۱۰ فیلمی که باید سال ۱۴۰۳ حتما ببینید | مجله سیر تا پیاز

۱۰ فیلمی که باید سال ۱۴۰۳ حتما ببینید | مجله سیر تا پیاز

حس آن لحظه ‌ای که روی مبل راحتی خود لم می‌‌ دهید، نور را کم می ‌کنید و آماده تماشای یک فیلم جدید هستید، حس بی ‌نظیری است. دنیای سینما پر از داستان ‌های جذاب، شخصیت‌ های دوست‌ داشتنی و لحظات نفس ‌گیر است که می ‌توانند ما را به سفری شگفت‌انگیز ببرند. اما گاهی پیدا کردن فیلمی که دقیقاً مطابق سلیقه ما باشد، کار آسانی نیست. چه تعداد بار برای انتخاب فیلم، ساعت‌ ها در میان لیست‌ های مختلف جستجو کرده‌اید و در نهایت ناامید شده‌اید؟ مجله سیر تا پیاز برای حل این مشکل آمده است! ما در این مقاله، 10 فیلم فوق‌ العاده از سال 1403 را به شما معرفی می ‌کنیم که بدون شک هر کدام می‌ توانند تجربه‌ای منحصر به فرد برایتان رقم بزنند. از طنزهای دلچسب و لحظات شاد گرفته تا داستان ‌های پرفراز و نشیب و درام‌ های تکان‌دهنده، در این لیست برای هر سلیقه‌ای فیلمی وجود دارد. پس آماده باشید تا با دنیای جادویی سینما در سال 1403 همراه ما شوید.

 

1.Cash Out دزدی نفس‌ گیر با طعم اکشن و هیجان!

علاقه‌ مندان به فیلم ‌های اکشن و هیجان‌انگیز، آماده باشید! فیلم سینمایی “کش اوت” محصول سال 2024 آمریکا، شما را به سفری پرماجرا در دنیای سرقت و تعقیب و گریز می ‌برد. این فیلم به کارگردانی آیوز و نویسندگی دیپو اوسنی و داگ ریچاردسون ساخته شده است. داستان “کش اوت” حول محور “میسون”، یک دزد حرفه‌ای می‌چرخد که تصمیم می‌گیرد با کمک برادرش، بزرگترین سرقت زندگی خود را انجام دهد. اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و آنها خود را در میان یک دردسر بزرگ می ‌بینند. “جان تراولتا”، “کریستین دیویس”، “لوکاس هاس” و “ویکتوریا برندارت” از جمله بازیگران این فیلم هستند که با هنرنمایی خود، هیجان و جذابیت داستان را دوچندان کرده ‌اند. “کش اوت” در تاریخ 26 آوریل 2024 به روی پرده سینماها رفت و مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفت.

2.  فیلم گودزیلا در برابر کونگ

در دنیایی که غول ‌ها دوباره بر زمین حاکم شده‌اند، نبردی حماسی بین دو موجود افسانه‌ای، گودزیلا و کنگ، سرنوشت بشریت را رقم خواهد زد. گودزیلا در برابر کونگ، فیلمی پر از هیجان و اکشن در ژانر علمی تخیلی، در سال ۲۰۲۱ به کارگردانی آدام وینگارد و با بازی ستارگانی همچون الکساندر اسکارشگرد، میلی بابی براون، ربکا هال، برایان تایری هنری و ایزا گونزالس بر روی پرده‌های سینما رفت. در این فیلم، شاهد تقابل دو غول قدرتمند و بی‌رحم خواهیم بود که برای تصاحب عنوان پادشاه موجودات با یکدیگر روبرو می‌شوند. اما این نبرد فقط بین این دو غول نیست، بلکه سرنوشت انسان‌ها نیز در گرو این نبرد تن به تن خواهد بود. گودزیلا در برابر کونگ، یک ماجراجویی نفس‌ گیر و پر از جلوه‌های ویژه است که شما را به دنیایی پر از هیجان و ترس خواهد برد.

3. مامور مخفی 9 نبرد مرگبار

در دنیایی پر از جاسوسی و توطئه، مامور مخفی مشهور MR-9 بار دیگر برای نجات جهان فراخوانده می‌شود. این بار، دشمن او پروژه دای، یک گروه تروریستی بین‌المللی با برنامه‌ای شوم برای ایجاد هرج و مرج در سراسر جهان است. MR-9 به یک مأموریت نفس ‌گیر در سراسر دنیا فرستاده می ‌شود تا از فعال شدن این پروژه شیطانی جلوگیری کند. در این مسیر پرخطر، او با دشمنانی بی‌رحم، خائنان و شخصیت‌های دو رو روبرو می‌شود که هر کدام چالش‌های منحصر به فردی را برای او رقم می‌ زنند. با تکیه بر هوش، مهارت و تجهیزات پیشرفته خود، MR-9 باید از تمام توانش برای زنده ماندن در این نبرد مرگبار و نجات جهان از فاجعه استفاده کند.اگر به دنبال فیلمی جاسوسی پر از هیجان و دلهره هستید، مامور مخفی 9 را از دست ندهید.

4. فیلم نفس کشیدن Breathe

فیلم نفس کشیدن، یک تریلر علمی تخیلی محصول سال 2024 به کارگردانی استفون بریستول است که در دنیایی رو به نابودی به تصویر کشیده می‌شود، جایی که اکسیژن به شدت کمیاب شده و انسان‌ها برای بقا با چالش‌ های هولناکی روبرو هستند. در این میان، مایا (با بازی جنیفر هادسون) و دخترش تس (با بازی میلا یوویچ) برای زنده ماندن در این دنیای بی‌رحم تلاش می‌کنند. اما زمانی که با دو غریبه ناامید که به دنبال پناهگاه اکسیژن هستند روبرو می‌شوند، زندگی‌شان به خطر می ‌افتد.

فیلم دوشیزه

5.فیلم اکشن دوشیزه Damsel

دوشیزه، فیلمی در ژانر اکشن و ماجراجویی محصول سال 2024 به کارگردانی خوان کارلوس فرسنادیلو است که داستانی هیجان ‌انگیز و پرماجرا را روایت می ‌کند. در این فیلم، شاهد هنرنمایی ستارگانی همچون میلی بابی براون، ری وینستون، آنجلا باست و نیک رابینسون خواهیم بود. داستان فیلم حول محور دختری جوان به نام الودی (با بازی میلی بابی براون) می‌چرخد که به اجبار با شاهزاده‌ای از سرزمینی دوردست ازدواج می‌کند. الودی که مصمم به زنده ماندن است، با شجاعت و ذکاوت خود راهی سفری پرماجرا می‌شود تا از چنگال اژدها و سرنوشت شوم خود رهایی یابد. در مجله سیر تا پیاز می توانید معرفی ویدیویی این فیلم ها را به صوت کامل مشاهده کنید.

6.شوگر ، معمایی تاریک در دنیای هالیوود Sugar

شوگر، سریالی جنایی، درام و معمایی محصول سال ۲۰۲۴ کشور آمریکا است که به کارگردانی مارک پروتوسویچ و با بازیگران مطرحی همچون کولین فارل، جیمز کرامول، ناتالی الین لیند و … نمایش شده است. داستان این سریال حول محور یک کارآگاه خصوصی به نام شوگر (با بازی کولین فارل) می‌چرخد که برای حل معمای ناپدید شدن ناگهانی اولیویا سیگل، نوه محبوب یک تهیه‌کننده قدرتمند هالیوودی به نام جاناتان سیگل (با بازی جیمز کرامول) استخدام می‌شود. اولیویا در شرایطی مرموز ناپدید شده و هیچ ردی از او به جا نمانده است. شوگر در حین تحقیقات خود، به رازهای تاریکی از گذشته خانواده سیگل پی می‌برد که به تدریج آشکار می ‌شوند.

7.شکارچیان روح: امپراتوری یخ‌زده – نبردی حماسی برای نجات جهان

شکارچیان روح: امپراتوری یخ‌زده، فیلمی ماجراجویی، کمدی و فانتزی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی گیل کنان و با مشارکت سه کشور آمریکا، کانادا و انگلستان است. این فیلم که دنباله‌ای بر فیلم‌های قبلی شکارچیان روح به حساب می‌آید، بار دیگر شاهد حضور ستارگان محبوبی همچون پل راد، بیل مری، کری کون، ویلیام آترتون، آنی پاتس و کومیل نانجیانی در نقش‌های اصلی خواهد بود. داستان فیلم در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد و جایی که شخصیت‌های جدید و قدیمی شکارچیان روح با چالشی بزرگ و تهدیدی باستانی و قدرتمند روبرو می‌شوند. این نیروی شیطانی قصد دارد تا دنیا را به عصر یخبندان جدیدی فرو ببرد و وظیفه نجات دنیا بر عهده شکارچیان روح خواهد بود. شما می توانید زندگینامه تمام بازگیران ایرانی و خارجی را در صفحه ” زندگینامه هنرمندان ” مطالعه کنید

8. آسیب دیده: سفری به اعماق تاریکی در دنیای جنایت

آسیب دیده یا Damaged ، فیلمی اکشن، جنایی و درام محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی تری مک‌داناف و با مشارکت دو کشور آمریکا و انگلستان است. این فیلم با حضور ستارگانی همچون ساموئل ال جکسون، وینسنت داندو و سامانتا کافلان در نقش‌های اصلی، داستانی هیجان‌انگیز و پرماجرا را روایت می ‌کند. دن لاوسون، کارآگاهی از شیکاگو، برای تحقیق در مورد سلسله قتل‌های سریالی به اسکاتلند سفر می‌کند. این قتل‌ها شباهت‌های آزاردهنده‌ای به پرونده‌ای حل نشده دارند که لاوسون پنج سال پیش با آن روبرو بوده است.

9.مسئله سه جسم 3 Body Problem

مسئله سه جسم، سریالی علمی تخیلی، درام و فانتزی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی الکساندر ووله‌ک و با مشارکت دو کشور آمریکا و انگلستان است. این سریال با حضور ستارگانی همچون لیام کانینگهام، ایزا گونزالس، بندیکت وانگ، الکس راس، جاناتان پرایس، رزالیند چائو، جس هونگ، صامر عثمانی، کانلت هیل، مارک گتیس، مارلو مورفی و … در نقش‌های اصلی، داستانی عمیق و چند وجهی را روایت می ‌کند. داستان سریال در دو خط زمانی اتفاق می‌افتد.

فیلم کافه بین راهی

10. کافه بین راهی: نبردی برای عدالت در دنیایی پر از خشونت

کافه بین راهی، فیلمی اکشن و هیجان‌انگیز محصول سال 2024 به کارگردانی داگ لیمان و محصول کشور آمریکا است. این فیلم با حضور ستارگانی همچون جیک جیلنهال، دانیلا ملکیور، کانر سویندلز، ژوآکیم دی آلmeida، جسیکا ویلیامز، آرتور کاسترو و دومینیک کلمبوس در نقش‌های اصلی، داستانی پرماجرا و جذاب را روایت می ‌کند. داستان فیلم در شهر کوچکی اتفاق می‌افتد که تحت کنترل یک تاجر فاسد اداره می‌شود. دالتون، شخصیت اصلی فیلم، یک دربان حرفه‌ای و با استعداد است که برای حفظ نظم در کافه‌های پر مشکل استخدام می‌شود.

در این مقاله، به معرفی 10 فیلم جذاب و دیدنی در ژانرهای مختلف پرداختیم که می‌توانند برای طیف وسیعی از مخاطبان سرگرم‌کننده باشند، اگر به دنبال فیلمی اکشن و پرماجرا هستید، می‌توانید از بین دوشیزه، شکارچیان روح: امپراتوری یخ‌زده و کافه بین راهی یکی را انتخاب کنید. برای طرفداران ژانر جنایی و معمایی، سریال شوگر و فیلم آسیب دیده گزینه‌های مناسبی هستند. علاقه‌مندان به داستان‌های علمی تخیلی و فانتزی می‌ توانند از تماشای سریال مسئله سه جسم لذت ببرند. اگر به دنبال فیلمی کمدی و سرگرم‌کننده هستید، فیلم دوشیزه و شکارچیان روح: امپراتوری یخ‌زده می‌توانند شما را بخندانند و در نهایت، برای کسانی که به دنبال داستانی عمیق و تأمل‌ برانگیز هستند، سریال مسئله سه جسم و فیلم آسیب دیده انتخاب‌های مناسبی هستند. امیدواریم با معرفی این 10 فیلم، به شما در انتخاب فیلمی مناسب برای گذراندن اوقات فراغتتان کمک کرده باشیم.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.