سرویس پادکست گوگل به پایان خط خود رسیده است. معرفی جایگزینی برای Google Podcasts: Tekrato

سرویس پادکست گوگل به پایان خط خود رسیده است.  معرفی جایگزینی برای Google Podcasts: Tekrato

محتوای سرویس پادکست گوگل به پایان رسیده است. مقدمه پادکست های جایگزین گوگل برای اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با اعلام رسمی، سرویس پادکست گوگل از فردا به طور رسمی تعطیل است. این سرویس بیشترین نصب و استفاده را در بین رقبای خود داشت.

گوگل حدود 9 ماه پیش اعلام کرد که در سال 2024 به دلیل گسترش برنامه “YouTube Music” سرویس گوگل پادکست را می بندد. حالا پس از این مدت، گوگل به طور رسمی تعطیلی این سرویس را در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) اعلام کرد. بدین ترتیب بهترین برنامه پادکست در جهان. از فردا، «YouTube Music» جایگزین آن می‌شود. اما مشکل اینجاست که برای پادکست های ذخیره شده کاربران چه اتفاقی می افتد؟ گوگل نیز به این سوال پاسخ داده است. برای اطلاع از جزئیات خبر محرمانه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: قابلیت جستجوی صوتی به سرویس Google's Circle to Search اضافه شد

YouTube Music جایگزین سرویس پادکست گوگل شد

کاربران پادکست گوگل از فردا این سرویس محبوب دیگر در دسترس نخواهد بود. به گفته گوگل، گوگل پادکست در تاریخ 3 جولای به طور رسمی تعطیل می شود و YouTube Music جایگزین آن می شود.

YouTube Music جایگزین سرویس پادکست گوگل شد

YouTube Music جایگزین سرویس پادکست گوگل شد

گوگل مدت زیادی است که برای افزودن ویژگی های مختلف به YouTube Music کار می کند. این سرویس طیف وسیع تری از خدمات موسیقی و صدا را در اختیار کاربران قرار می دهد. Youtube Music ممکن است در واقع یک سرویس پخش موسیقی باشد که از ویژگی ها و امکانات دیگری مانند خواندن کتاب پشتیبانی می کند.

با توجه میلاد نوری، فعال فناوریمی‌توانید اطلاعات پادکست را از Google Podcasts به YouTube Music منتقل کنید. این امکان در تنظیمات پادکست Google گنجانده شده است یا می توانید پادکست ها را با فرمت OPML دانلود کنید.

پلتفرم گوگل پادکست یک پلتفرم رایگان و بدون فیلتر بود که برای کاربران ایرانی بهترین به حساب می آمد. اما مطمئناً تجربه کاربری با YouTube Music به دلیل محدودیت های استفاده مانند این سرویس نخواهد بود. این در صورتی است که کاربران سایر کشورها بتوانند بدون محدودیت به سرویس جدید مهاجرت کنند.

برنامه پادکست گوگلبا بیش از 500 میلیون نصب، این نرم افزار نصب شده ترین برنامه پادکست در اندروید است.

YouTube Music جایگزین سرویس پادکست گوگل شد

گوگل به کاربران پیشنهاد کرده است که می توانند به جای پادکست گوگل از YouTube Music استفاده کنند. اما مشخص نیست که این سرویس چقدر در بین کاربران محبوب خواهد بود و آیا به محبوبیت Google Podcasts می رسد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • گوگل جمینی وارد آسیا شد. پشتیبانی از زبان های مادری در هند و جنوب آسیا.
  • به روز رسانی Google Play سیستم سری تلفن های گلکسی خراب شده است
  • به روز رسانی جدید مرورگر گوگل کروم باعث بهبود تجربه کاربری در گوشی های اندرویدی می شود

نظر شما در مورد بسته شدن پادکست گوگل چیست؟ آیا از خدمات استفاده کردید؟ تجربیات خود را در استفاده از پادکست Google با آنها به اشتراک بگذارید دو برابر به اشتراک بگذارید

محتوای سرویس پادکست گوگل به پایان رسیده است. معرفی آلترناتیو پادکست گوگل برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.