گوگل هوش مصنوعی Gemini را به رگ های اندروید – بازیگرها تزریق می کند

گوگل هوش مصنوعی Gemini را به رگ های اندروید – بازیگرها تزریق می کند

مقاله گوگل هوش مصنوعی Gemini را به رگ های اندروید تزریق می کند اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوگل قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی Gemini Nano اندروید را کاملتر و غنی تر کند. این اقدام به طور رسمی توسط این شرکت اعلام شده است: «استفاده از Jamnai در اندروید قابلیت های پیشرفته ای را در رابطه با مشاهده محتوا و برنامه های کاربردی در دستگاه شما فراهم می کند.در اندروید، Gemini به جای پوشاندن کل صفحه، حتی در حالت نمایش نتایج بر روی پانل صفحه نمایش ظاهر می شود. به این ترتیب کاربران می توانند بدون نیاز به برنامه ای مجزا، مستقیماً از متن ها و تصاویر تولید شده توسط جمنای در گفتگوها و تعاملات خود استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:

  • گوگل هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash را معرفی کرد
  • موتور جستجوی گوگل اکنون Gemini را در مرکز خود دارد و پاسخ های دقیق تری می دهد

هوش مصنوعی Gemini در یوتیوب فعال است

یکی از قابلیت‌های جدید Gemini AI برای اندروید، فعال‌سازی Gemini در یوتیوب است که با نمایش دکمه Ask this video به کاربران اجازه می‌دهد درباره ویدیوها سوال بپرسند و پاسخ‌های مورد نظر خود را دریافت کنند. این ویژگی را می توان برای میلیون ها ویدیو استفاده کرد.

کاربران Gemini Advanced همچنین می‌توانند ویژگی مشابهی را برای فایل‌های PDF دریافت کنند و این به‌روزرسانی در ماه‌های آینده برای صدها میلیون دستگاه اندرویدی عرضه خواهد شد.

گوگل اعلام کرده است که قابلیت Search Circle اکنون در بیش از 100 میلیون دستگاه در دسترس است و قصد دارد تا پایان سال این تعداد را دو برابر کند. این شرکت قصد دارد یک ویژگی کمک تکلیف را به Circle to Search اضافه کند که از LearnLM، خانواده جدیدی از مدل‌های یادگیری استفاده می‌کند. با استفاده از این ویژگی کاربر می تواند مانند گوگل لنز، یک مشکل در زمینه ریاضی یا فیزیک را حلقه زده و دستورالعمل های مرحله به مرحله را دریافت کند.

به‌روزرسانی بزرگ بعدی مدل پایه Jumna Nano در تلفن‌ها، چند حالته یا دقیق‌تر «مناظر، صداها و زبان گفتاری» است که انتظار می‌رود «آخر امسال» در تلفن‌های پیکسل معرفی شود.

ویژگی TalkBack که برای افراد نابینا و کم بینا طراحی شده است از Gemna Nano برای ایجاد توضیحات دقیق از تصاویر بدون برچسب استفاده می کند. این ویژگی در دستگاه های بدون اتصال به اینترنت در دسترس خواهد بود.

گوگل هوش مصنوعی Jumnai را به رگ های اندروید تزریق می کند

اندروید همچنین از Gemna Nano برای شناسایی تماس هایی که ممکن است منجر به کلاهبرداری شود استفاده می کند. این ویژگی را می توان بر روی دستگاه ها نیز پیاده سازی کرد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای برنامه نویسی
  • بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

منبع: 9to5google

مقاله گوگل هوش مصنوعی Gemini را به رگ های اندروید تزریق می کند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/