یک محیط جدید باب اسفنجی به Apple Vision Pro – Tekrato اضافه شده است

یک محیط جدید باب اسفنجی به Apple Vision Pro – Tekrato اضافه شده است

مقاله محیط جدید باب اسفنجی اضافه شده به اپل ویژن پرو اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

دیروز، پارامونت پلاس یک محیط جدید با موضوع باب اسفنجی را برای کاربران اپل ویژن پرو راه اندازی کرد. همه اینها به مناسبت 25 سالگی باب اسفنجی انجام شده است.طبق خبری که اولین بار توسط تک رادار منتشر شد، محیط Paramount Plus از روز گذشته در اختیار مشترکین قرار گرفته است. دانیل ریچ، معاون اجرایی و رئیس جهانی محصول و طراحی در پارامونت پلاس، به جیک کرول از TechRadar گفت.

علاوه بر خود محیط Bkini Bottom، این تجربه شامل یک بازی تعاملی است که در آن می توانید جلبک دریایی را شکار کنید. هنگامی که بازی را شروع می کنید، جلبک ها را دنبال کنید که در اطراف محیط حرکت می کنند و سپس با کوبیدن انگشتان خود آنها را با تور “شکار” کنید.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گجت های 2024; خلاق، هوشمند، جدید و کاربردی.
  • نتایج مالی سه ماهه سوم سال 2024 اپل فراتر از انتظارات بود

باب اسفنجی 25 ساله شد

این محیط جدید باب اسفنجی برای پارامونت پلاس یک روز پس از ارائه محیط جدید ایسلند توسط Disney+ با همکاری نشنال جئوگرافیک منتشر شده است. اپل همچنین اخیراً محیط جدید Lake Vranga را برای Apple Vision Pro منتشر کرده است و یک گزینه جدید برای Bora Bora قرار است پاییز امسال با visionOS 2 عرضه شود.

محیط جدید باب اسفنجی به اپل ویژن پرو اضافه شده است

مجموعه گسترده Disney+ از محیط‌های همهجانبه نمونه خوبی از این است که چرا برنامه‌های شخص ثالث باید بتوانند محیط‌های خود را به visionOS کمک کنند.

محیط‌های +Disney در حال حاضر فقط در برنامه +Disney در دسترس هستند. امید است روزی محیط‌های +Disney در هر جایی در visionOS در دسترس باشند، همانطور که می‌توان از محیط‌های خود اپل استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

  • اپل iOS 18 beta 4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد
  • راه اندازی Apple Intelligence (Apple Intelligence) به تعویق افتاد. گلکسی AI به 200 میلیون دستگاه رسید

مقاله محیط جدید باب اسفنجی اضافه شده به اپل ویژن پرو اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.