موتور جستجوی گوگل اکنون Gemini را در مرکز خود دارد و پاسخ های دقیق تری می دهد – بازیگرها

موتور جستجوی گوگل اکنون Gemini را در مرکز خود دارد و پاسخ های دقیق تری می دهد – بازیگرها

مقاله موتور جستجوی گوگل اکنون Gemini را در مرکز دارد و پاسخ های دقیق تری ارائه می دهد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در طول رویداد I/O، اعلام کرد که قصد دارد موتور جستجوی خود را دوباره طراحی کند. طراحی مجدد موتور جستجوی گوگل این کار با هدف بهبود تجربه کاربری و افزایش دقت نتایج جستجو انجام می شود. Riz Lead، رئیس جستجوی جدید گوگل، توضیح داد که یکی از مهم ترین ویژگی های این طراحی مجدد، استفاده از هوش مصنوعی جمینی است.این هوش مصنوعی این می تواند نتایج جستجو را به صورت مختصر و مفید در بالای صفحه نمایش دهد و به کاربران کمک کند اطلاعات مورد نظر خود را سریعتر دریافت کنند. علاوه بر این، جمنای می تواند نتایج نامربوط را حذف کند و پاسخ های دقیق تری را در اختیار کاربران قرار دهد. هدف گوگل از این تغییرات نمایش نتایج جستجو به گونه ای است که بیشتر با خواسته ها و نیازهای کاربران مطابقت داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

  • گوگل هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash را معرفی کرد
  • پردازنده هوش مصنوعی Trillium در کنفرانس Google I/O ارائه شد

موتور جستجوی گوگل مبتنی بر جمینی است.

علاوه بر این، گوگل اعلام کرد که نسخه جدید موتور جستجوی خود ابتدا در اختیار کاربران ایالات متحده قرار خواهد گرفت و سپس به تدریج برای کاربران سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد. این تغییرات برای بهبود دقت و کارایی جستجوها و بهبود تجربه کاربری ایجاد شده است. با این نسخه جدید، کاربران به راحتی می توانند اطلاعات دقیق و مرتبط را به دست آورند.

در مجموع، گوگل با این طراحی مجدد و استفاده از هوش مصنوعی جمنای سعی دارد نتایج جستجو را به نیاز کاربران نزدیک کند و تجربه جستجوی اینترنتی را بهبود بخشد. این تغییرات نشان دهنده تعهد گوگل به نوآوری و بهبود مستمر خدماتش است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

مقاله موتور جستجوی گوگل اکنون Gemini را در مرکز دارد و پاسخ های دقیق تری ارائه می دهد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.