مک مینی جدید با تراشه M4: با USB-A خداحافظی کنید و از درگاه های USB-C خوش آمدید – Tekrato

مک مینی جدید با تراشه M4: با USB-A خداحافظی کنید و از درگاه های USB-C خوش آمدید – Tekrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

اخباری که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که مک مینی جدید با تراشه M4 با حذف پورت های USB-A از پورت های USB-C بیشتری استفاده خواهد کرد. گزارش جدیدی از بلومبرگ تأیید می کند که طراحی جدید مک مینی از مک استودیو الهام گرفته شده است اما به طور قابل توجهی کوچکتر خواهد بود.

مک مینی جدید با تراشه های M4 و M4 Pro تقریباً به اندازه سخت افزار فعلی Apple TV خواهد بود، اما بلندتر خواهد بود. این دستگاه دارای سه پورت USB-C در پشت و دو درگاه USB-C در جلو، مشابه مک استودیو خواهد بود. علاوه بر این، در این طراحی جدید، پورت های HDMI و اترنت به همراه جک هدفون قرار خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید:

  • ویژگی جدید گوگل پلی استور; سه برنامه را همزمان نصب یا به روز کنید
  • اپل در حال بررسی سرمایه گذاری در OpenAI است. ChatGPT به iOS 18 می آید

مک مینی جدید با تراشه M4

انتظار می رود نسخه M4 مک مینی قبل از نسخه M4 Pro عرضه شود و احتمالاً به زودی حتی در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. شایعات همچنین حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا پایان سال 2024 محصولات مک بوک پرو و ​​آی مک خود را به روز کند و در سال 2025 شاهد به روزرسانی مک بوک ایر، مک استودیو و مک پرو خواهیم بود.

مک مینی جدید با تراشه M4: با USB-A خداحافظی کنید و از درگاه های USB-C خوش آمدید

این تغییرات و به‌روزرسانی‌ها نه تنها تمرکز اپل بر افزایش استفاده از پورت‌های USB-C را نشان می‌دهند، بلکه می‌توانند تجربه کاربری بهتری را هنگام استفاده از تجهیزات جدیدتر و مدرن‌تر ارائه دهند. کاربران انتظار دارند این محصول جدید با طراحی کوچکتر اما قدرتمندتر عرضه شود تا نیازهای مختلف آنها را برآورده کند.

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ همچنان در فروش ساعت های هوشمند از اپل عقب است
  • طبق ویدیوی منتشر شده توسط اپل، رنگ آیفون 16 پرو مکس قطعا قهوه ای است
  • پلتفرم X در برزیل مسدود شد. دادگاه از اپل خواست تا آن را از اپ استور حذف کند

منبع: AppleInsider

مقاله جدید مک مینی با تراشه M4: خداحافظ USB-A و خوش آمدید به پورت های USB-C اولین بار در وب سایت Tecrato – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.