گوگل AI Image 3 را برای مشترکین پیشرفته Gemini – Tekrato راه اندازی کرد

گوگل AI Image 3 را برای مشترکین پیشرفته Gemini – Tekrato راه اندازی کرد

پست گوگل تصویر 3 مجهز به هوش مصنوعی را برای مشترکین پیشرفته Gemini راه اندازی کرد اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به نظر می رسد که گوگل قصد دارد تصویر 3 هوش مصنوعی را برای کاربران بیشتری منتشر کند. این مدل که ماه گذشته با دسترسی محدود معرفی شد، احتمالاً به زودی از طریق یک پاپ آپ در نسخه بتا برنامه اندروید گوگل در دسترس مشترکین Gemini Advanced قرار خواهد گرفت.بررسی کد اپلیکیشن داخلی گوگل نشان می دهد که مدل Image 3 پس از انتشار به صورت محدود به زودی در اختیار کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت. در حالی که هنوز نمی توان با اطمینان گفت که مدل به روز شده دقیقاً هوش مصنوعی متن به تصویر تصویر 3 است، پیام هایی که در برنامه ظاهر می شوند این احتمال را تقویت می کنند.


بیشتر بخوانید:

  • موتورولا و گوگل توافق کردند که Gemini را به گوشی‌های تاشو 2024 Razer اضافه کنند
  • گوگل قابلیت اسکرول بی نهایت را حذف کرد و به سیستم جستجوی صفحه به صفحه بازگشت

تصویر هوش مصنوعی 3

این پاپ آپ “نگاه اول: تصویر 3” را تبلیغ می کند و از مشترکین پولی Gemini دعوت می کند تا آخرین نسخه ابزار هوش مصنوعی را امتحان کنند. علاوه بر این، یک لیست کشویی باز می شود که ویژگی های به روز شده را نشان می دهد.

پاپ آپ همچنین اطلاعاتی در مورد ویژگی های جدید و بهبود یافته موجود در آخرین نسخه ابزار هوش مصنوعی ارائه می دهد. با این حال، جزئیات این ویژگی ها هنوز نامشخص است. در ابتدا، تنها تعداد کمی از سازندگان به هوش مصنوعی Image 3 دسترسی خصوصی داشتند و دیگران می‌توانستند در لیست انتظار ثبت‌نام کنند. اکنون، با این دسترسی گسترده، مشترکین Gemini Premium این فرصت را خواهند داشت تا قابلیت‌های Image 3 را بررسی و آزمایش کنند.

این گسترش دسترسی نشان می‌دهد که Google به تدریج این مدل را به یک پایگاه کاربری گسترده‌تر عرضه می‌کند، که از مشترکین پیشرفته Gemini شروع می‌شود. در حالی که گوگل به طور رسمی این به روز رسانی دسترسی را تایید نکرده است، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد این به روز رسانی در برنامه های گوگل رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • قابلیت جستجوی صوتی به سرویس Google's Circle to Search اضافه شد

منبع: phonearena

پست گوگل تصویر 3 مجهز به هوش مصنوعی را برای مشترکین پیشرفته Gemini راه اندازی کرد اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.