.دمیس حسابیس، مدیر عامل گوگل دیپ مایند در این کنفرانس اظهار داشت که هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash در زمینه های مختلفی مانند خلاصه کردن، برنامه های چت، توضیح تصاویر و ویدیوها و استخراج داده ها از اسناد و جداول طولانی بسیار خوب عمل می کند. وی افزود که این مدل به ویژه برای توسعه دهندگانی طراحی شده است که به مدل سبک تر و مقرون به صرفه تری نسبت به نسخه Pro نیاز دارند.


بیشتر بخوانید:

  • گوگل با معرفی Astra به جنگ ChatGPT می رود
  • اسکن بارکد با ویژگی Circle to Search سامسونگ به زودی ارائه می شود

ویژگی های Gemini 1.5 Flash AI

این مدل جدید کوچکترین مدل گوگل است که می تواند روی دستگاه اجرا شود و از نظر اندازه بین دو مدل دیگر Gemini 1.5 Pro و Gemini 1.5 Nano قرار می گیرد. اگرچه Gemini 1.5 Flash نسبت به نسخه Pro سبک‌تر است، اما همچنان قدرت پردازش زیادی دارد.

یکی از ویژگی های قابل توجه Gemini 1.5 Flash توانایی آن در تجزیه و تحلیل اسناد طولانی و پیچیده است. این مدل با استفاده از یک پنجره زمینه بزرگ، قادر به پردازش یک سند 1500 صفحه ای یا یک پایه کد با بیش از 30 هزار خط به طور همزمان است. این ویژگی به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که از فناوری پیشرفته گوگل در محصولات و خدمات خود به صورت کارآمدتر و با هزینه کمتر استفاده کنند.

با معرفی Gemini 1.5 Flash، گوگل نشان داد که همچنان به ارائه راه حل های مبتکرانه و مقرون به صرفه برای توسعه دهندگان در زمینه هوش مصنوعی این مدل جدید می تواند با تسهیل توسعه و اجرای پروژه های هوش مصنوعی تحولی اساسی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

  • نحوه رفع خطای کروم dns_probe_finished_nxdomain
  • نحوه رفع خطای کروم ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

مقاله معرفی هوش مصنوعی Gemini 1.5 فلش توسط گوگل برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.