رقیب اصلی گلکسی اس ۲۴ اولترا نه آیفون است و نه هواوی. Vivo X100 Ultra است – Tecrato

رقیب اصلی گلکسی اس ۲۴ اولترا نه آیفون است و نه هواوی.  Vivo X100 Ultra است – Tecrato

رقیب اصلی گلکسی اس 24 اولترا نه آیفون است و نه هواوی. Vivo X100 Ultra اولین بار در وب سایت Tekrato نوشته شد: Life with Technology. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

از نظر ساختار سخت افزاری به کار رفته در دوربین های خود، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا یک سر و گردن بالاتر از سایر گوشی هایی است که این ادعا را دارند. با این حال، در بازارهایی مانند چین با رقابت شدید مواجه است. جایی که رقبای آن مشخصات بسیار بالاتری ارائه می دهند. آخرین رقیب در این رده، Vivo X100 Ultra است که تقریبا از هر نظر از پرچمدار سامسونگ پیشی می گیرد.Vivo X100 Ultra دارای سیستم دوربین سه گانه است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی آن دارای یک سنسور 1 اینچی کمی بزرگتر (دقیقاً 0.98 اینچ) با پیکسل های 1.6 میکرومتر، دیافراگم f/1.75 و تثبیت کننده گیمبال است. این دوربین قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه، Dolby Vision و حالت پرتره را دارد. لنز فوق عریض این گوشی نیز دارای میدان دید 14 میلی متری و سنسور 50 مگاپیکسلی 1/2 اینچی است. در واقع، Vivo X100 Ultra مانند همه آنها است و یکی از بهترین ها است. بهترین گوشی های vivo 2024 در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های میان رده 2024
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024

Vivo X100 Ultra; یک گل سرسبد کامل

صبر کن؛ داستان به اینجا ختم نمی شود. دوربین سوم Vivo X100 Ultra شما را شگفت زده خواهد کرد. این گوشی اولین گوشی در جهان است که از دوربین تله فوتو پریسکوپی 200 مگاپیکسلی استفاده می کند. سنسور 1.1.4 اینچی سامسونگ ISOCELL HP9 با تثبیت کننده اپتیکال دارای فاصله کانونی 85 میلی متر یا تقریباً 3.7 برابر زوم اپتیکال با پوشش کامل سنسور است و محدوده بزرگنمایی گسترده با برش را ارائه می دهد.

ویژگی های دیگر Vivo 50 مگاپیکسلی و تراشه جدید پردازش تصویر. به داخل دستگاه اشاره کرد.

در ویو این پرچمدار Vivo با اسنپدراگون 8 نسل 3، 16 گیگابایت رم LPDDR5X، 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4 و سیستم عامل Origin OS مبتنی بر اندروید 14 عرضه خواهد شد.

خب طبیعی است که با این ویژگی ها، پرچمدار Vivo X100 Ultra از باتری بادوام نیز بهره می برد. منبع تغذیه این گوشی یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 30 واتی و شارژ سریع سیمی 80 واتی است.

نمایشگر در ویوو

قیمت Vivo X100 Ultra

Vivo X100 Ultra امروز در چین عرضه شد و هنوز خبری از عرضه جهانی آن نیست. این گوشی احتمالا به آمریکای شمالی نمی آید، اما در چین با قیمت پایه 6499 یوان (حدود 900 دلار) در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های موبایل ارزان قیمت 2024
  • بهترین گوشی های گیمینگ سال 2024
  • بهترین گوشی های شیائومی در سال 2024

منبع: androidpolice

رقیب اصلی گلکسی اس 24 اولترا نه آیفون است و نه هواوی. Vivo X100 Ultra اولین بار در وب سایت Tekrato نوشته شد: Life with Technology. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.