انویدیا با پشت سر گذاشتن اپل به دومین شرکت ارزشمند در ایالات متحده تبدیل شد – بازیگرها

انویدیا با پشت سر گذاشتن اپل به دومین شرکت ارزشمند در ایالات متحده تبدیل شد – بازیگرها

مقاله Nudia با پشت سر گذاشتن اپل به دومین شرکت ارزشمند ایالات متحده تبدیل شد، ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

روز چهارشنبه، انویدیا با پشت سر گذاشتن اپل به دومین شرکت عمومی با ارزش در ایالات متحده تبدیل شد. این افزایش ارزش به دلیل تداوم سرمایه گذاری سرمایه گذاران در این شرکت سازنده تراشه های هوش مصنوعی بوده است.در آن روز، ارزش بازار Nudia پس از افزایش بیش از 5 درصدی سهام آن به 3 تریلیون دلار رسید. در پایان معاملات روز چهارشنبه، ارزش بازار انویدیا 3.019 تریلیون دلار بود، در حالی که ارزش بازار اپل 2.99 تریلیون دلار بود. با ارزش بازار 3.15 تریلیون دلار، مایکروسافت همچنان با ارزش ترین شرکت عمومی در ایالات متحده است و پس از Nvidia در رتبه دوم قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ های اپل 2024
  • بهترین لپ تاپ های مایکروسافت 2024

رشد چشمگیر سهام شرکت نودیا نسبت به سه ماهه سوم سال

سهام انویدیا از ماه می، زمانی که این شرکت درآمد سه ماهه اول خود را گزارش کرد، بیش از 24 درصد افزایش یافته است و نسبت به سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. انویدیا در حال حاضر حدود 80 درصد از سهم بازار تراشه را در اختیار دارد. هوش مصنوعی برای مراکز داده؛ که میلیاردها دلار سرمایه گذاری از شرکت های بزرگ خدمات ابری را جذب کرده است.

در سه ماهه اخیر، درآمد بخش مرکز داده انویدیا، که شامل فروش واحد پردازش گرافیکی (GPU) است، 427 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 22.6 میلیارد دلار رسیده است که حدود 86 درصد از کل فروش شرکت را نشان می دهد.

از سوی دیگر، سهام اپل در سال جاری به دلیل رشد رکودی فروش، تنها حدود 5 درصد افزایش یافته است. اپل در آخرین گزارش درآمد سه ماهه خود اعلام کرد که فروش کل نسبت به سال گذشته 4 درصد و فروش آیفون 10 درصد کاهش یافته است. اپل با مسائل استراتژیک و مشکلات تقاضا در چین، تولید و واکنش های متفاوت به هدست واقعیت مجازی جدید خود، ویژن پرو، مواجه است.

اپل اولین شرکتی بود که به ارزش بازار 1 تریلیون دلار و سپس 2 تریلیون دلار رسید و مدت ها عنوان با ارزش ترین شرکت آمریکا را در اختیار داشت، اما اوایل امسال توسط مایکروسافت پیشی گرفت. مایکروسافت همچنین از تقاضای سرمایه گذاران برای زیرساخت های هوش مصنوعی سود برده است.

سهام انویدیا نسبت به سهام اپل نوسانات بیشتری داشته است. این شرکت که در سال 1991 تأسیس شد، هدف خود را هدف قرار دادن بازار ویدیو و فروش سخت افزار برای بازی های رایانه ای سه بعدی بود. اخیراً، انویدیا تراشه‌های استخراج ارز دیجیتال و خدمات اشتراک ابری را نیز می‌فروشد.

سهام انویدیا در طول پنج سال گذشته بیش از 3290 درصد افزایش یافته است زیرا کسب و کار هوش مصنوعی خود را ایجاد می کند. این شرکت در ماه می اعلام کرد که تقسیم سهام 10 به 1 را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ های MSI در سال 2024
  • بهترین لپ تاپ های Dell در سال 2024
  • بهترین لپ تاپ های ایسر 2024
  • بهترین لپ تاپ های هیبریدی سال 2024
  • بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان 2024

منبع: cnbc

مقاله Nudia با پشت سر گذاشتن اپل به دومین شرکت با ارزش در ایالات متحده تبدیل شد، ابتدا در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.