ربات انسان نما CyberOne شیائومی به فرآیند تولید این شرکت می پیوندد – بازیگرها

ربات انسان نما CyberOne شیائومی به فرآیند تولید این شرکت می پیوندد – بازیگرها

مقاله پیوستن ربات انسان نما CyberOne شیائومی به فرآیند تولید این شرکت اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شیائومی در سال 2022 ربات انسان نما CyberOne فاش شد این ربات که به عنوان اولین ربات انسان نما این شرکت ارائه شد، دارای محرک هایی با چگالی توان بالا است. به این ترتیب، CyberOne به سری ربات‌های سایبری شیائومی می‌پیوندد که شامل CyberDog و CyberDog 2 می‌شود.اخبار جدید حاکی از آن است که بخش رباتیک شیائومی در حال اجرای طرح خود برای استفاده از ربات انسان نما CyberOne در فرآیند تولید این کارخانه است. بر اساس اعلام این شرکت، هوشمندی این ربات ها در سناریوهای خاصی از فرآیند تولید قابل استفاده است.


بیشتر بخوانید:

  • معرفی ربات میکروجراحی جدید سونی که می تواند دانه های ذرت را بدوزد [+ویدئو]
  • دفتر خود را به روبات های حوا بسپارید. دستیارهای هوشمند برای محیط کار شما

اپلیکیشن شیائومی برای ربات انسان نما CyberOne

هدف شیائومی ایجاد یک پلتفرم متن باز از طریق نوآوری ها و پیشرفت های تکنولوژیکی است. این بخش به توسعه فناوری و پیاده‌سازی نسخه‌های پیشرفته‌تر و هوشمند ربات برای کمک به بخش‌های بیشتری از فرآیند تولید شیائومی ادامه خواهد داد. همچنین این شرکت قصد دارد از این ربات ها در صنایع مختلف مانند الکترونیک، ماشین آلات و … استفاده کند. هوش مصنوعی و ماشین را گسترش دهید.

این پروژه به عنوان اولین پروژه توسعه، تولید و نمایش استفاده از ربات های انسان نما در پکن اجرا خواهد شد.

ربات انسان نما CyberOne شیائومی به فرآیند تولید این شرکت می پیوندد

توانایی های ربات انسان نما CyberOne

ربات CyberOne مجهز به بازوها و پاهای پیشرفته ای است که می تواند به خوبی روی دو پا تعادل برقرار کند. علاوه بر این، ربات انسان نمای شیائومی می تواند به حداکثر گشتاور خود تا 300 نیوتن متر برسد.

یکی از ویژگی های شگفت انگیز این ربات، شناخت احساسات انسان و داشتن قابلیت های بینایی پیشرفته است. ویژگی بعدی ربات جدید شیائومی بازسازی سه بعدی مجازی دنیای واقعی است که با کمک فناوری های پیشرفته ادغام شده در آن انجام می شود.

CyberOne 177 سانتی متر قد و 52 کیلوگرم وزن دارد و بازوهایش تا 168 سانتی متر کشیده شده است. این ربات دارای 21 درجه آزادی حرکت است و می تواند حرکات انسان را با سرعت واکنش 0.5 میلی ثانیه به ازای هر درجه آزادی به طور کامل شبیه سازی کند. به لطف الگوریتم کنترل دوپایی آنتروپومورفیک ویژه توسعه یافته، وضعیت راه رفتن CyberOne طوری برنامه ریزی شده است که طبیعی و پایدار باشد.

لی جون، بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل گروه شیائومی، گفت: “با هوش مصنوعی در مرکز و یک چارچوب کامل انسان نما به عنوان یک ابزار، این کاوشی در مورد امکانات اکوسیستم فناوری آینده شیائومی و توسعه جدیدی برای این شرکت است.”

بیشتر بخوانید:

  • شما کارخانه ربات انسان نما را دیده اید. نگاه کن
  • یک ربات کوهنورد با قلاب هایی که از طبیعت الهام گرفته اند، دیوارهای ناهموار را فتح می کند
  • ربات انسان نمای فوق سریع S1 با حرکات دقیق خود شما را شگفت زده خواهد کرد [+ویدئو]

منبع: گجت ها

مقاله پیوستن ربات انسان نما CyberOne شیائومی به فرآیند تولید این شرکت اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.