بهترین گوشی های شیائومی تا ۵ میلیون شات [تیر ۱۴۰۳] – بارها و بارها

بهترین گوشی های شیائومی تا ۵ میلیون شات [تیر ۱۴۰۳] – بارها و بارها

مقاله بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون شات [تیر 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

5 میلیون تومان برای خرید یک گوشی خوب شیائومی کافی است. راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 5 میلیون تومان به شما کمک می کند تا انتخاب بهتر و آگاهانه تری داشته باشید.

در این راهنمای خرید بازیگرها قصد داریم با ارائه و بررسی گوشی های 5 میلیونی شیائومی انتخاب مدل مناسب را برای شما آسان کنیم. هیچ کدام از این گوشی ها در حد و اندازه نیستند. بهترین گوشی های سال 2024، بهترین گوشی های شیائومی در سال 2024 و حتی بهترین گوشی های میان رده 2024 نیستند؛ با این حال در بازار مدل های ارزان قیمت به عنوان بهترین ها شناخته می شوند و عملکرد خوبی دارند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 5 میلیون دستگاه

اکثر گوشی های موبایل ارزان و مقرون به صرفه به عنوان گوشی دوم مورد استفاده قرار می گیرند و یا برای افرادی مناسب هستند که به نرم افزارهای سنگین نیاز ندارند و عموما کم مصرف هستند. گوشی های ارزان موجود در بازار برای عکاسی و بازی حرفه ای ساخته نشده اند. بنابراین قبل از انتخاب هر یک از 5 میلیون گوشی شیائومی، حتما نیازهای خود را در نظر بگیرید و اولویت های خود را مشخص کنید. راهنمای خرید بهترین گوشی تا 5 میلیون.، بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون. و بهترین گوشی های بازی تا 5 میلیون. همچنین به شما کمک می کند تا بهترین گوشی هوشمند را بخرید. اما اگر 5 میلیون بودجه تعیین کرده اید، این راهنمای خرید شماست.

Redmi A3

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون شات
بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون شات
  • صفحه نمایش: 6.71 اینچ IPS LCD، رزولوشن 1650 در 720 پیکسل، نرخ به روز رسانی 90 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G36 (12nm)
  • رم: 3، 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 8 مگاپیکسل عریض + لنز جانبی 0.08 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 10 وات

از جمله بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون دستگاه که اخیرا وارد بازار شده است، ردمی A3 است که به طور رسمی در فوریه 1402 عرضه شد. طراحی پنل پشتی این گوشی مقرون به صرفه شیائومی کمی شبیه به مدل های بالای این شرکت است. پایان سری اولترا. روی گوشی ها شیائومی 12 اس اولترا، شیائومی 13 اولترا و شیائومی 14 اولترا که دوربین های قدرتمندی دارند، ما طراحی ماژول دوربین دایره ای بزرگ را دیده ایم. همانطور که از شواهد پیداست، این طراحی در گوشی 5 میلیون واحدی شیائومی ردمی A3 استفاده شده است تا ظاهری رده بالا به آن بدهد.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی IPS LCD با وضوح 720 در 1650 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به 268 پیکسل در اینچ و حداکثر روشنایی آن به 500 نیت می رسد. نسبت صفحه نمایش به بدنه 82.9% نشان می دهد که فضای زیادی در اطراف صفحه نمایش وجود دارد. قابلیتی که در بسیاری از گوشی های ارزان قیمت بازار به چشم می خورد و در محدوده 5 میلیون تومانی اصلا عجیب نیست. دوربین سلفی در ناچ قرار گرفته است.

شیائومی در این گوشی 5 میلیون تومانی از تراشه هلیو جی 36 مدیاتک استفاده کرده است که دارای پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز است. اما توانایی اجرای برنامه های روزانه را دارد. این گوشی 5 میلیونی شیائومی در نسخه های 3.64، 4128 و 6128 گیگابایتی موجود است. اما تنها مدل حافظه 64 گیگابایتی با رم 3 گیگابایتی با قیمت 5 میلیون تومان قابل خریداری است.

Redmi A3 دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و لنز کمکی 0.08 مگاپیکسلی است که البته کمک چندانی نمی کند و بیشتر جنبه تزئینی دارد; اما دوربین اصلی آن به شما کمک می کند تا شروع کنید. برای عکاسی سلفی، شما به یک دوربین 50 مگاپیکسلی دسترسی دارید که مانند دوربین اصلی، از فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

ویژگی مهمی که ردمی A3 را در لیست راهنمای خرید گوشی شیائومی تا سقف 5 میلیون تومان قرار می دهد، دوام باتری 5000 میلی آمپری آن است. این گوشی به لطف تراشه و صفحه نمایش کم مصرف، ظرفیت شارژ بالایی را ارائه می دهد و حتی دو روز دوام می آورد. اما برای شارژ مجدد این باتری باید حدود 2 ساعت و 40 دقیقه صبر کنید. زیرا حداکثر توان شارژ آن 10 وات است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 3 میلیون.

بهترین گوشی تا 4 میلیون.

Redmi 12C

گوشی شیائومی 5 میلیون تومان

  • صفحه نمایش: 6.71 اینچی IPD LCD، وضوح 1650 x 720 پیکسل، نرخ تجدید 60 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G85 (12nm)
  • رم: 2، 3، 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 32، 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل عریض + 0.08 مگاپیکسل لنز جانبی / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 10 وات

گوشی دیگری که در لیست ما از بهترین گوشی های شیائومی زیر 5 میلیون گنجانده شده است، Redmi 12C است که در سال 2022 معرفی شد. بنابراین اگر به دنبال گوشی جدیدتری هستید، Redmi A3 یا مدل های دیگری را که در زیر معرفی کرده ایم، بررسی کنید. اما در مورد Redmi 12C باید بگوییم که عملکرد کلی خوبی دارد. شیائومی با استفاده از تراشه هلیو جی 85 مدیاتک سعی کرده تا ضمن ارائه عملکرد مناسب به کاربران، قیمت گوشی را پایین نگه دارد.

این گوشی زیر 5 میلیونی شیائومی با وزن 192 گرمی و طراحی ارگونومیک به خوبی در دست جای می گیرد و کاربر می تواند برای مدت طولانی بدون خستگی دست از آن استفاده کند. حسگر اثرانگشت در Redmi 12C در کنار لنز دوربین قرار دارد که دسترسی به آن برای کاربر کمی دشوار است. پس اگر زیاد از این قابلیت استفاده می کنید این نکته را در نظر بگیرید.

Redmi 12C مانند تمام گوشی های موجود در این راهنمای خرید برای عکاسی حرفه ای طراحی نشده است و فقط می تواند عکس های معمولی بگیرد. پس اگر دوربین را در اولویت قرار می دهید، بهتر است بودجه خود را افزایش دهید. اما اگر عکس های معمولی برای شما کافی است، بودجه 5 میلیونی برای خرید یک گوشی کافی است. این گوشی پنج میلیونی شیائومی از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با فوکوس خودکار تشخیص فاز، یک لنز کمکی 0.08 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که می‌تواند ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

Redmi 12C دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1650 در 720 پیکسل است که روشنایی آن 500 نیت است و 82.6 درصد از قسمت جلویی گوشی را پوشش می دهد. باتری 5000 میلی آمپری ظرفیت شارژ خوبی دارد و ساعت های طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد کار می کند.

قیمت Redmi 12C در نسخه 3.64 گیگابایتی تقریباً 5 میلیون تومان است و نسخه های بالاتر با قیمت بالاتر در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 6 میلیون.

بهترین گوشی تا 7 میلیون.

Redmi A2 Plus

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون شات
راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا سقف 5 میلیون
  • صفحه نمایش: 6.52 اینچی IPS LCD، رزولوشن 1600 در 720 پیکسل، نرخ تجدید 60 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G36 (12nm)
  • رم: 2، 3 و 4 گیگابایت
  • حافظه: 32، 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 8 مگاپیکسل عریض + لنز جانبی 0.08 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 10 وات

Redmi A2+ که در سال 2023 عرضه شد، یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی است. این گوشی برای عکاسی و بازی حرفه ای طراحی نشده است و به هر حال یک گوشی بسیار ساده و مقرون به صرفه است. اما به دلیل عملکرد خوبش در این بازه قیمتی، در لیست بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 5 میلیون تومان قرار گرفته است.

در این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.52 اینچی استفاده شده است که تصاویر و انواع محتوای تصویری و ویدیویی را با وضوح 1600 در 720 پیکسل نمایش می دهد. این پنل نمایشگر حدود 81 درصد از جلوی گوشی را اشغال می کند و این نشان می دهد که حاشیه های زیادی در اطراف صفحه نمایش وجود دارد. لبه صفحه نمایش بیشتر در پایین قرار دارد و در بالای صفحه نمایش شاهد بریدگی هستیم که دوربین سلفی را در خود جای داده است.

حسگر اثر انگشت این گوشی 5 تنی شیائومی برای دسترسی آسان کاربر کمی زیر ماژول دوربین قرار گرفته است. شیائومی در این موبایل مقرون به صرفه از تراشه هلیو جی 36 مدیاتک استفاده کرده است که با فرآیند 12 نانومتری تولید شده و حداکثر توان پردازشی آن به 2.2 گیگاهرتز می رسد نرم افزار سبک و رایج روزانه; اما برای پخش و اجرای نرم افزارهای سنگین بهتر است آن را نداشته باشید.

تنظیمات دوربین این گوشی زیر 5 میلیونی شیائومی از یک لنز 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک لنز جانبی 0.08 مگاپیکسلی استفاده می کند و عملکرد آن در حد و اندازه سایر گوشی های این لیست است. با دوربین 5 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند می توانید ویدیوهای 1080 پیکسلی را با سرعت 30 فریم بر ثانیه ذخیره کنید. قابلیتی که در لنز اصلی نیز وجود دارد.

سوالات متداول

آیا Redmi 12C برای بازی خوب است؟

این گوشی دارای پردازنده MediaTek Helio G85 است که یکی از بهترین ها در بازار گوشی های ارزان قیمت محسوب می شود. این تراشه می تواند عملکرد متعادلی را در مقایسه با سایر همتایان خود نشان دهد. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی Mali-G52 می تواند تجربه بازی روانی را ارائه دهد.

آیا Redmi A3 از 5G پشتیبانی می کند؟

خیر؛ Redmi A3 اینترنت 5G ندارد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون.
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

نظر شما در مورد راهنمای خرید گوشی شیائومی تا سقف 5 میلیون تومان چیست؟ به نظر شما کدام گوشی باید در این لیست قرار گیرد؟ نظرات خود را با بخش به اشتراک بگذارید. راهنمای خرید و با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

{“@context”: “https://schema.org”، “@type”: “FAQPage”، “mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”آیا ردمی 12C برای بازی کردن مناسب است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”این گوشی از پردازنده مدیاتک Helio G85 برخوردار شده که از بهترین‌ها در بازار گوشی های پایین رده‌ به حساب می‌آید. این تراشه می‌تواند عملکرد متعادلی را در مقایسه با سایر همرده‌هایش به نمایش بگذارد. ضمن اینکه پردازنده گرافیکی Mali-G52 نیز می‌تواند تجربه گیمینگ روانی را ارائه کند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آیا ردمی A3 از 5G پشتیبانی می‌کند؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”خیر؛ ردمی A3 از اینترنت شبکه 5G برخوردار نیست.”}}]}

مقاله بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون گرفته شده است [تیر 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.