سند ملی هوش مصنوعی تایید شد [+ جزئیات] – بارها و بارها

سند ملی هوش مصنوعی تایید شد [+ جزئیات] – بارها و بارها

محتوای کلی سند ملی هوش مصنوعی را تصویب کرد [+ جزئیات] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

دیشب در جلسه نهایی سند ملی هوش مصنوعی تصویب شد. در این جلسه اعضا دو مصوبه دیگر را نهایی و تصویب کردند. تا پایان مقاله با بازیگرها همراه باشید.

در جلسه روز گذشته اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، در نهایت اعضا اصول کلی سند ملی هوش مصنوعی را تصویب کردند. در جریان این دادگاه تصمیم گرفته شد که سازمان ملی هوش مصنوعی و شورای راهبردی هوش مصنوعی نیز تشکیل شود.

سه قطعنامه مرتبط با هوش مصنوعی از جلسه بعدازظهر دیروز به دست آمد که می تواند کشور را به سمت فناوری های جدید سوق دهد. لازم به ذکر است سازمان ملی هوش مصنوعی وابسته به هیچ سازمان دیگری نیست و به صورت مستقل زیر نظر رئیس جمهور عمل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: هوش اپل چیست؟ آنچه باید در مورد هوش مصنوعی جدید اپل بدانید

تصویب کلی سند ملی هوش مصنوعی

در جلسه دیروز اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگیسه مصوبه مرتبط با هوش مصنوعی شامل سند ملی هوش مصنوعی، تشکیل سازمان مستقل هوش مصنوعی و شورای عالی هوش مصنوعی بود. در این سند مقرر شد ایران با چشم انداز 10 ساله به 10 کشور برتر این فناوری برسد.

بر اساس مصوبه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی، به منظور هدایت، هماهنگی و نظارت بر سند ملی هوش مصنوعی، شورای راهبری متشکل از وزرا و رؤسای نهادهای ذیربط و مجموعه ای از نمایندگان طبیعی تشکیل شد. مردم.

تصویب کلی سند ملی هوش مصنوعی

همچنین سازمان ملی هوش مصنوعی به عنوان یک سازمان مستقل زیر نظر رئیس جمهور فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و اساسنامه و تشکیل این سازمان باید به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد.

اجرای این سند گام مهمی برای دستیابی به مولفه های تمدن نوین اسلامی، ارتقای کیفیت حکمرانی و تقویت بنیان های علمی و پژوهشی است که می تواند منشأ تحولات و تحولات بزرگی برای کشور باشد.

در جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی، اصول کلی خانه ملی گفت و گوی آزاد نیز به تصویب رسید و حسن رحیم پور ازغدی از سوی این شورا به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد.

تصویب کلی سند ملی هوش مصنوعی

انتخاب اعضای واقعی هیات امنای بنیاد ملی پویانمایی نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

تصویب کلی سند ملی هوش مصنوعی

بیشتر بخوانید:

  • روش های استفاده از ابزارهای جدید (هوش مصنوعی) در سئو سایت
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای برنامه نویسی که کار شما را آسان می کند
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای دانش آموزان; معرفی 10 ابزار کاربردی.

نظر شما در مورد تصویب سند ملی هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

محتوای کلی سند ملی هوش مصنوعی را تصویب کرد [+ جزئیات] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.