اپل در حال بررسی سرمایه گذاری در OpenAI است. ChatGPT به iOS 18 – Techrato می آید

اپل در حال بررسی سرمایه گذاری در OpenAI است. ChatGPT به iOS 18 – Techrato می آید

اپل در حال بررسی سرمایه گذاری در OpenAI است. ChatGPT به iOS 18 می آید و اولین بار در Tecrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هوش مصنوعی در دنیای فناوری موبایل و فراتر از آن بسیار مورد توجه است و بازیگران بزرگ نیز آن را می دانند. تابستان گذشته، اپل وارد میدان شد و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Apple Intelligence یا AI را از طریق همکاری با OpenAI، خالق ChatGPT، معرفی کرد. اکنون به نظر می رسد اپل آماده است تا این همکاری را با سرمایه گذاری در OpenAI به سطح بالاتری برساند.

در OpenAI سرمایه گذاری کنید ممکن است منجر به گسترش همکاری این دو شرکت و در نهایت شاهد حضور فناوری ها شود. هوش مصنوعی را باز کنید در نسخه های بعدی iOS خواهد بود. OpenAI در حال حاضر چندین میلیارد دلار سرمایه جمع آوری می کند که می تواند ارزش شرکت را به بیش از 100 میلیارد دلار برساند.


بیشتر بخوانید:

  • تعداد کاربران هفتگی چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT در کمتر از یک سال دو برابر شده است
  • یک یوتیوبر Nvidia و OpenAI را به استفاده غیرقانونی از ویدیوهای یوتیوب برای آموزش هوش مصنوعی متهم کرد

در OpenAI سرمایه گذاری کنید

گزارش ها حاکی از آن است که علاوه بر اپلشرکت ها NVIDIA و مایکروسافت همچنین در این سری از سرمایه گذاری ها در OpenAI شرکت خواهد کرد. مایکروسافت تاکنون نقش اساسی در رشد OpenAI داشته و به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه گذاران استراتژیک در این شرکت شناخته می شود. از طرفی انویدیا با ارائه تراشه های هوش مصنوعی پیشرفته برای OpenAI یکی از مهم ترین شرکای این شرکت است.

سرمایه گذاری در OpenAI توسط مایکروسافت، اپل و انویدیا

اگر اپل برای سرمایه گذاری در OpenAI مشارکت کند، این اولین باری خواهد بود که اپل مستقیماً در یک استارتاپ در این زمینه سرمایه گذاری می کند. هوش مصنوعی سرمایه گذاری این تصمیم نشان دهنده اهمیت فزاینده هوش مصنوعی در استراتژی های آینده اپل است، به ویژه در توسعه عملکردهای پیشرفته که می توانیم در iOS 18 و سایر محصولات شرکت مشاهده کنیم.

همکاری اپل با OpenAI می‌تواند چشم‌انداز جدیدی را برای استفاده از هوش مصنوعی در محصولات این شرکت فراهم کند تا اپل بتواند با کمک فناوری‌های خود کارهای ساده‌تری را انجام دهد و با تکیه بر پتانسیل ChatGPT فرآیندهای پیچیده‌تری را انجام دهد. این حرکت می تواند انقلابی بزرگ در نحوه استفاده از هوش مصنوعی در اکوسیستم اپل ایجاد کند و تجربیات جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای برنامه نویسی

منبع: phonearena

اپل در حال بررسی سرمایه گذاری در OpenAI است. ChatGPT به iOS 18 می آید و اولین بار در Tecrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.