چت ربات ها با هوش مصنوعی متا به اینستاگرام می آیند – بازیگرها

چت ربات ها با هوش مصنوعی متا به اینستاگرام می آیند – بازیگرها

مقاله چت ربات‌های هوش مصنوعی به اینستاگرام می‌آیند اولین بار در وب‌سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

متاپلان ها چت ربات های هوش مصنوعی برای افزایش تعامل و سرگرمی بیشتر کاربران، آن را در اینستاگرام ادغام کنید. تصمیم جدید متا با محاکمه در ایالات متحده آغاز خواهد شد.به نظر می رسد متا قصد دارد با افزودن ربات های چت هوش مصنوعی به اینستاگرام، کاربران را بیشتر درگیر کند. این مدل ها توسط سازندگان از طریق Meta AI Studio توسعه و توسعه یافته اند.


بیشتر بخوانید:

  • بیشترین دانلود اپلیکیشن های سال 2024
  • توسعه دهنده TikTok بی سر و صدا رقیب اینستاگرام را راه اندازی کرد

ربات‌های چت با metaAI به کسب‌وکارهای آنلاین کمک می‌کنند

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، این آواتارها هوش مصنوعی او آن را یک “فرم هنری” در حال تکامل نامید که با گذشت زمان بهتر می شود. همانطور که گفته شد، وظیفه اولیه این چت ربات های هوش مصنوعی ایجاد سرگرمی است، اما زاکربرگ معتقد است که این چت بات ها در نهایت به ابزارهای پیچیده ای برای سازندگان و شرکت ها تبدیل خواهند شد تا با مخاطبان خود تعامل داشته باشند.

البته این بار نیازی به نگرانی نیست زیرا متا این چت بات ها را تگ می کند و به شما اطلاع می دهد که با یک مدل ماشین سروکار دارید. متا نه تنها استودیوی خود را برای این کار دارد، بلکه با سازندگانی مانند Wasted و Don Allen Stevenson III نیز برای توسعه و اصلاح نسخه‌های اولیه این چت‌بات‌ها همکاری می‌کند.

 

در ابتدا این قابلیت برای 50 درصد از تولیدکنندگان و تعداد کمی از کاربران در دسترس خواهد بود، اما این شرکت اعلام کرد که طی چند ماه آینده و در نهایت در ماه آگوست در اختیار کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت.

زاکربرگ به طور برجسته بر پتانسیل آواتارهای هوش مصنوعی برای پاسخگویی به علایق مختلف و ارائه تجربیات شخصی تاکید کرد. او ادامه داد که طیف گسترده‌ای از APIها برای انعکاس اولویت‌های مختلف مورد نیاز است و به توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا چت ربات‌های هوش مصنوعی خود را توسعه دهند.

هدف از گنجاندن این فناوری در اینستاگرام، پاسخ سریع و جذاب به طرفدارانی است که صفحه شما را دنبال می کنند.

مدیر اینستاگرام معتقد است که چالش های ایجاد آواتار با هوش مصنوعی واقعا جذاب و قابل اعتماد خواهد بود. این مراحل را به عنوان یک آزمایش در نظر بگیرید و سازندگان را تشویق کنید تا راه‌های کارآمدتری را کشف کنند.

با این حال، این غیر منطقی نیست، زیرا حرکت جدید متا کاملاً مطابق با روند رو به رشد ادغام هوش مصنوعی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد استفاده از هوش مصنوعی در پلتفرم های بیشتری باشیم.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین برنامه های سفر برای اندروید
  • بهترین اپلیکیشن های مسیریابی خارجی و ایرانی.
  • بهترین برنامه های کاربردی جایگزین توییتر

منبع: phonearena

مقاله چت ربات‌های هوش مصنوعی به اینستاگرام می‌آیند اولین بار در وب‌سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.